Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 05:17 schreef mario390 het volgende:
ik weet wel dat julie samenwerken
hoezo moet het op deze art?
vollconjos![]()
kapen magquote:Op vrijdag 23 februari 2024 05:21 schreef mario390 het volgende:
het is mijn tt ,ik will
dat angepasstt hebben![]()
Ik hoop dat mijn droger snel klaar is, want dan kan ik de laatste was uit de wasser in de droger doen![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:21 schreef mario390 het volgende:
2 van 7 couples staan nog het duurt nu
over 3:20 min
[ afbeelding ]![]()
Haha zeg dat welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja, ik ga zo. En ik ga niet op 2 eindigen, maar op 3. Maar de overdracht gebeurt pas dit weekendquote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:59 schreef mario390 het volgende:
hoezo gaa je niet naar bed
je bent op 2![]()
Mario gaat op 5 of 6 eindigen, maar daar is hij een beetje boos overquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
Je gaat het toch niet van mij winnen mario![]()
Yup hij is elke ochtend pissigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario gaat op 5 of 6 eindigen, maar daar is hij een beetje boos over![]()
![]()
je van me helemal niente nadaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
Je gaat het toch niet van mij winnen mario![]()
Temperatuur update
36.5⁰COp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoofdpijn is aan de beterende hand, keelpijn is nog niet helemaal weg.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig. Gaat de goede kant op dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoofdpijn is aan de beterende hand, keelpijn is nog niet helemaal weg.![]()
Werk jij echt totaal niet? Je kunt tot vroeg in de ochtend op blijven om een big brother serie te kijken die aan de andere kant van de wereld plaats vind. Maar je klaagt wel als iemand anders eens tot 1 uur op blijft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:59 schreef mario390 het volgende:
hoezo gaa je niet naar bed
je bent op 2
Nou ik heb goed nieuws, mijn laatste was zit in de droger en ik ga slapen. Want ik moet straks wel gewoon werken.![]()
Moet je vandaag weer werken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoofdpijn is aan de beterende hand, keelpijn is nog niet helemaal weg.![]()
als je zo beginnt kollegaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jij moet nog slapen, ik kan de hele dag bolken.
heb je bij me ganz schlechte
karten![]()
ok boomerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je zo beginnt kollega
karten![]()
heb toch laatste jaar gewerktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Werk jij echt totaal niet? Je kunt tot vroeg in de ochtend op blijven om een big brother serie te kijken die aan de andere kant van de wereld plaats vind. Maar je klaagt wel als iemand anders eens tot 1 uur op blijft.
Nou ik heb goed nieuws, mijn laatste was zit in de droger en ik ga slapen. Want ik moet straks wel gewoon werken.![]()
Mooi, ga maar slapen ga ik je inhalen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je zo beginnt kollega
karten![]()
Jep!quote:
.heb er zin in eigenlijk wel.
Moet jij niet slapen lieverdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, een week thuis zitten zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep!
.heb er zin in eigenlijk wel.
Moet jij niet slapen lieverd
En inderdaad, nu slapen![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, een week thuis zitten zou ik ook niet kunnen.
![]()
![]()
in droom gaa je dat doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mooi, ga maar slapen ga ik je inhalen.![]()
![]()
Gisteren ook al gewerkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, een week thuis zitten zou ik ook niet kunnen.
En daarna nog vergadering gehad dus dat was zwaar..
8 uur les achter elkaar
Dus ik mocht tijdens de vergadering na mijn "onderwerp" weg. Dus was gelukkig om negen uur savonds klaar...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bikkelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gisteren ook al gewerkt.
8 uur les achter elkaar
Dus ik mocht tijdens de vergadering na mijn "onderwerp" weg. Dus was gelukkig om negen uur savonds klaar...![]()
![]()
Ja wel heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik maak ook maar een grapje. ik ga zo naar het zwembad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn meer dann 150
punten hoor![]()
Doe niet te veel zo vlak na je ziek zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gisteren ook al gewerkt.
8 uur les achter elkaar
Dus ik mocht tijdens de vergadering na mijn "onderwerp" weg. Dus was gelukkig om negen uur savonds klaar...![]()
En ja, nu ben ik echt weg![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Niemand kon mijn onderwerp overnemen, dus het was meteen paniekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe niet te veel zo vlak na je ziek zijn![]()
En ja, nu ben ik echt weg
Dus toen ben ik maar gegaan.
Maar mijn temperatuur is prima en heb gisteren geen pcm en geen neusspray meer ingenomen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu aankleden
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4372 / +30 / +0 / 7015 / 8198
2. devzero / 2275 / +162 / +86 / 860 / 1355
3. JustinK / 2090 / +131 / +0 / 3800 / 4847
4. HappyCharly / 888 / +50 / +68 / 2549 / 3051
5. mario390 / 879 / +50 / +42 / 387 / 748
6. Mickytjuh / 801 / +6 / +0 / 1392 / 1777
7. KoningWouter / 725 / +19 / +18 / 928 / 1189
8. Harrie / 703 / +63 / +5 / 1059 / 1436
9. KillemWieft / 664 / +20 / +30 / 208 / 371
10. DerRabbit / 415 / +13 / +0 / 859 / 1029
11. hemarookworst / 379 / +15 / +26 / 766 / 1043
12. Paul / 333 / +5 / +0 / 1278 / 1576
13. kree / 310 / +54 / +0 / 596 / 764
14. Rob / 293 / +9 / +14 / 283 / 387
15. aloa / 265 / +72 / +0 / 1329 / 1490
16. ieniminimuis / 238 / +17 / +0 / 562 / 705
17. Mazikeen / 230 / +8 / +0 / 666 / 783
18. DJMO / 217 / +2 / +0 / 230 / 336
19. Grrrrrrrr / 203 / +0 / +0 / 173 / 241
20. Shii / 181 / +3 / +2 / 317 / 422SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik Fok erg vaak naaktquote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey!quote:Doe ik ook vaak…quote:
Naakt modden beste modden![]()
Maar nu zit ik in een bus en dan is dat raar.I'm surrounded by morons!
Ik de bus zitten is helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Doe ik ook vaak…
Naakt modden beste modden![]()
Maar nu zit ik in een bus en dan is dat raar.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe is het weer in NL nu? Kunnen we naakt gaan FOK!stokken?quote:I'm surrounded by morons!
Naakt in de bus zitten kunnen ze hiet vast niet waarderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik de bus zitten is helemaal niet raar.
Tevens is het raar dat ik de bus pak ipv auto maar dat kwam vandaag beter uit.I'm surrounded by morons!
Ronduit kut.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe is het weer in NL nu? Kunnen we naakt gaan FOK!stokken?
Je kunt het proberen maar ik zou het afraden.![]()
Probeer het in de zomer dan wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ronduit kut.
Je kunt het proberen maar ik zou het afraden.I'm surrounded by morons!
Tijd voor koffieI'm surrounded by morons!
Bijna op mijn werk… moet geduld hebben.I'm surrounded by morons!
Net gedouched, mijn zaakje is nu ook schoon
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Er zijn rukwinden en het is nat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe is het weer in NL nu? Kunnen we naakt gaan FOK!stokken?
Dus ik denk dat dat kan.Ja maar dat zei je nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naakt in de bus zitten kunnen ze hiet vast niet waarderen.
Tevens is het raar dat ik de bus pak ipv auto maar dat kwam vandaag beter uit.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zijn rukwinden en het is nat.
Dus ik denk dat dat kan.
[..]
Ja maar dat zei je niet
Verkeerde toppa
[ Bericht 96% gewijzigd door Speklap3000 op 23-02-2024 08:16:59 ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Weet je zelf ook welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:
quote:quote:![]()
![]()
![]()
Wat een toeval ik ook!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Net gedouched, mijn zaakje is nu ook schoon![]()
Je kan beter overdag komen, en punten pakken dan kan je degene die achter je staan ook bolkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:21 schreef mario390 het volgende:
kutnacht gewezen
met killemwieft
ik hass hem
En Killem mag gewoon bolken en punten pakken dat is het spel.
En nog een toeval er bij, hier ookquote:![]()
Morguh
Wow *stil* hoe is dit mogelijk?!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nog een toeval er bij, hier ook![]()
Morguh![]()
Wauw een heftige opdracht zegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:24 schreef mario390 het volgende:
over 5 uren hangen nu nog 2 couples
de ene is de met de ergen menst.krämpfe
van gisteren
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te volgens he.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wow *stil* hoe is dit mogelijk?!
Wie doet dat in de ochtend. En dan hier zo maar drie op een rij
💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank je voor deze medeling, gelukkig b en ik slecht in visualiseren
Ik stond om 0630 al onder de douche vandaag!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te volgens he.
Wie doet dat in de ochtend. En dan hier zo maar drie op een rijI'm surrounded by morons!
Jij ook alquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stond om 0630 al onder de douche vandaag!
Dan stonden we er wel bijna gelijktijdig onder ik ging om 6.15 er onderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Synchroon naakt zijn met heel DTSquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al
Dan stonden we er wel bijna gelijktijdig onder ik ging om 6.15 er onder
Onvoorstelbaar gewoon!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te volgens he.
Wie doet dat in de ochtend. En dan hier zo maar drie op een rij![]()
Nu niet meer, zou ook ietwat raar zijn want ik ben op mijn werk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds naakt dan?
Heb jij kleding aan?I'm surrounded by morons!
Nee ik huppel nog in handdoekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu niet meer, zou ook ietwat raar zijn want ik ben op mijn werk.
Heb jij kleding aan?![]()
Dan hoop ik dat je het warm genoeg hebt in huisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik huppel nog in handdoek
Anders had ik allang kleren aangehadquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je het warm genoeg hebt in huis![]()
Plus een deken...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Anders had ik allang kleren aangehad
Maar doe je goed
Is je tuinproject inmiddels helemaal af?I'm surrounded by morons!
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Plus een deken...
Maar doe je goed
Is je tuinproject inmiddels helemaal af?ik moet nog 1 deel ploegen maar de laatste keer begon mijn ploeg te roken en te stinken dus ben ik gestopt. Toen was het matig tuinier weer. Moet ook nog 5 nieuwe palen van 2,40 m in de grond slaan en in het najaar mijn nieuwe heg planten want dan hoef ik hem in de zomer geen water te geven.
![]()
Zo'n lepel zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jadaar staan eendjes op is oud kinder bestek
![]()
![]()
Roken en stinken klinkt niet optimaalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeik moet nog 1 deel ploegen maar de laatste keer begon mijn ploeg te roken en te stinken dus ben ik gestopt. Toen was het matig tuinier weer. Moet ook nog 5 nieuwe palen van 2,40 m in de grond slaan en in het najaar mijn nieuwe heg planten want dan hoef ik hem in de zomer geen water te geven.
Kan je die nog wel gebruiken of moet je een nieuwe halen?
Palen slaan is goed om eventuele agressie kwijt te raken
Geen idee heb hem gewoon in de schuur gezet met de gedachten dat hij gewoon even moest afkoelen. Ik ga geen nieuwe kopen want hierna heb ik hem toch niet meer nodig. Dan moet ik het laatste maar handmatig doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Roken en stinken klinkt niet optimaalKan je die nog wel gebruiken of moet je een nieuwe halen?
Palen slaan is goed om eventuele agressie kwijt te raken
Zoveel agressie zit er niet in mij![]()
tritt kann je kregenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zo nu ga ik je inhalen Mario
Gib punt![]()
Ja. Ik ga maar eens douchen en aankleden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dingen die beginnen te roken moet je wel goed mee opletten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee heb hem gewoon in de schuur gezet met de gedachten dat hij gewoon even moest afkoelen. Ik ga geen nieuwe kopen want hierna heb ik hem toch niet meer nodig. Dan moet ik het laatste maar handmatig doen.
Zoveel agressie zit er niet in mij
Nee, verwacht eigenlijk ook niet dat je veel agressie hebt eerlijk gezegd
Leuk voor jequote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb ook nog een boom die geknuffeld moet worden
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als ik met je wil knuffelen ben je speciaal.Trotste mama van Ambar
Knuffelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik met je wil knuffelen ben je speciaal.![]()
![]()
Ja sorry, ik voel het nog niet zo in mijn hartquote:Trotste mama van Ambar
Oke ik wacht op je totdat jij zover bent.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry, ik voel het nog niet zo in mijn hart![]()
Wil gaan wandelen morgen en dan plop ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk aan de plopsdie je dit weekend kunt doen.
![]()
![]()
Waar ga je wandelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil gaan wandelen morgen en dan plop ik nietTrotste mama van Ambar
De zware leefquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil gaan wandelen morgen en dan plop ik niet![]()
![]()
Ligt eraan hoeveel zin de naaimachine er in heeftquote:Trotste mama van Ambar
Ik ben ook een naaimachine en heb altijd zinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel zin de naaimachine er in heeft![]()
![]()
Dit is niet de manier tot mijn hartquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben ook een naaimachine en heb altijd zin
Trotste mama van Ambar
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is de manier tot mijn hart![]()
![]()
Ok zal het onthouden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is niet de manier tot mijn hart![]()
Keep trying. Ik ben stront en stront eigenwijs en koppig. Dus succes.quote:Trotste mama van Ambar
Ik ben een doorzetter dus komt goed! Ooit ga je me die wel verdiende knuffel wel geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Keep trying. Ik ben stront en stront eigenwijs en koppig. Dus succes.![]()
Sommige doelen worden je ondergang en dan moet je weten wanneer je moet stoppen.
Mijn advies? Gelijk al stoppen. Niet eens proberen.Trotste mama van Ambar
Oke probeer ik het wel bij iemand anders. @Harrie ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige doelen worden je ondergang en dan moet je weten wanneer je moet stoppen.
Mijn advies? Gelijk al stoppen. Niet eens proberen.![]()
![]()
Je bent helemaal met je medicijnen gestoptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke probeer ik het wel bij iemand anders. @:Harrie ?![]()
![]()
Bijna.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent helemaal met je medicijnen gestopt![]()
![]()
En dat alles voor een muis, kruip je eerst naar boven en dan ga wil je er weer onderdoor gaan voor een muisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:33 schreef KoningWouter het volgende:
Al moet ik er helemaal aan onderdoor gaan
En zo bijzonder ben ik nou ook weer nietTrotste mama van Ambar
Zoveel kan er toch niet misgaan hooguit brand hij door en doet hij het niet meer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen die beginnen te roken moet je wel goed mee opletten.
Nee, verwacht eigenlijk ook niet dat je veel agressie hebt eerlijk gezegd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat alles voor een muis, kruip je eerst naar boven en dan ga wil je er weer onderdoor gaan voor een muis![]()
![]()
Mannen, ik snap er soms niets vanquote:
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen, ik snap er soms niets van![]()
Doorbranden en evt in de hens vliegen. Dat laatste is erg onhandig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zoveel kan er toch niet misgaan hooguit brand hij door en doet hij het niet meer?I'm surrounded by morons!
Wat niet te snappen valtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dan?
Vond ik een beetje te hard daarom maakte ik er soms vanquote:
Maar je hebt wel gelijk ssstttttWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.quote:![]()
Wat let je, niemand houdt je tegenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.
Ik zou zeggen probeer het 'n keer. Niemand houdt je tegen. En............ALs je een keer een man gehad hebt wil niet anders. Althans dat is mijn ervaring![]()
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze altijd snap![]()
Je onderuit laten halen door een muis bv
O dan leg ik volgende keer de brandblusser er wel bijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doorbranden en evt in de hens vliegen. Dat laatste is erg onhandig.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.![]()
![]()
Misschien kan je het nog worden![]()
![]()
Jammer dat je geen homo bent ja?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.![]()
![]()
Soberso is verliefd worden op mij en ik niet op jou echt weggegooid tijd en moeite.Trotste mama van Ambar
Nope niet mijn ding.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat let je, niemand houdt je tegen
Ik zou zeggen probeer het 'n keer. Niemand houdt je tegen. En............ALs je een keer een man gehad hebt wil niet anders. Althans dat is mijn ervaring![]()
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze altijd snap![]()
Je onderuit laten halen door een muis bv![]()
![]()
Vrouwen zorgen altijd voor mindfucks.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jammer dat je geen homo bent ja?![]()
Oke jij valt af. Ga ik toch maar proberen @mario390 te versieren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso is verliefd worden op mij en ik niet op jou echt weggegooid tijd en moeite.
Hey Mario![]()
![]()
quote:
quote:quote:Ga je toch voor een manquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke jij valt af. Ga ik toch maar proberen @:mario390 te versieren.
Hey Mario
Het meest verstandige wat je deze ochtend hebt gezegdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey MarioTrotste mama van Ambar
Gib m een paar punten en je macht kansquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Mario![]()
![]()
Ik spreek namens mezelf als ik zeg dat ik liever wat anders fuck dan een mindquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vrouwen zorgen altijd voor mindfucks.![]()
![]()
Haha genoeg geouwehoerd. Ik ga even ergens een kop koffie scoren. Tot straks.
(denk er nog eens goed over na muis)
![]()
My mind is made up.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
Haha genoeg geouwehoerd. Ik ga even ergens een kop koffie scoren. Tot straks.
(denk er nog eens goed over na muis)
Het plekje is ook al bezet
Trotste mama van Ambar
Immerquote:
Frietquote:
En bitterballen
Patatbolkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Patat, het is maargoed dat jij bent vertrokken uit NL want je snapt er duidelijk niks van.![]()
Desondanks ben je best lief hoor.I'm surrounded by morons!
Voor best lief doe ik hetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Patatbolk![]()
Desondanks ben je best lief hoor.![]()
ZOu het zeker doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moest het toch proberen van je?
quote:quote:![]()
Met een klodder........ mayoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Frietje Mayo en een Frikandel met curry en knoflooksausTrotste mama van Ambar
Jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef JustinK het volgende:
Dot, probeer jij hier nou de mannen te bekeren?Trotste mama van Ambar
Nee hoor, maar deze man gaf zelf aan het jammer te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef JustinK het volgende:
Dot, probeer jij hier nou de mannen te bekeren?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
Ohja, dan moet ie er voor gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, maar deze man gaf zelf aan het jammer te vinden.
[..]![]()
![]()
Deed ik vroeger ook wel eens is ook lekker. Toen ik nog in BoZ woonde deed ik altijd een frietje met piccaliliequote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Frietlijn en ketchup en dat meng ik dan door elkaar
Maar tegenwoordig is het gewoon calve mayo of pindasausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: