Jammer dat je geen homo bent ja?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.
Nope niet mijn ding.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat let je, niemand houdt je tegen
Ik zou zeggen probeer het 'n keer. Niemand houdt je tegen. En............ALs je een keer een man gehad hebt wil niet anders. Althans dat is mijn ervaring![]()
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze altijd snap![]()
Je onderuit laten halen door een muis bv
Vrouwen zorgen altijd voor mindfucks.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jammer dat je geen homo bent ja?
Oke jij valt af. Ga ik toch maar proberen @mario390 te versieren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso is verliefd worden op mij en ik niet op jou echt weggegooid tijd en moeite.
quote:
quote:
quote:
Ga je toch voor een manquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke jij valt af. Ga ik toch maar proberen @:mario390 te versieren.
Hey Mario
Het meest verstandige wat je deze ochtend hebt gezegdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Mario
Gib m een paar punten en je macht kansquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Mario
Ik spreek namens mezelf als ik zeg dat ik liever wat anders fuck dan een mindquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vrouwen zorgen altijd voor mindfucks.
My mind is made up.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
Haha genoeg geouwehoerd. Ik ga even ergens een kop koffie scoren. Tot straks.
(denk er nog eens goed over na muis)
Immerquote:
Frietquote:
Patatbolkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Patat, het is maargoed dat jij bent vertrokken uit NL want je snapt er duidelijk niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |