Karmaquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Volgend jaar in De slimste mens.quote:
Dat was toch al ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:28 schreef Hunter het volgende:
De groepen zijn weer verdeeld in het huis
Moet ze lang denken danquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:35 schreef Hunter het volgende:
Sabo overdenkt haar zonden
[ afbeelding ]
De Bondgenoten is een deurtje verder.quote:
Ik bedoel dat ze elkaar weer opgezocht hebben. Groep Dori doet Hints, groep Ashley zit te kaartenquote:
Ah zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze elkaar weer opgezocht hebben. Groep Dori doet Hints, groep Ashley zit te kaarten
Nee was iets in mezelf, ik volg bondgenoten nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Bondgenoten is een deurtje verder.
Daar zit een Melanie in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee was iets in mezelf, ik volg bondgenoten niet
Ronahi en Tyquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:37 schreef OmaJacky het volgende:
Toch heeft dat gesprek dat hij teveel met Sabeau is met Dilano wel geholpen. ( ik weet niet meer met wie).
Hij loopt nu minder achter haat kont aan en is meer bij de anderen.
Zal wel tactisch zijn maar wel beter.
Ty en Ronahi hebben hem dat gezegd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:37 schreef OmaJacky het volgende:
Toch heeft dat gesprek dat hij teveel met Sabeau is met Dilano wel geholpen. ( ik weet niet meer met wie).
Hij loopt nu minder achter haat kont aan en is meer bij de anderen.
Zal wel tactisch zijn maar wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |