Ze heeft hele leuke humor en is vaak vrolijk in de slaapkamer.... gisteravond ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:03 schreef espri het volgende:
Rona klaagt dat ze er nooit vrolijk opgezet wordt, euhhhh doe dan eens vrolijk. Tutje.
Het is heel goed te zien in beeld waar ze het over hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:11 schreef kiki2024 het volgende:
beschermt de FEBO tom? zoveel mensen kagen over zijn gedrag maar ik zie nooit iets in beeld
wat ze vertellen over tom heb ik niet gezien. jij wel? de ruzies met tyron in de douche en ping Pong heb ik niet gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 13:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is heel goed te zien in beeld waar ze het over hebben.
Alleen hebben wij er minder last van, alles wat ze vertellen zien we op de live en vaak zelfs in de uitzendingm
Ro is begonnen Tom op een bepaalde manier wegzettenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:11 schreef kiki2024 het volgende:
beschermt de FEBO tom? zoveel mensen kagen over zijn gedrag maar ik zie nooit iets in beeld
Nee was niet op stream. Werd toen weggedraaid. Maar mensen spraken er wel over.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat ze vertellen over tom heb ik niet gezien. jij wel? de ruzies met tyron in de douche en ping Pong heb ik niet gezien
Was gewoon te zienquote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat ze vertellen over tom heb ik niet gezien. jij wel? de ruzies met tyron in de douche en ping Pong heb ik niet gezien
Dat is niquote:Op zondag 25 februari 2024 13:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom is zeker niet makkelijk, maar als je hem er naar vraagt, zoals Ashley en Jimmy hebben gedaan, legt hij gewoon uit waar het door komt en biedt hij handvatten om met hem om te gaan.
Die van vandaag waren deels te zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Vooral Karen is daar behoorlijk bepalend in naar Tom toequote:Op zondag 25 februari 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is ni
et helemaal waar.....hij wilt niet dat je doorvraagt als hij zegt er is niks, laat me en de dames Ashley en Karen blijven doorvragen met zeg het maar wat er is....en bleef er nog langer inhangen....later zei hij je moet het niet groter maken als het is, vooral niet als ik zeg er is niks.....hij was boos.
Denk dat het iets met mannen is een kleine ruzie weglopen ff niks en het dan zo laten en dan gewoon weer met elkaar omgaan,,,,Niet alles hoeft uitgelegd en besproken worden. Mannen zijn anders dan vrouwen
Pingpong was wel on streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 13:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee was niet op stream. Werd toen weggedraaid. Maar mensen spraken er wel over.
Je praat nog onduidelijkere taal.dan *** Mod Edit, naam verwijderdquote:Op zondag 25 februari 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is ni
et helemaal waar.....hij wilt niet dat je doorvraagt als hij zegt er is niks, laat me en de dames Ashley en Karen blijven doorvragen met zeg het maar wat er is....en bleef er nog langer inhangen....later zei hij je moet het niet groter maken als het is, vooral niet als ik zeg er is niks.....hij was boos.
Denk dat het iets met mannen is een kleine ruzie weglopen ff niks en het dan zo laten en dan gewoon weer met elkaar omgaan,,,,Niet alles hoeft uitgelegd en besproken worden. Mannen zijn anders dan vrouwen
juistquote:Op zondag 25 februari 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral Karen is daar behoorlijk bepalend in naar Tom toe
Als hij anders reageert dan zij wenst is er iets en moet hij uitleg geven
Was in de week van haar nominatie ook zo
Alle aanvallende praat en pestgedrag hebben ze niet laten zien, of niet volledig waardoor je echt een ander beeld kreeg van de situatie.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
Als er iemand wordt gespaard is het ronahi
Die wordt in uitzending enorm gespaard
De negatieve dingen die ze zegt en doet zijn amper in uitzendingen
Precies, soms moet je iemand gewoon even met rust laten, zeker als hij dat zelfs aangeeftquote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over iedereen valt wel wat op te merken. Elk mens heeft een gebruikershandleiding. de ene wat langer de ander is makkelijk (volgzaam?) in de omgang.
Tom is een jongen met ADHD en heeft wat meer een gebruikershandleiding nodig, het pestverleden van Tom zal daar ook een rol in spelen. Hij is natuurlijk niet gek en hoort genoeg zo hier en daar wat er over hem geluld wordt.
Als het jou zelf overkomt, vind je dat ook niet leuk. Daarnaast heeft iedereen wel eens een rotdag, de 1 wil het aan alle anderen vertellen en over praten, een ander trekt zicht terug en wil er niet over praten en dan komen er 12 man, Tom wat is er, is er iets? Zou je toch gek van worden?
Tom heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing. Zijn communicatie is gewoon belabberd.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is ni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |