Mario en Pokemon.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef Hunter het volgende:
Bijzondere tato's heeft Jimmy
[ afbeelding ]
Laat haar maar lekker zo doorgaan.....ze graaft haar eigen graf............quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley zat als enige weer eens te kijken van wat gaat er gebeuren.
Ashley begint me ook steeds meer de keel uit te hangen
Is natuurlijk wel een beetje waar dit programma op draaitquote:
ze zegt hoe het gegaan isquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley stookt het vuurtje, over vanmorgen nog even op
Maar de bedoeling was haar uitgroei te doen omdat die strengs/matten er aan moeten hangen en dan zie je duidelijk dat het niet echt is. Alhoewel dat doet het ook niet zonder uitgroei.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft een bepaalde naam , en ergens vind ik dat juist veel mooier dan vanaf de uitgroei
is niet gedaan tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Blonderen is niet zo goed gelukt, zie ik
Uitgroei is ook gedaan maar niet vanaf de haarwortelsquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar de bedoeling was haar uitgroei te doen omdat die strengs/matten er aan moeten hangen en dan zie je duidelijk dat het niet echt is. Alhoewel dat doet het ook niet zonder uitgroei.
Dus die folies waren voor de lol?quote:
gepixelde pokemon'squote:Op donderdag 22 februari 2024 19:42 schreef Hunter het volgende:
Bijzondere tato's heeft Jimmy
[ afbeelding ]
Maar niet tegen Jimmy, wel kort aangegeven dat ze het nog zou vertellenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja maar dat heeft ze al 10x en iets laten rusten is ook niet haar specialiteit
niet helemaal op het hoofd?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , maar een bepaalde manier van highlight waar ik weleens van heb gehoord maar me nooit mee bezig heb gehouden
Omgquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
TRouwens Leroy en Jill zijn zwanger he
Ik deed altijd vanaf de haarwortels maar tegenwoordig heb je zoveel variaties , geen idee hoe dat allemaal werkt of heetquote:
Blijf ik nog even op stream 1.quote:
Ja, en dat was volgens mij de bedoeling....want ze wilde eerst nog voordat ze het eruit wilde halen dat Karen echt goed tussen de matten door verfde dat je niet meer kleur verschil zag.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitgroei is ook gedaan maar niet vanaf de haarwortels
zijn allemaal pokemon's baltezar en nog paar die ik niet ken van naam hahha ken ze wel( dochter was gek ervan toen ze klein was zag niet andersquote:
Baliage?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik deed altijd vanaf de haarwortels maar tegenwoordig heb je zoveel variaties , geen idee hoe dat allemaal werkt of heet
quote:
Bulbasaur.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn allemaal pokemon's baltezar en nog paar die ik niet ken van naam hahha ken ze wel( dochter was gek ervan toen ze klein was zag niet anders![]()
)
doe niet zo grappig ik heb niet gekeken vanmiddag dus ik vraag het gewoon hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus die folies waren voor de lol?
Ballayage bedoel jequote:
Ik weet het ook niet ,maar ze is er erg blij meequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat was volgens mij de bedoeling....want ze wilde eerst nog voordat ze het eruit wilde halen dat Karen echt goed tussen de matten door verfde dat je niet meer kleur verschil zag.
eens zal ze het goed hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:45 schreef marky het volgende:
Zoals iedere week denkt Ashley weer dat er een twist komt.
aha ok ja heb vanmiddag niet gekeken, dank je welquote:
En dan roept ze: " IK WIST HET."quote:
ja ik doe het ook gewoon nog vanaf me hoofd als ik het blondeerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik deed altijd vanaf de haarwortels maar tegenwoordig heb je zoveel variaties , geen idee hoe dat allemaal werkt of heet
ik zie ook geen verschil hoor, het is dat ik het gezien heb, kost 380 euro in de 4 week zei ze, want ze doet het nooit zelf, dit was de 1e keerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
doe niet zo grappig ik heb niet gekeken vanmiddag dus ik vraag het gewoon hoor
quote:
On a ragga tip.quote:
Momentje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Wanneer je veel stront tegen de muur gooit is de kans groot dat er eens wat blijft plakken.
TSjonge tsjonge denk oh geen twee dezelfde streams ik schakel over twee tellen weer slquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Hunter het volgende:
Zo zit ik thuis ook altijd op de bank
[ afbeelding ]
Je hebt tegenwoordig zoveel meer , ook qua namen , ik heb er weinig verstand vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik doe het ook gewoon nog vanaf me hoofd als ik het blondeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |