Keep trying. Ik ben stront en stront eigenwijs en koppig. Dus succes.quote:
Ik ben een doorzetter dus komt goed! Ooit ga je me die wel verdiende knuffel wel geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Keep trying. Ik ben stront en stront eigenwijs en koppig. Dus succes.
Oke probeer ik het wel bij iemand anders. @Harrie ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige doelen worden je ondergang en dan moet je weten wanneer je moet stoppen.
Mijn advies? Gelijk al stoppen. Niet eens proberen.
Je bent helemaal met je medicijnen gestoptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke probeer ik het wel bij iemand anders. @:Harrie ?
Bijna.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent helemaal met je medicijnen gestopt
En dat alles voor een muis, kruip je eerst naar boven en dan ga wil je er weer onderdoor gaan voor een muisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:33 schreef KoningWouter het volgende:
Al moet ik er helemaal aan onderdoor gaan
Zoveel kan er toch niet misgaan hooguit brand hij door en doet hij het niet meer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen die beginnen te roken moet je wel goed mee opletten.
Nee, verwacht eigenlijk ook niet dat je veel agressie hebt eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat alles voor een muis, kruip je eerst naar boven en dan ga wil je er weer onderdoor gaan voor een muis
Mannen, ik snap er soms niets vanquote:
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen, ik snap er soms niets van
Doorbranden en evt in de hens vliegen. Dat laatste is erg onhandig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zoveel kan er toch niet misgaan hooguit brand hij door en doet hij het niet meer?
Wat niet te snappen valtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dan?
Vond ik een beetje te hard daarom maakte ik er soms vanquote:
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.quote:
Wat let je, niemand houdt je tegenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.
O dan leg ik volgende keer de brandblusser er wel bijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doorbranden en evt in de hens vliegen. Dat laatste is erg onhandig.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met vrouwen. Vind het echt jammer dat ik niet homofiel ben. Mannen zijn in ieder geval logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |