Hij communiceert prima met open mensen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing. Zijn communicatie is gewoon belabberd.
Dat geld voor iedereen denk ik....dat merk je ook als de eerste komt bij een bewoner en die vraagt wat is er hoor je vaak er is niks....quote:Op zondag 25 februari 2024 13:23 schreef ammartje het volgende:
[..]
Precies, soms moet je iemand gewoon even met rust laten, zeker als hij dat zelfs aangeeft
Bedankt ik weet genoeg....hoef niet op mij te antwoorden hoor als je het niet kan lezen....quote:Op zondag 25 februari 2024 13:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je praat nog onduidelijkere taal.dan ******
Maar ik ga proberen te antwoorden
Ik bedoel niet dat je op een moment dat hij boos is moet vragen, maar op een neutraal moment
Dus op een neutraal.moment kun je aangeven dat je opvalt dat hij op sommige situaties op een bepaalde.manier reageert, en dat je wil weten hoe je daar het beste mee om kan gaan.
Daar staat hij volledig voor open.
Ik wist gewoon niet zeker wat je bedoelde, want je verhaal was echt warrig en interpunctietechnisch voor mij onnavolgbaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat geld voor iedereen denk ik....dat merk je ook als de eerste komt bij een bewoner en die vraagt wat is er hoor je vaak er is niks....
[..]
Bedankt ik weet genoeg....hoef niet op mij te antwoorden hoor als je het niet kan lezen....
Hij legt het hier uit.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over iedereen valt wel wat op te merken. Elk mens heeft een gebruikershandleiding. de ene wat langer de ander is makkelijk (volgzaam?) in de omgang.
Tom is een jongen met ADHD en heeft wat meer een gebruikershandleiding nodig, het pestverleden van Tom zal daar ook een rol in spelen. Hij is natuurlijk niet gek en hoort genoeg zo hier en daar wat er over hem geluld wordt.
Als het jou zelf overkomt, vind je dat ook niet leuk. Daarnaast heeft iedereen wel eens een rotdag, de 1 wil het aan alle anderen vertellen en over praten, een ander trekt zicht terug en wil er niet over praten en dan komen er 12 man, Tom wat is er, is er iets? Zou je toch gek van worden?
Mensen moeten eens leren een ander even met rust te laten als hij aangeeft er niet over te willen praten. Lijkt mij heel duidelijk. Luisteren is vaak een groter probleem dan communiceren.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft een hele dikke gebruiksaanwijzing. Zijn communicatie is gewoon belabberd.
Het is niet zo dat iedereen maar een stap opzij moet doen omdat hij ADHD heeft. Hij zit zgn in het huis om dingen te leren. Tot op heden verlangt hij vooral dat andere rekening met hem houden.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over iedereen valt wel wat op te merken. Elk mens heeft een gebruikershandleiding. de ene wat langer de ander is makkelijk (volgzaam?) in de omgang.
Tom is een jongen met ADHD en heeft wat meer een gebruikershandleiding nodig, het pestverleden van Tom zal daar ook een rol in spelen. Hij is natuurlijk niet gek en hoort genoeg zo hier en daar wat er over hem geluld wordt.
Als het jou zelf overkomt, vind je dat ook niet leuk. Daarnaast heeft iedereen wel eens een rotdag, de 1 wil het aan alle anderen vertellen en over praten, een ander trekt zicht terug en wil er niet over praten en dan komen er 12 man, Tom wat is er, is er iets? Zou je toch gek van worden?
Ik hoop nog steeds dat hij hem gewoon gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Jimmy die glibber niet door heeft
Nee dat begrijp ik ook echt niet, het ligt er zo dik bovenop..Jimmy kan toch zien dat hij alleen maar bij Ro,Ty en Randy zit continuequote:Op zondag 25 februari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Jimmy die glibber niet door heeft
Ik weet niet wat je bedoelt was genoeg geweest....dan mij met een buitenlander vergelijken die probeert nederlands te schrijven.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet zeker wat je bedoelde, want je verhaal was echt warrig en interpunctietechnisch voor mij onnavolgbaar.
Maar je kan ook gewoon aangeven of mijn reactie een logisch vervolg was op wat je bedoelde.
Ik zie hem niet op de streams op dit moment.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:28 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig is de communicatie bij Tyron wel goed, wat een gefrustreerde kleuter is dat
Huh ???quote:Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt was genoeg geweest....dan mij met een buitenlander vergelijken die probeert nederlands te schrijven.
En je bent niet verplicht mij antwoord te geven .
Jimmy is zelf ook een glibber. Ze zijn er alleen voor hun twee. Ze willlen samen in de finale. De rest wordt gewoon gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook echt niet, het ligt er zo dik bovenop..Jimmy kan toch zien dat hij alleen maar bij Ro,Ty en Randy zit continue
Ik denk dat je Jimmy nu iets teveel credits geeftquote:Op zondag 25 februari 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is zelf ook een glibber. Ze zijn er alleen voor hun twee. Ze willlen samen in de finale. De rest wordt gewoon gebruikt.
Ja ik ben geen Hollander maar een Brabander uit Nederland en ik kan het alleszins goed volgenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
Wreed dialect momenteel... Tom een soort Antwaarps, Danny Vlaams-brabants. Moet moeilijk zijn voor de hollanders hier
Het is mijn mening, net zoals jij blijft drammen over Tomquote:Op zondag 25 februari 2024 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie hem niet op de streams op dit moment.
Nee echt niet die zit er net zo in als Dilano. Hij doet het anders maar net zo goed. Jimmy is gewend te acteren dat doet hij ook in zijn drag feitelijk. Hij doet dikke vriendinnen met Ashley maar hij heeft al eens aangegeven dat hij haar veel te heftig vindt en net als Lenie te dominant in de groep. Vergis je niet in Jimmy.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je Jimmy nu iets teveel credits geeft
Woon op de Veluwequote:Op zondag 25 februari 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
Wreed dialect momenteel... Tom een soort Antwaarps, Danny Vlaams-brabants. Moet moeilijk zijn voor de hollanders hier
Tom is wel op de streams.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening, net zoals jij blijft drammen over Tom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |