Neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Plus een deken...
Maar doe je goed
Is je tuinproject inmiddels helemaal af?
Zo'n lepel zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jadaar staan eendjes op is oud kinder bestek
Roken en stinken klinkt niet optimaalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neeik moet nog 1 deel ploegen maar de laatste keer begon mijn ploeg te roken en te stinken dus ben ik gestopt. Toen was het matig tuinier weer. Moet ook nog 5 nieuwe palen van 2,40 m in de grond slaan en in het najaar mijn nieuwe heg planten want dan hoef ik hem in de zomer geen water te geven.
Geen idee heb hem gewoon in de schuur gezet met de gedachten dat hij gewoon even moest afkoelen. Ik ga geen nieuwe kopen want hierna heb ik hem toch niet meer nodig. Dan moet ik het laatste maar handmatig doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Roken en stinken klinkt niet optimaalKan je die nog wel gebruiken of moet je een nieuwe halen?
Palen slaan is goed om eventuele agressie kwijt te raken
tritt kann je kregenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zo nu ga ik je inhalen Mario
Gib punt
Dingen die beginnen te roken moet je wel goed mee opletten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee heb hem gewoon in de schuur gezet met de gedachten dat hij gewoon even moest afkoelen. Ik ga geen nieuwe kopen want hierna heb ik hem toch niet meer nodig. Dan moet ik het laatste maar handmatig doen.
Zoveel agressie zit er niet in mij
Leuk voor jequote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb ook nog een boom die geknuffeld moet worden![]()
Knuffelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik met je wil knuffelen ben je speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |