Wat wil die nu niet.....als ik Bart was dan had ik niet meer naar de live gegaan en gezegd zoek het uit verwent kreng.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wil een beugel, dat we het maar even weten
Hoor wel vaak moeders tegen hun peuter/kleuterzoontjes "je piep" zeggen ipv "je piemel"quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley beweert dat de Nederlanders tegen een mannelijke piemol 'pipi' zeggen?
Gosh ik wist niet dat ik in het buitenland woon....quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley beweert dat de Nederlanders tegen een mannelijke piemol 'pipi' zeggen?
Ja ook zo ietsquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoor wel vaak moeders tegen hun peuter/kleuterzoontjes "je piep" zeggen ipv "je piemel"
Denk dat ze 'de Hollanders' bedoelt ipv 'de Nederlanders'quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh ik wist niet dat ik in het buitenland woon....![]()
Dat is ook weer waar maar niet als ze de kleutertijd voorbij zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoor wel vaak moeders tegen hun peuter/kleuterzoontjes "je piep" zeggen ipv "je piemel"
Hoelang is Sonja eigenlijk geweest...toch niet langer dan een week.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:54 schreef engine het volgende:
De onverstaanbare nemen een bad. Iets over Sonja en iets over een kast. Geloof ik.
Tommieboy is er weg van, dat is duidelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoelang is Sonja eigenlijk geweest...toch niet langer dan een week.
Sonja uiteindelijk ook van hemquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tommieboy is er weg van, dat is duidelijk
Dat is oude pik of lulhannes.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze 'de Hollanders' bedoelt ipv 'de Nederlanders'
Ze komt uit zaandam BB / Bewoner Sabeau Zaandam (20)quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
snel veranderd, bijna niemand gezien
Ik bedoel het programma uit 😁quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat heb ik denk ik even gemist....Begon het een setje te worden.
Hij kwam er ook voor uit....Het vind haar leuk. Kan er goed mee praten.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:05 schreef kiki2024 het volgende:
Het valt mij op dat Glenn veel met Sabeau bezig is, en ik zie een soort spanning tussen hun. misschien ( hopelijk) is het vriendschappelijk gewoon een goede klik
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kwam er ook voor uit....Het vind haar leuk. Kan er goed mee praten.....
leuk op welke manier? vriendschappelijk ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kwam er ook voor uit....Het vind haar leuk. Kan er goed mee praten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |