Oh gister in de uitzending dan, Sabeau in de dagboekkamer... die overdreven blije reaktie'squote:
Ik kan echt niet kijken naar haar , alles is zo overdreven aan haar .quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh gister in de uitzending dan, Sabeau in de dagboekkamer... die overdreven blije reaktie's
had echt plaatsvervangende schaamte
Alsof ze het WK deegroller houden had gewonnen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh gister in de uitzending dan, Sabeau in de dagboekkamer... die overdreven blije reaktie's
had echt plaatsvervangende schaamte
Waarom moet er een NL man uit ? Zijn toch met 7 belgen ten opzichte van 6 NL ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er moet eigenlijk een NL man uit.
Als het percentage niet veel verschilt zal Randy wel de pineut zijn iov Dorigama.
Als dat voor elke week al beslist is, zou het toch geen spel meer zijn ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er moet eigenlijk een NL man uit.
Als het percentage niet veel verschilt zal Randy wel de pineut zijn iov Dorigama.
Waarom doet zij altijd zoals ze het thuis zo slecht heeft. En dat die Bart van har zoo dominant is en alles bepaald enzo. Moeten we massaal veilig thuis voor bellen? En ziet ze dit als een blijf m'n lijf huis?quote:
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:01 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Waarom doet zij altijd zoals ze het thuis zo slecht heeft. En dat die Bart van har zoo dominant is en alles bepaald enzo. Moeten we massaal veilig thuis voor bellen? En ziet ze dit als een blijf m'n lijf huis?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:04 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dank Puzzie, dit wou ik echt terug zien![]()
Vreemd, ze is zijn prinses ,maar dit slaat nergens opquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Hij wil niet dat andere mensen naar haar kijken zegt Ashley over haar vriend
Zit ze de boel een beetje te zieken? snap het ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreemd, ze is zijn prinses ,maar dit slaat nergens op
Ze gooit het in een lege bord, niks erg aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef Ptr67 het volgende:
wow heb ik dat goed gezien... met papiertje mond vegen en papiertje gewoon wat verder op de tafel wegsmijten.
Reminder aan mezelf daar nooit te gaan eten, al smeekt men.
Ik vind het ook een rare opmerkingquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Zit ze de boel een beetje te zieken? snap het ook niet
heeft misschien een cursus anger-management achter de rug.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Sabo is een Belg?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Blauw is NL
Rood is belg
Gaat mooi gelijk op, enige wat andere jaren was, was dat er 1 NL en 1 Belg in de Finale moest staan, geslacht was niet belangrijk, en of dat dit jaar weer is, weten we niet. Andere jaren wisten we het van bewoners die zich voorbij praten op de stream. (contract)
[ link | afbeelding ]
Sabeau Belg ??quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Blauw is NL
Rood is belg
Gaat mooi gelijk op, enige wat andere jaren was, was dat er 1 NL en 1 Belg in de Finale moest staan, geslacht was niet belangrijk, en of dat dit jaar weer is, weten we niet. Andere jaren wisten we het van bewoners die zich voorbij praten op de stream. (contract)
[ link | afbeelding ]
Sabeau is toch geen Belg?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Blauw is NL
Rood is belg
[ link | afbeelding ]
Kan gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ik serieus zo domme fout gemaakt, shame on me
Zijn nu 4 NL mannen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:00 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waarom moet er een NL man uit ? Zijn toch met 7 belgen ten opzichte van 6 NL ?
Kloptquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
snel veranderd, bijna niemand gezien
Niet iedereen wilde op hun maar ze konden niet andersquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
jimmie vindt het lief dat het hun gegund is
En dan gaat ze drie maanden big brother in en heeft hij daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Vind het gaat best leuk staanquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley heeft nu wel een jaren 80 kapsel.
Vind dit veel beterquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het gaat best leuk staan
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet heel veel streams gekeken vandaag.quote:
Haar lippen zijn ook wat smaller geworden zo te zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dit kapsel idd veel beter bij Ashley
Nou dat uur met doriana leek eeuwig te durenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel streams gekeken vandaag.
Maar ze was, wat ik zag, weinig te zien. Maar ze zag eruit als ze op de stream was.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat uur met doriana leek eeuwig te duren
Niet op jou Jimmy, wel Ro en doquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: ik vraag me dan af of iemand speciaal op mij let of op een ruimte?
zo van vandaag heb ik een kater, oh neej niet ashely pleasee mag ik glenn
ashley wil een boven en onder beugel
Misschien is ze net als Natasia die in de goude kooi steeds had over dat ze een borstvergroting wilde en deze uiteindelijk kreeg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wil een beugel, dat we het maar even weten
Snacktime FEBO.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef marky het volgende:
Waarom weer twee streams op het zelfde. De roze slaapkamer waar ze weer aan de speculaas zitten.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het gaat best leuk staan
Alsof er niets beters is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef zodeju het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het toch vreemd vindt dat 4volwassen mannen als kleine kinderen om de blondestoot heen hangen....
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
Tom kan ook jongleren
Alice laat het vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze stopt er mee zweet zich dood
Wat wil die nu niet.....als ik Bart was dan had ik niet meer naar de live gegaan en gezegd zoek het uit verwent kreng.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wil een beugel, dat we het maar even weten
Hoor wel vaak moeders tegen hun peuter/kleuterzoontjes "je piep" zeggen ipv "je piemel"quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley beweert dat de Nederlanders tegen een mannelijke piemol 'pipi' zeggen?
Gosh ik wist niet dat ik in het buitenland woon....quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley beweert dat de Nederlanders tegen een mannelijke piemol 'pipi' zeggen?
Ja ook zo ietsquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoor wel vaak moeders tegen hun peuter/kleuterzoontjes "je piep" zeggen ipv "je piemel"
Denk dat ze 'de Hollanders' bedoelt ipv 'de Nederlanders'quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh ik wist niet dat ik in het buitenland woon....![]()
Dat is ook weer waar maar niet als ze de kleutertijd voorbij zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoor wel vaak moeders tegen hun peuter/kleuterzoontjes "je piep" zeggen ipv "je piemel"
Hoelang is Sonja eigenlijk geweest...toch niet langer dan een week.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:54 schreef engine het volgende:
De onverstaanbare nemen een bad. Iets over Sonja en iets over een kast. Geloof ik.
Tommieboy is er weg van, dat is duidelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoelang is Sonja eigenlijk geweest...toch niet langer dan een week.
Sonja uiteindelijk ook van hemquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tommieboy is er weg van, dat is duidelijk
Dat is oude pik of lulhannes.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze 'de Hollanders' bedoelt ipv 'de Nederlanders'
Ze komt uit zaandam BB / Bewoner Sabeau Zaandam (20)quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
snel veranderd, bijna niemand gezien
Ik bedoel het programma uit 😁quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat heb ik denk ik even gemist....Begon het een setje te worden.
Hij kwam er ook voor uit....Het vind haar leuk. Kan er goed mee praten.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:05 schreef kiki2024 het volgende:
Het valt mij op dat Glenn veel met Sabeau bezig is, en ik zie een soort spanning tussen hun. misschien ( hopelijk) is het vriendschappelijk gewoon een goede klik
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kwam er ook voor uit....Het vind haar leuk. Kan er goed mee praten.....
leuk op welke manier? vriendschappelijk ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Hij is weg van zijn vrouw....quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
[..]
leuk op welke manier? vriendschappelijk ?
kan sabeau weer een ander vingertje gebruiken om te wikkelenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
haha. dat zag ik ja van Ashley..ik dacht iets van spanning te zien, maar beter van niet. zou niet leuk zijn voor zijn vrouw, en hij lijkt mij niet zou een type die dat zou doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Hij is weg van zijn vrouw....
Maar Ashley wilde gaan konkelen over Saboo maar Glenn kwam er tussen om te zeggen dat hij haar leuk vindt. En toen stopte ze.
Met een beetje geluk verschijnt er een interview in de buurtkrant.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef marky het volgende:
Neee je wordt niet beroemd. Je bent gewoon weer tekemarketing trutje na het programma.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verschijnt er een interview in de buurtkrant.
Das al heel watquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verschijnt er een interview in de buurtkrant.
slaat werkelijk weer nergens opquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:14 schreef marky het volgende:
Neee je wordt niet beroemd. Je bent gewoon weer telemarketing trutje na het programma.
veraquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
wie is Jimmy's nichtje die ook in BB heeft gezeten? ging rond deze periode uit, was eruit gestuurd met 2 tegelijk. iemand een idee?
Vera en ging er met leroy gelijk uitquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
wie is Jimmy's nichtje die ook in BB heeft gezeten? ging rond deze periode uit, was eruit gestuurd met 2 tegelijk. iemand een idee?
Vera. Samen met Legoman.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
aha ok dank je wel ja die ging met Dimitri hahahquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef kiki2024 het volgende:
Sabeau de hottub in voor het eerst. gaat dilano ook?
zal vast wel waar zij gaat gaat hijquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef kiki2024 het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jimmy zei dat met die met zijn vlinderstrikje en bril
ik vind der haar niet leuk zo echt heel erg hakkeligquote:
Dilano's dilemma.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef kiki2024 het volgende:
Maar zo ging het welquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley stookt het vuurtje nog even op
Van de hottub?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley stookt het vuurtje nog even op
Blonderen is niet zo goed gelukt, zie ikquote:
Zij vindt van wel.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Blonderen is niet zo goed gelukt, zie ik
Bij Jimmy wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Klopt. Ook meer in beeld nu. Hij was ook bij dat andere programma met die vervelende tieners in Zwitserland.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef zodeju het volgende:
Trouwens Michel Hennepman werkt nog steeds voor Special forces als medic.
Het heeft een bepaalde naam , en ergens vind ik dat juist veel mooier dan vanaf de uitgroeiquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
De rest van Ashley ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Coupe Soleil?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft een bepaalde naam , en ergens vind ik dat juist veel mooier dan vanaf de uitgroei
Ja inderdaad....quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt. Ook meer in beeld nu. Hij was ook bij dat abdete programna met die vervelende tieners in Zwitserland.
Nee , maar een bepaalde manier van highlight waar ik weleens van heb gehoord maar me nooit mee bezig heb gehoudenquote:
Mario en Pokemon.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef Hunter het volgende:
Bijzondere tato's heeft Jimmy
[ afbeelding ]
Laat haar maar lekker zo doorgaan.....ze graaft haar eigen graf............quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley zat als enige weer eens te kijken van wat gaat er gebeuren.
Ashley begint me ook steeds meer de keel uit te hangen
Is natuurlijk wel een beetje waar dit programma op draaitquote:
ze zegt hoe het gegaan isquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley stookt het vuurtje, over vanmorgen nog even op
Maar de bedoeling was haar uitgroei te doen omdat die strengs/matten er aan moeten hangen en dan zie je duidelijk dat het niet echt is. Alhoewel dat doet het ook niet zonder uitgroei.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft een bepaalde naam , en ergens vind ik dat juist veel mooier dan vanaf de uitgroei
is niet gedaan tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Uitgroei is ook gedaan maar niet vanaf de haarwortelsquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar de bedoeling was haar uitgroei te doen omdat die strengs/matten er aan moeten hangen en dan zie je duidelijk dat het niet echt is. Alhoewel dat doet het ook niet zonder uitgroei.
Dus die folies waren voor de lol?quote:
gepixelde pokemon'squote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef Hunter het volgende:
Bijzondere tato's heeft Jimmy
[ afbeelding ]
Maar niet tegen Jimmy, wel kort aangegeven dat ze het nog zou vertellenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja maar dat heeft ze al 10x en iets laten rusten is ook niet haar specialiteit
niet helemaal op het hoofd?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , maar een bepaalde manier van highlight waar ik weleens van heb gehoord maar me nooit mee bezig heb gehouden
Omgquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
TRouwens Leroy en Jill zijn zwanger he
Ik deed altijd vanaf de haarwortels maar tegenwoordig heb je zoveel variaties , geen idee hoe dat allemaal werkt of heetquote:
Blijf ik nog even op stream 1.quote:
Ja, en dat was volgens mij de bedoeling....want ze wilde eerst nog voordat ze het eruit wilde halen dat Karen echt goed tussen de matten door verfde dat je niet meer kleur verschil zag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitgroei is ook gedaan maar niet vanaf de haarwortels
zijn allemaal pokemon's baltezar en nog paar die ik niet ken van naam hahha ken ze wel( dochter was gek ervan toen ze klein was zag niet andersquote:
Baliage?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik deed altijd vanaf de haarwortels maar tegenwoordig heb je zoveel variaties , geen idee hoe dat allemaal werkt of heet
quote:
Bulbasaur.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn allemaal pokemon's baltezar en nog paar die ik niet ken van naam hahha ken ze wel( dochter was gek ervan toen ze klein was zag niet anders![]()
)
doe niet zo grappig ik heb niet gekeken vanmiddag dus ik vraag het gewoon hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus die folies waren voor de lol?
Ik weet het ook niet ,maar ze is er erg blij meequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat was volgens mij de bedoeling....want ze wilde eerst nog voordat ze het eruit wilde halen dat Karen echt goed tussen de matten door verfde dat je niet meer kleur verschil zag.
eens zal ze het goed hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:45 schreef marky het volgende:
Zoals iedere week denkt Ashley weer dat er een twist komt.
aha ok ja heb vanmiddag niet gekeken, dank je welquote:
En dan roept ze: " IK WIST HET."quote:
ja ik doe het ook gewoon nog vanaf me hoofd als ik het blondeerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik deed altijd vanaf de haarwortels maar tegenwoordig heb je zoveel variaties , geen idee hoe dat allemaal werkt of heet
ik zie ook geen verschil hoor, het is dat ik het gezien heb, kost 380 euro in de 4 week zei ze, want ze doet het nooit zelf, dit was de 1e keerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
doe niet zo grappig ik heb niet gekeken vanmiddag dus ik vraag het gewoon hoor
quote:
On a ragga tip.quote:
Momentje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Wanneer je veel stront tegen de muur gooit is de kans groot dat er eens wat blijft plakken.
TSjonge tsjonge denk oh geen twee dezelfde streams ik schakel over twee tellen weer slquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Hunter het volgende:
Zo zit ik thuis ook altijd op de bank
[ afbeelding ]
Je hebt tegenwoordig zoveel meer , ook qua namen , ik heb er weinig verstand vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik doe het ook gewoon nog vanaf me hoofd als ik het blondeer
nou dan weet Karen wat ze kan vragen whahhahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie ook geen verschil hoor, het is dat ik het gezien heb, kost 380 euro in de 4 week zei ze, want ze doet het nooit zelf, dit was de 1e keer
ssssttt .....het was 280euro en de matten zitten er nog niet in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie ook geen verschil hoor, het is dat ik het gezien heb, kost 380 euro in de 4 week zei ze, want ze doet het nooit zelf, dit was de 1e keer
ik ook niet weet welke blondeer pakt op me haar, wijk daar niet vanaf en doe het 1x in de zoveel tijdquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig zoveel meer , ook qua namen , ik heb er weinig verstand van
Tyrol?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:59 schreef zodeju het volgende:
Ja, heb de goede stream te pakken.......
Die staat er morgen nogquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
STaat er lekker dat dweil apparaat haha
En dan rustig doordweilen.quote:
Glenn en Danny erg goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Iemand een idee hoe de genomineerden het in de polls doen?
Thnx!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn en Danny erg goed
Do en Randy 5 en 4 %
Bij den Volder
Nieuwe bewoner?quote:
bij salar :quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Iemand een idee hoe de genomineerden het in de polls doen?
waarom randy zo laag heequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bij salar :
glenn : 59,1
Danny 30,3
Randy 6,1
Doriana 4,5
3065 stemmen
Thnx!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bij salar :
Danny 30,3
Randy 6,1
Doriana 4,5
3065 stemmen
Geloof nooit dat do zal gaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bij salar :
Danny 30,3
Randy 6,1
Doriana 4,5
3065 stemmen
Op Twitter toch ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bij salar :
Danny 30,3
Randy 6,1
Doriana 4,5
3065 stemmen
z.g.a.n.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:06 schreef Hunter het volgende:
De regie verveelt zich
[ afbeelding ]
in de pan zit heet, hij mengt met koud uit douchequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:11 schreef Hunter het volgende:
Tom heeft warm water uit de douche, maar vult evengoed zijn bakkie er mee
Volgens mij leek dat zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:11 schreef Hunter het volgende:
Tom heeft warm water uit de douche, maar vult evengoed zijn bakkie er mee
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Heb op Glenn gestemd, maar dat was geheel willekeurig
Ik was ook al met verbazing aan het kijken waar hij zich allemaal aan het scheren isquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:12 schreef Hunter het volgende:
Glenn is zich aan het scheren (niet zijn gezicht)
Zelfs de onderkant van zijn voeten geloof ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was ook al met verbazing aan het kijken waar hij zich allemaal aan het scheren is
zn benenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was ook al met verbazing aan het kijken waar hij zich allemaal aan het scheren is
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Tom en glenn wonen echt dicht bij elkaar
Ze maken al date plannen
Ik denk ook Randy.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof nooit dat do zal gaan
Dan zijn er nog maar 2 Belgische vrouwen
Noem geen benamingen voor je het weet is ****** erquote:
Samen met die kiendjes zwemmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Gaan zelfs naar het zelfde zwembad
Het hout is toch op.Boeien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:22 schreef Hunter het volgende:
Ik heb het idee dat de hottub buiten nog steeds open staat
Wie gaat het douche putje schoonmakenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef Hunter het volgende:
Glenn moet wel erg behaard zijn. Is nog steeds bezig
Nou ze doet goed haar best om te zorgen dat dat gebeurd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Zou hem een stuk jonger maken in ieder gevalquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat als we nu in DGK hadden gezeten?
- Dan was Randy's baard eraf.
Tom zo te zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat het douche putje schoonmaken
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Ja die kijkt al de hele tijd zo terwijl ze Hints speeltquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:30 schreef Hunter het volgende:
Hebben we eigenlijk nog wel eens beeld vanachter de spiegels?
Karmaquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Volgend jaar in De slimste mens.quote:
Dat was toch al ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:28 schreef Hunter het volgende:
De groepen zijn weer verdeeld in het huis
Moet ze lang denken danquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:35 schreef Hunter het volgende:
Sabo overdenkt haar zonden
[ afbeelding ]
De Bondgenoten is een deurtje verder.quote:
Ik bedoel dat ze elkaar weer opgezocht hebben. Groep Dori doet Hints, groep Ashley zit te kaartenquote:
Ah zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze elkaar weer opgezocht hebben. Groep Dori doet Hints, groep Ashley zit te kaarten
Nee was iets in mezelf, ik volg bondgenoten nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Bondgenoten is een deurtje verder.
Daar zit een Melanie in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee was iets in mezelf, ik volg bondgenoten niet
Ronahi en Tyquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:37 schreef OmaJacky het volgende:
Toch heeft dat gesprek dat hij teveel met Sabeau is met Dilano wel geholpen. ( ik weet niet meer met wie).
Hij loopt nu minder achter haat kont aan en is meer bij de anderen.
Zal wel tactisch zijn maar wel beter.
Ty en Ronahi hebben hem dat gezegd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:37 schreef OmaJacky het volgende:
Toch heeft dat gesprek dat hij teveel met Sabeau is met Dilano wel geholpen. ( ik weet niet meer met wie).
Hij loopt nu minder achter haat kont aan en is meer bij de anderen.
Zal wel tactisch zijn maar wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |