Gelukkig. Gaat de goede kant op dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoofdpijn is aan de beterende hand, keelpijn is nog niet helemaal weg.
Werk jij echt totaal niet? Je kunt tot vroeg in de ochtend op blijven om een big brother serie te kijken die aan de andere kant van de wereld plaats vind. Maar je klaagt wel als iemand anders eens tot 1 uur op blijft.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 06:59 schreef mario390 het volgende:
hoezo gaa je niet naar bed
je bent op 2
Moet je vandaag weer werken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoofdpijn is aan de beterende hand, keelpijn is nog niet helemaal weg.
als je zo beginnt kollegaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jij moet nog slapen, ik kan de hele dag bolken.
ok boomerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je zo beginnt kollega
heb je bij me ganz schlechte
karten
heb toch laatste jaar gewerktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Werk jij echt totaal niet? Je kunt tot vroeg in de ochtend op blijven om een big brother serie te kijken die aan de andere kant van de wereld plaats vind. Maar je klaagt wel als iemand anders eens tot 1 uur op blijft.
Nou ik heb goed nieuws, mijn laatste was zit in de droger en ik ga slapen. Want ik moet straks wel gewoon werken.
Mooi, ga maar slapen ga ik je inhalen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je zo beginnt kollega
heb je bij me ganz schlechte
karten
Jep!quote:
Ja, een week thuis zitten zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep!
.heb er zin in eigenlijk wel.
Moet jij niet slapen lieverd
Trustenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, een week thuis zitten zou ik ook niet kunnen.
En inderdaad, nu slapen![]()
in droom gaa je dat doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mooi, ga maar slapen ga ik je inhalen.
Gisteren ook al gewerkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, een week thuis zitten zou ik ook niet kunnen.
En inderdaad, nu slapen![]()
Bikkelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gisteren ook al gewerkt.
En daarna nog vergadering gehad dus dat was zwaar..
8 uur les achter elkaar
Dus ik mocht tijdens de vergadering na mijn "onderwerp" weg. Dus was gelukkig om negen uur savonds klaar...
ik maak ook maar een grapje. ik ga zo naar het zwembad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn meer dann 150
punten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |