Denk het ook. Kan hij volgende week met een perfect gewicht naar huis.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Hznootje het volgende:
Jimmy gaf net aan bij Dilano dat hij 140 kilo woog toen hij met BB begon.
Hij denkt dat hij nu best wel veel afgevallen is
Hijnis benieuwd en wil graag op een weegschaal staan.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Hznootje het volgende:
Jimmy gaf net aan bij Dilano dat hij 140 kilo woog toen hij met BB begon.
Hij denkt dat hij nu best wel veel afgevallen is
Jimmy gaat naar diegene waarbij hij denkt goede kans te maken....Nu kan hij twee kanten op.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:39 schreef OmaJacky het volgende:
Dilano heeft maar om 1 reden Jimmy gekozen, hij denkt dat hij hem in z'n macht heeft en dat Jimmy hem alles gunt.
Hij denkt dat Jimmy hem van de bank kan houden ipv dat hij zegt dat hij Jimmy gaat beschermen.
Dilano die alles wat Jimmy zegt door lult aan de anderen, jimmy doet dat ook wel maar veel minder, minder tactiek doorlullen en Dilano lult letterlijk alles door.
Neuh, das gewoon sorbo...quote:Op zondag 25 februari 2024 12:43 schreef espri het volgende:
Wat is Sorbo aan het lullen? Is ze dronken orzo?
die is echt koek koekquote:Op zondag 25 februari 2024 12:43 schreef espri het volgende:
Wat is Sorbo aan het lullen? Is ze dronken orzo?
Sabeau is een persoon die het zo speelt dat ze alleen maar veren in ieders reet stopt zodat ze aardig gevonden wordt.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is het doel van dat gesprek? we stoppen elkaar keer op keer een veer in elkaars reet ofzo?
Waarom waarom Saboo hou op....niemand zit hier op te wachten.....misschien Glenn maar geen ander daar.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gelul over dat strijden steeds.
Expeditie Robinson is strijden.
Dit is de luxe uitvoering.
Nou je het zegtquote:Op zondag 25 februari 2024 12:44 schreef espri het volgende:
Eigenlijk bedenk ik me nu, is ze veel bij psychs geweest? Dat hoor je gewoon terug.
Griet is ook lekkere vis. Maar lomp ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat BB ons op zondag naar dit gezever laat luisteren. Stop met die griet, ze wordt met de dag gekker
Jawel, Ashley is ook interessantquote:Op zondag 25 februari 2024 13:07 schreef humpty het volgende:
Tom Tom Tom Tom andere praat hebben ze niet
Zouden ze een Tom Tom in hun auto hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:07 schreef humpty het volgende:
Tom Tom Tom Tom andere praat hebben ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door DGK_Tegengas op 25-02-2024 13:14:33 ].
Zijn ze mooi klaar mee danquote:Op zondag 25 februari 2024 13:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zouden ze een Tom Tom in hun auto hebben
Het is echt zo een kwallebakquote:Op zondag 25 februari 2024 13:08 schreef humpty het volgende:
Kan hier niet meer naar luisteren...die Delano denkt dat hij de man is daar
Tuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef ammartje het volgende:
Tom is echt een obsessie, zowel in het huis als bij hun volgelingen. Zwart maken is het enige wat ze kunnen, de kneuzenclub
Ze heeft hele leuke humor en is vaak vrolijk in de slaapkamer.... gisteravond ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:03 schreef espri het volgende:
Rona klaagt dat ze er nooit vrolijk opgezet wordt, euhhhh doe dan eens vrolijk. Tutje.
Het is heel goed te zien in beeld waar ze het over hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:11 schreef kiki2024 het volgende:
beschermt de FEBO tom? zoveel mensen kagen over zijn gedrag maar ik zie nooit iets in beeld
wat ze vertellen over tom heb ik niet gezien. jij wel? de ruzies met tyron in de douche en ping Pong heb ik niet gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 13:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is heel goed te zien in beeld waar ze het over hebben.
Alleen hebben wij er minder last van, alles wat ze vertellen zien we op de live en vaak zelfs in de uitzendingm
Ro is begonnen Tom op een bepaalde manier wegzettenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:11 schreef kiki2024 het volgende:
beschermt de FEBO tom? zoveel mensen kagen over zijn gedrag maar ik zie nooit iets in beeld
Nee was niet op stream. Werd toen weggedraaid. Maar mensen spraken er wel over.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat ze vertellen over tom heb ik niet gezien. jij wel? de ruzies met tyron in de douche en ping Pong heb ik niet gezien
Was gewoon te zienquote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat ze vertellen over tom heb ik niet gezien. jij wel? de ruzies met tyron in de douche en ping Pong heb ik niet gezien
Dat is niquote:Op zondag 25 februari 2024 13:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom is zeker niet makkelijk, maar als je hem er naar vraagt, zoals Ashley en Jimmy hebben gedaan, legt hij gewoon uit waar het door komt en biedt hij handvatten om met hem om te gaan.
Die van vandaag waren deels te zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Vooral Karen is daar behoorlijk bepalend in naar Tom toequote:Op zondag 25 februari 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is ni
et helemaal waar.....hij wilt niet dat je doorvraagt als hij zegt er is niks, laat me en de dames Ashley en Karen blijven doorvragen met zeg het maar wat er is....en bleef er nog langer inhangen....later zei hij je moet het niet groter maken als het is, vooral niet als ik zeg er is niks.....hij was boos.
Denk dat het iets met mannen is een kleine ruzie weglopen ff niks en het dan zo laten en dan gewoon weer met elkaar omgaan,,,,Niet alles hoeft uitgelegd en besproken worden. Mannen zijn anders dan vrouwen
Pingpong was wel on streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee was niet op stream. Werd toen weggedraaid. Maar mensen spraken er wel over.
Je praat nog onduidelijkere taal.dan *** Mod Edit, naam verwijderdquote:Op zondag 25 februari 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is ni
et helemaal waar.....hij wilt niet dat je doorvraagt als hij zegt er is niks, laat me en de dames Ashley en Karen blijven doorvragen met zeg het maar wat er is....en bleef er nog langer inhangen....later zei hij je moet het niet groter maken als het is, vooral niet als ik zeg er is niks.....hij was boos.
Denk dat het iets met mannen is een kleine ruzie weglopen ff niks en het dan zo laten en dan gewoon weer met elkaar omgaan,,,,Niet alles hoeft uitgelegd en besproken worden. Mannen zijn anders dan vrouwen
juistquote:Op zondag 25 februari 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral Karen is daar behoorlijk bepalend in naar Tom toe
Als hij anders reageert dan zij wenst is er iets en moet hij uitleg geven
Was in de week van haar nominatie ook zo
Alle aanvallende praat en pestgedrag hebben ze niet laten zien, of niet volledig waardoor je echt een ander beeld kreeg van de situatie.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
Als er iemand wordt gespaard is het ronahi
Die wordt in uitzending enorm gespaard
De negatieve dingen die ze zegt en doet zijn amper in uitzendingen
Precies, soms moet je iemand gewoon even met rust laten, zeker als hij dat zelfs aangeeftquote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over iedereen valt wel wat op te merken. Elk mens heeft een gebruikershandleiding. de ene wat langer de ander is makkelijk (volgzaam?) in de omgang.
Tom is een jongen met ADHD en heeft wat meer een gebruikershandleiding nodig, het pestverleden van Tom zal daar ook een rol in spelen. Hij is natuurlijk niet gek en hoort genoeg zo hier en daar wat er over hem geluld wordt.
Als het jou zelf overkomt, vind je dat ook niet leuk. Daarnaast heeft iedereen wel eens een rotdag, de 1 wil het aan alle anderen vertellen en over praten, een ander trekt zicht terug en wil er niet over praten en dan komen er 12 man, Tom wat is er, is er iets? Zou je toch gek van worden?
Tom heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing. Zijn communicatie is gewoon belabberd.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is ni
Hij communiceert prima met open mensen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing. Zijn communicatie is gewoon belabberd.
Dat geld voor iedereen denk ik....dat merk je ook als de eerste komt bij een bewoner en die vraagt wat is er hoor je vaak er is niks....quote:Op zondag 25 februari 2024 13:23 schreef ammartje het volgende:
[..]
Precies, soms moet je iemand gewoon even met rust laten, zeker als hij dat zelfs aangeeft
Bedankt ik weet genoeg....hoef niet op mij te antwoorden hoor als je het niet kan lezen....quote:Op zondag 25 februari 2024 13:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je praat nog onduidelijkere taal.dan ******
Maar ik ga proberen te antwoorden
Ik bedoel niet dat je op een moment dat hij boos is moet vragen, maar op een neutraal moment
Dus op een neutraal.moment kun je aangeven dat je opvalt dat hij op sommige situaties op een bepaalde.manier reageert, en dat je wil weten hoe je daar het beste mee om kan gaan.
Daar staat hij volledig voor open.
Ik wist gewoon niet zeker wat je bedoelde, want je verhaal was echt warrig en interpunctietechnisch voor mij onnavolgbaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat geld voor iedereen denk ik....dat merk je ook als de eerste komt bij een bewoner en die vraagt wat is er hoor je vaak er is niks....
[..]
Bedankt ik weet genoeg....hoef niet op mij te antwoorden hoor als je het niet kan lezen....
Hij legt het hier uit.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over iedereen valt wel wat op te merken. Elk mens heeft een gebruikershandleiding. de ene wat langer de ander is makkelijk (volgzaam?) in de omgang.
Tom is een jongen met ADHD en heeft wat meer een gebruikershandleiding nodig, het pestverleden van Tom zal daar ook een rol in spelen. Hij is natuurlijk niet gek en hoort genoeg zo hier en daar wat er over hem geluld wordt.
Als het jou zelf overkomt, vind je dat ook niet leuk. Daarnaast heeft iedereen wel eens een rotdag, de 1 wil het aan alle anderen vertellen en over praten, een ander trekt zicht terug en wil er niet over praten en dan komen er 12 man, Tom wat is er, is er iets? Zou je toch gek van worden?
Mensen moeten eens leren een ander even met rust te laten als hij aangeeft er niet over te willen praten. Lijkt mij heel duidelijk. Luisteren is vaak een groter probleem dan communiceren.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing. Zijn communicatie is gewoon belabberd.
Het is niet zo dat iedereen maar een stap opzij moet doen omdat hij ADHD heeft. Hij zit zgn in het huis om dingen te leren. Tot op heden verlangt hij vooral dat andere rekening met hem houden.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop nog steeds dat hij hem gewoon gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Jimmy die glibber niet door heeft
Nee dat begrijp ik ook echt niet, het ligt er zo dik bovenop..Jimmy kan toch zien dat hij alleen maar bij Ro,Ty en Randy zit continuequote:Op zondag 25 februari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Jimmy die glibber niet door heeft
Ik weet niet wat je bedoelt was genoeg geweest....dan mij met een buitenlander vergelijken die probeert nederlands te schrijven.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet zeker wat je bedoelde, want je verhaal was echt warrig en interpunctietechnisch voor mij onnavolgbaar.
Maar je kan ook gewoon aangeven of mijn reactie een logisch vervolg was op wat je bedoelde.
Ik zie hem niet op de streams op dit moment.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:28 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig is de communicatie bij Tyron wel goed, wat een gefrustreerde kleuter is dat
Huh ???quote:Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt was genoeg geweest....dan mij met een buitenlander vergelijken die probeert nederlands te schrijven.
En je bent niet verplicht mij antwoord te geven .
Jimmy is zelf ook een glibber. Ze zijn er alleen voor hun twee. Ze willlen samen in de finale. De rest wordt gewoon gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook echt niet, het ligt er zo dik bovenop..Jimmy kan toch zien dat hij alleen maar bij Ro,Ty en Randy zit continue
Ik denk dat je Jimmy nu iets teveel credits geeftquote:Op zondag 25 februari 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is zelf ook een glibber. Ze zijn er alleen voor hun twee. Ze willlen samen in de finale. De rest wordt gewoon gebruikt.
Ja ik ben geen Hollander maar een Brabander uit Nederland en ik kan het alleszins goed volgenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
Wreed dialect momenteel... Tom een soort Antwaarps, Danny Vlaams-brabants. Moet moeilijk zijn voor de hollanders hier
Het is mijn mening, net zoals jij blijft drammen over Tomquote:Op zondag 25 februari 2024 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie hem niet op de streams op dit moment.
Nee echt niet die zit er net zo in als Dilano. Hij doet het anders maar net zo goed. Jimmy is gewend te acteren dat doet hij ook in zijn drag feitelijk. Hij doet dikke vriendinnen met Ashley maar hij heeft al eens aangegeven dat hij haar veel te heftig vindt en net als Lenie te dominant in de groep. Vergis je niet in Jimmy.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je Jimmy nu iets teveel credits geeft
Woon op de Veluwequote:Op zondag 25 februari 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
Wreed dialect momenteel... Tom een soort Antwaarps, Danny Vlaams-brabants. Moet moeilijk zijn voor de hollanders hier
Tom is wel op de streams.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening, net zoals jij blijft drammen over Tom
Vreemd... Geen nederlander, wel brabander uit holland. Is zoals ik, geen belg maar nederlander in hart en zielquote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben geen Hollander maar een Brabander uit Nederland en ik kan het alleszins goed volgen
Ja en er zijn er ook die blijven drammen, juist om Tom op de kast te krijgen zodat hij in een verkeerd daglicht komt te staan.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mensen moeten eens leren een ander even met rust te laten als hij aangeeft er niet over te willen praten. Lijkt mij heel duidelijk. Luisteren is vaak een groter probleem dan communiceren.
Sinds net ja. Het gaat hoernde hele morgen al over Tom en zijn kind. Kan dat niet gewoon in de cs ofzo?quote:
Maar Tom is op de streams. Ty komt momenteel nergens voor in het verhaal.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou en, ik heb mijn mening over Tyron, jij over Tom
Maar dat komt omdat Tom daar zelf weer over begon.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Sinds net ja. Het gaat hoernde hele morgen al over Tom en zijn kind. Kan dat niet gewoon in de cs ofzo?
Ik heb hem er niet over gehoord en ik kijk sinds 12 uur. De hele vorige cos ging daar over en dat was rot na 12 uur.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat Tom daar zelf weer over begon.
Dit is iedere zondag goed voor de uitzending voor maandag.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:42 schreef humpty het volgende:
Ashley in tranen ...grote bek klein hartje zie je nu wel weer
Ze zit in een fase dat alles onzeker is
en er is zoveel gebeurd...het haalt haar een beetje uit haar balans
Over drammen gesprokenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Maar Tom is op de streams. Ty komt momenteel nergens voor in het verhaal.
Tja daar kan ik niets aan doen. Het begon na de slquote:Op zondag 25 februari 2024 13:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb hem er niet over gehoord en ik kijk sinds 12 uur. De hele vorige cos ging daar over en dat was rot na 12 uur.
Waar Jimmy en Dilano van 2 walletjes eten, probeert Ashley de sympathie te krijgen door janken.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:42 schreef humpty het volgende:
Ashley in tranen ...grote bek klein hartje zie je nu wel weer
Ze zit in een fase dat alles onzeker is
en er is zoveel gebeurd...het haalt haar een beetje uit haar balans
Ik kan me voorstellen...quote:Op zondag 25 februari 2024 13:44 schreef humpty het volgende:
Ashley is bang dat mensen denken dat ze het niet trekt
Tjonge jonge, dus als mensen daar huilen willen ze sympathie opwekken? Iedereen heeft daar al gejankt. Wat een onzinquote:Op zondag 25 februari 2024 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
W
[..]
Waar Jimmy en Dilano van 2 walletjes eten, probeert Ashley de sympathie te krijgen door janken.
Mischien had ik het wel over Tyquote:Op zondag 25 februari 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niets aan doen. Het begon na de sl
[..]
We gaan het weer persoonlijk maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
pfffffff is echt tot in den treure zegquote:Op zondag 25 februari 2024 13:43 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is iedere zondag goed voor de uitzending voor maandag.
Het is echt iedere zondag.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pfffffff is echt tot in den treure zeg
En je hebt totaal geen privacy, dag en nacht gefilmd, elk gesprek wordt gehoord, dat breekt iedereen wel een keer op.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:52 schreef GayGuy het volgende:
Snap Asley wel. Je zit in dat huis in een bubbel. Elk geluid van buitenaf haalt je UIT die bubbel
Is primaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb er al melding van gemaakt. Ik laat het verder aan de mod over.
Wanneer begint dat?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
Dit is wel echt de treurigste BB ever.
Volgende jaar gaat het er niet meer zijn denk ik. (dacht ik vorig jaar ook al)
Kijk al uit naar de Mol België
Ik vind hem dit jaar veel beter dan vorig jaar!!quote:Op zondag 25 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
Ik zie hier ook het nut niet van in.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:51 schreef Jockari het volgende:
Al x-weken pannenkoeken... Ben het beu
[ afbeelding ]
Niks mis met zien dat je moeder ook maar een mens isquote:Op zondag 25 februari 2024 13:55 schreef zodeju het volgende:
Heel Nederland en Belgie hoeft dit niet te zien....vindt Ashley.
Misschien echt ff op de wc uithuilen geen geluid geen beeld.
Ook haar kinderen zien hun moeder huilen of ze moeten het gewent zijn.
Ze vinden heus niet alles zo vreselijk tof.
Blij dat ik het hier lees, ken ik verder met de tuinquote:Op zondag 25 februari 2024 13:58 schreef Schakeltopia het volgende:
he verdorie mis ik nou net de zondag huil sessie van aslie
Eens. Had er sowieso niet veel van verwacht maar het is echt armoe troef dit jaar. Vooral de casting. Zoveel saaie nietszeggende types op misschien Ashley na.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
Probeerd weer wat los te krijgen van BB.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor het is weer de Day After: Hare Majesteit heeft weer alle aandacht nodig
tijdens haar jank-sessie
Aanname.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:04 schreef marky het volgende:
[..]
Probeerd weer wat los te krijgen van BB.
Alles met een beetje een ruw randje wordt eruit gegooit. Je kan de komende weken al aardig uittekenen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Eens. Had er sowieso niet veel van verwacht maar het is echt armoe troef dit jaar. Vooral de casting. Zoveel saaie nietszeggende types op misschien Ashley na.
Heel saai, ze geven geen coin uit voor een extraatje, ze hamsteren muntjes.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Eens. Had er sowieso niet veel van verwacht maar het is echt armoe troef dit jaar. Vooral de casting. Zoveel saaie nietszeggende types op misschien Ashley na.
Als je je toch opgeeft dan weet je toch dst je 3 maanden geen contact hebt met buiten. Daar stel je je toch op in dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:05 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten allemaal een beetje te zeuren over bericht van thuis
alve als het om drank gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel saai, ze geven geen coin uit voor een extraatje, ze hamsteren muntjes.
Ik denk dat ze dat dachten te kunnenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als je je toch opgeeft dan weet je toch dst je 3 maanden geen contact hebt met buiten. Daar stel je je toch op in dan?
had ht niet over Ashley hoorquote:
Zou goed kunnenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat het eten wat is binnen gekomen maar voor 6 mensen is
Mooi er in laten zitten en nooit meer openmaken die zakkenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
De scampi’s worden verdeeld in zakjes
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi er in laten zitten en nooit meer openmaken die zakken
Mijn ideequote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tot die garnalen uit het zakje lopen?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En daarna verbrand?🤣🤣🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
De scampi’s worden verdeeld in zakjes
Meelwormen met sperziebonen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijg helemaal de rillingen als ik de wurmpjes zie , streams uit en voetbal kijken
Ach 1 voordeel, iedereen kan daarna makkelijk poepen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Zei tom nu dat de garnalen nog wat ijs erbij hadden. Zou niet slim dan zijn als ze al iets ontdooit zijn om weer in te vriezen.
De Nederlandse streamers mogen allang blij zijn dat er niet een heel kot West-Vlamingen zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijg helemaal de rillingen als ik de wurmpjes zie , streams uit en voetbal kijken
Ze begint wel goed maar ze gaat dan weer in haar standaard peptalkjes. Krijg daar echt een veetje de kriebels van.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:24 schreef BB-King het volgende:
De Alice langspeelplaat is weer opgezet.
jemig,dr tetten komen wel tot haar kinquote:Op zondag 25 februari 2024 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Het Supertrio bij elkaar in de troonzaal.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je met die neptieten, die blijven recht overeind staan als je ligtquote:Op zondag 25 februari 2024 14:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jemig,dr tetten komen wel tot haar kin
Dat is toch haar onderkin?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jemig,dr tetten komen wel tot haar kin
MAZquote:Op zondag 25 februari 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je met die neptieten, die blijven recht overeind staan als je ligt
Kan je een olifant mee knock-out slaanquote:Op zondag 25 februari 2024 14:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je met die neptieten, die blijven recht overeind staan als je ligt
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan je een olifant mee knock-out slaan
Ze mag dan wel oppassen met springen, voor je het weet heeft ze een kaakfractuurquote:Op zondag 25 februari 2024 14:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan je een olifant mee knock-out slaan
quote:
Of omdat je teveel uit je nek lult sorboquote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef Snoozey het volgende:
mensen negeren saba, ze communiceren met haar helemaal niks
letterlijk.
ze blijft goed goed achter haar keuzes staan
denkt dat ze nu evt 2 weken duo's blijven
dus dan is ze 2 weken target
ze willen saba eruit hebben omdat ze sterker is, volgens haarzelf
Echt geen ideequote:Op zondag 25 februari 2024 15:19 schreef espri het volgende:
Heb ik wat gemist? Ze moeten rekenen?wanneer waarom?
Wat ik begrijp is het rekenen om een cijferslot te openen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:19 schreef espri het volgende:
Wat dat passen ze goed bij elkaarquote:Op zondag 25 februari 2024 15:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hebben ze allebei wel een beetje last van
Enige dat ik oppikte is iets over machten berekenen, binnen team, om ter snelst. (>MACHT)quote:Op zondag 25 februari 2024 15:19 schreef espri het volgende:
Wanneer kregen ze dat te horen dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is het rekenen om een cijferslot te openen.
Verder dan campingtafels komen ze tegenwoordig niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zijn die lui dom!!!!
Je leert toch tafels op school!
mij niet bellenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zijn die lui dom!!!!
Je leert toch tafels op school!
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Verder dan campingtafels komen ze tegenwoordig niet.
Dylano zei wel iets van: snel rekenen en dan snel rennen, want Jimmy rekent ook snel, maar rent niet zo snel.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef BB-King het volgende:
Tatyana heeft het ook verpest bij Ronahi.
Onderbrak haar antwoord op haar vraag te snel bij de live uitzending.
Ik kan het ook slecht. De enige tafels waar ik goed in ben, zijn de tafels in een pizzeria 🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 15:20 schreef Snoozey het volgende:
op die leeftijd al niet meer kunnen rekenen is wel triest hoor
Dat 'verkeerd neergezet worden in de buitenwereld' ligt volgens Rohani en Tyron dus uitsluitend aan de vragen en antwoorden in de live.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:23 schreef BB-King het volgende:
Tatyana heeft het ook verpest bij Ronahi.
Onderbrak haar antwoord op haar vraag te snel bij de live uitzending.
zijn ze de tafels aan het opschrijven??quote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
en vroeger mocht er ook niet geschreven worden door BB word nu ook wel veel toegelaten hoor, nu te behoefte voor een spel tafels opschrijven kom op zeg!
soebaroe heeft cijfer dislexiequote:Op zondag 25 februari 2024 15:29 schreef BB-King het volgende:
Hadden er niet een hoop dyscalculie in deze groep?
In ieder geval Karen. Maar denk dat Ashley niet zoveel beter is.
Rohaniquote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zijn ze de tafels aan het opschrijven??
Vergeten die mensen dat er streams zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat 'verkeerd neergezet worden in de buitenwereld' ligt volgens Rohani en Tyron dus uitsluitend aan de vragen en antwoorden in de live.
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zijn ze de tafels aan het opschrijven??
Dat lijkt me heel vervelend om te hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soebaroe heeft cijfer dislexie
Karen en Randy ookquote:Op zondag 25 februari 2024 15:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend om te hebben
Alleen geen tactische zaken mag geschreven worden. Ik kan mij Hieke uit BB2 nog herinneren die het met de vinger op je been schrijven tot kunst had verheven en dat werd uiteindelijk verboden.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
en vroeger mocht er ook niet geschreven worden door BB word nu ook wel veel toegelaten hoor, nu te behoefte voor een spel tafels opschrijven kom op zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |