Ja sorry, ik voel het nog niet zo in mijn hartquote:
Oke ik wacht op je totdat jij zover bent.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry, ik voel het nog niet zo in mijn hart
Wil gaan wandelen morgen en dan plop ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk aan de plopsdie je dit weekend kunt doen.
Waar ga je wandelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil gaan wandelen morgen en dan plop ik niet
De zware leefquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil gaan wandelen morgen en dan plop ik niet
Ligt eraan hoeveel zin de naaimachine er in heeftquote:
Ik ben ook een naaimachine en heb altijd zinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel zin de naaimachine er in heeft
Dit is niet de manier tot mijn hartquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben ook een naaimachine en heb altijd zin
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is de manier tot mijn hart
Ok zal het onthouden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is niet de manier tot mijn hart
Keep trying. Ik ben stront en stront eigenwijs en koppig. Dus succes.quote:
Ik ben een doorzetter dus komt goed! Ooit ga je me die wel verdiende knuffel wel geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Keep trying. Ik ben stront en stront eigenwijs en koppig. Dus succes.
Oke probeer ik het wel bij iemand anders. @Harrie ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige doelen worden je ondergang en dan moet je weten wanneer je moet stoppen.
Mijn advies? Gelijk al stoppen. Niet eens proberen.
Je bent helemaal met je medicijnen gestoptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke probeer ik het wel bij iemand anders. @:Harrie ?
Bijna.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent helemaal met je medicijnen gestopt
En dat alles voor een muis, kruip je eerst naar boven en dan ga wil je er weer onderdoor gaan voor een muisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:33 schreef KoningWouter het volgende:
Al moet ik er helemaal aan onderdoor gaan
Zoveel kan er toch niet misgaan hooguit brand hij door en doet hij het niet meer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen die beginnen te roken moet je wel goed mee opletten.
Nee, verwacht eigenlijk ook niet dat je veel agressie hebt eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat alles voor een muis, kruip je eerst naar boven en dan ga wil je er weer onderdoor gaan voor een muis
Mannen, ik snap er soms niets vanquote:
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen, ik snap er soms niets van
Doorbranden en evt in de hens vliegen. Dat laatste is erg onhandig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zoveel kan er toch niet misgaan hooguit brand hij door en doet hij het niet meer?
Wat niet te snappen valtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dan?
Vond ik een beetje te hard daarom maakte ik er soms vanquote:
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.quote:
Wat let je, niemand houdt je tegenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.
O dan leg ik volgende keer de brandblusser er wel bijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doorbranden en evt in de hens vliegen. Dat laatste is erg onhandig.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.
Jammer dat je geen homo bent ja?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope niet mijn ding.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat let je, niemand houdt je tegen
Ik zou zeggen probeer het 'n keer. Niemand houdt je tegen. En............ALs je een keer een man gehad hebt wil niet anders. Althans dat is mijn ervaring![]()
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze altijd snap![]()
Je onderuit laten halen door een muis bv
Vrouwen zorgen altijd voor mindfucks.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jammer dat je geen homo bent ja?
Oke jij valt af. Ga ik toch maar proberen @mario390 te versieren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso is verliefd worden op mij en ik niet op jou echt weggegooid tijd en moeite.
quote:
quote:
quote:
Ga je toch voor een manquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke jij valt af. Ga ik toch maar proberen @:mario390 te versieren.
Hey Mario
Het meest verstandige wat je deze ochtend hebt gezegdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Mario
Gib m een paar punten en je macht kansquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Mario
Ik spreek namens mezelf als ik zeg dat ik liever wat anders fuck dan een mindquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vrouwen zorgen altijd voor mindfucks.
My mind is made up.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
Haha genoeg geouwehoerd. Ik ga even ergens een kop koffie scoren. Tot straks.
(denk er nog eens goed over na muis)
Immerquote:
Frietquote:
Patatbolkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Patat, het is maargoed dat jij bent vertrokken uit NL want je snapt er duidelijk niks van.
Voor best lief doe ik hetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Patatbolk![]()
Desondanks ben je best lief hoor.
ZOu het zeker doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moest het toch proberen van je?
quote:
quote:
Met een klodder........ mayoquote:
Jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef JustinK het volgende:
Dot, probeer jij hier nou de mannen te bekeren?
Nee hoor, maar deze man gaf zelf aan het jammer te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:17 schreef JustinK het volgende:
Dot, probeer jij hier nou de mannen te bekeren?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ohja, dan moet ie er voor gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, maar deze man gaf zelf aan het jammer te vinden.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |