Almere sleeping giant.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord wankelt tegen almere city
Lol
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al een paar posts van @:caland onder de sneltoets.
quote:
(o.a.)quote:Op zondag 26 november 2023 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Almere wint iedereen, behalve Ajax.
Altijd goed om het vuurtje alvast op te poken.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zo spectaculair was het eigenlijk niet. Sorry.
Met dank aan de VARquote:Op zondag 25 februari 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
(o.a.)
Ja, daar was ik WOEDEND over.
Wij verspeelden gelukkig punten omdat Tahirovic een domme zak was.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dank aan de VAR
Altijd tegen ons
Posts over de eredivisie waren eerder deze week gericht op psv alleen waren ze vergeten dat ze nog even hun best moesten doen tegen almere cityquote:Op zondag 25 februari 2024 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al een paar posts van @:caland onder de sneltoets.
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Posts over de eredivisie waren eerder deze week gericht op psv alleen waren ze vergeten dat ze nog even hun best moesten doen tegen almere city
Ho ho even dimmen over de beste speler van de eredivisie.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:50 schreef RipCity het volgende:
Die wieffer is niet echt oranje materiaal meer
Als ik de reacties (in het Feyenoordtopic) na donderdag moest geloven gaat hij volgend seizoen naar Bayern Munchenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:50 schreef RipCity het volgende:
Die wieffer is niet echt oranje materiaal meer
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ho ho even dimmen over de beste speler van de eredivisie.
Heel apart. Vaak zwak, maakt vaak domme overtredingen en regelmatig verkeerdequote:Op zondag 25 februari 2024 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik de reacties (in het Feyenoordtopic) na donderdag moest geloven gaat hij volgend seizoen naar Bayern Munchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |