Die zie ik echt al maandenlang wekelijks pupillenfoutjes maken.quote:
Maar ook hoe die bal gewoon in 4 duels op rij niet voor Ajax was, terwijl de AZ spelers qua positie in het nadeel waren.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Schoot in de lach om hoe vBommel kon doorlopen
Maar hij is nog maar 17!!!!quote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zie ik echt al maandenlang wekelijks pupillenfoutjes maken.
Ajax heeft minstens 10 basiswaardige spelers aldus het Ajax topic.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zie ik echt al maandenlang wekelijks pupillenfoutjes maken.
Ze kunnen allemaal heel goed voetballenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ajax heeft minstens 10 basiswaardige spelers aldus het Ajax topic.
Ik neem aan dat ze bedoelen om 5e te worden.
Jammer dat ze vergeten zijn om ze op te stellenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wordt nog leuk in de zomer, die Ajax-tax is voor je uitgaande transfers wel weg en welke fatsoenlijke speler wil nog naar deze kneuzenkermis? Nee, dit is de komende drie tot vijf seizoenen wel even gedaan.quote:
Alleen samen is een probleem.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal heel goed voetballen
Ze moeten naar beneden kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax topic dachten ze nog wel even derde te worden ( en te gaan jagen op PROOI Feyenoord)
Vierde wordt al lastig zat op deze manier.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax topic dachten ze nog wel even derde te worden ( en te gaan jagen op PROOI Feyenoord)
Makkelijk derde?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat waren wel vooral domme users.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch knap van de Mislintatquote:Op zondag 25 februari 2024 16:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wordt nog leuk in de zomer, die Ajax-tax is voor je uitgaande transfers wel weg en welke fatsoenlijke speler wil nog naar deze kneuzenkermis? Nee, dit is de komende drie tot vijf seizoenen wel even gedaan.
Het ligt aan al die trainers.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor Helmond Sport wel. Alleen zou je dan Kaars liever in de spits zien dan iemand van dit zootje.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |