quote:
Bulbasaur.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn allemaal pokemon's baltezar en nog paar die ik niet ken van naam hahha ken ze wel( dochter was gek ervan toen ze klein was zag niet anders![]()
)
doe niet zo grappig ik heb niet gekeken vanmiddag dus ik vraag het gewoon hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus die folies waren voor de lol?
Ballayage bedoel jequote:
Ik weet het ook niet ,maar ze is er erg blij meequote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat was volgens mij de bedoeling....want ze wilde eerst nog voordat ze het eruit wilde halen dat Karen echt goed tussen de matten door verfde dat je niet meer kleur verschil zag.
eens zal ze het goed hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:45 schreef marky het volgende:
Zoals iedere week denkt Ashley weer dat er een twist komt.
aha ok ja heb vanmiddag niet gekeken, dank je welquote:
En dan roept ze: " IK WIST HET."quote:
ja ik doe het ook gewoon nog vanaf me hoofd als ik het blondeerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik deed altijd vanaf de haarwortels maar tegenwoordig heb je zoveel variaties , geen idee hoe dat allemaal werkt of heet
ik zie ook geen verschil hoor, het is dat ik het gezien heb, kost 380 euro in de 4 week zei ze, want ze doet het nooit zelf, dit was de 1e keerquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
doe niet zo grappig ik heb niet gekeken vanmiddag dus ik vraag het gewoon hoor
quote:
On a ragga tip.quote:
Momentje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Wanneer je veel stront tegen de muur gooit is de kans groot dat er eens wat blijft plakken.
TSjonge tsjonge denk oh geen twee dezelfde streams ik schakel over twee tellen weer slquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:52 schreef Hunter het volgende:
Zo zit ik thuis ook altijd op de bank
[ afbeelding ]
Je hebt tegenwoordig zoveel meer , ook qua namen , ik heb er weinig verstand vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik doe het ook gewoon nog vanaf me hoofd als ik het blondeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |