Mooi er in laten zitten en nooit meer openmaken die zakkenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
De scampi’s worden verdeeld in zakjes
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi er in laten zitten en nooit meer openmaken die zakken
Mijn ideequote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tot die garnalen uit het zakje lopen?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En daarna verbrand?🤣🤣🤣quote:Op zondag 25 februari 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
De scampi’s worden verdeeld in zakjes
Meelwormen met sperziebonen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijg helemaal de rillingen als ik de wurmpjes zie , streams uit en voetbal kijken
Ach 1 voordeel, iedereen kan daarna makkelijk poepen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Zei tom nu dat de garnalen nog wat ijs erbij hadden. Zou niet slim dan zijn als ze al iets ontdooit zijn om weer in te vriezen.
De Nederlandse streamers mogen allang blij zijn dat er niet een heel kot West-Vlamingen zit.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
Wreed dialect momenteel... Tom een soort Antwaarps, Danny Vlaams-brabants. Moet moeilijk zijn voor de hollanders hier
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijg helemaal de rillingen als ik de wurmpjes zie , streams uit en voetbal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |