Dat is nog even afwachten wat de kijkcijfers zijn, nu 2 weken voor de finale, maar hoe moeten ze 1½ uur vullen met de eerste 2 maanden?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin voor 2 weken, voor de live uitzending op zaterdag is het misschien wel beter. Maar voor volgend seizoen is het wel een mooie vooruitzicht, volgend jaar dus langere afleveringen van BB.
Denk dat ze dan eerder starten zo kunnen ze vlak op de uitzending zitten en niet een paar dagen later.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten wat de kijkcijfers zijn, nu 2 weken voor de finale, maar hoe moeten ze 1½ uur vullen met de eerste 2 maanden?
Paturain ??? Toch even moeten googlen. Kende ik niet...quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sabeau: "Als paturain door je pasta kan, kan een mayo-tje ook"
Paturain zo lekker , gebruik het is zoveel gerechten, ovenschalen, en op stokbrood is het ook heerlijk, maar door de pasta zoooo lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Paturain ??? Toch even moeten googlen. Kende ik niet...
Is lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kruidenkaas met knoflookquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreselijk kindquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Wordt een beetje ongemakkelijk van een 20 jarige snotkneus die lult alsof ze 40 is en weet hoe de wereld in elkaar zit en alles z.g.n. alles mee gemaakt heeft...
Ik ben ook wel benieuwd naar zaterdagquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
~ 17:39 stream 1
Doriana: "Ik ben benieuwd zaterdag"
Randy: "Ja het wordt heel spannend"
Doriana: "Ik hoop dat jij bij de favorieten zit, dat je daar een boost uit kan halen"
Randy: "Ja dat hoop ik ook, maar ik hoop ook dat jij gewoon stabiel bent en dat het gewoon goed zit, dat is wat ik ook heel erg hoop"
Doriana: "Ik hoop het, ik hoop het ook ja"
Randy: "Ik denk meer aan hoe het met jou gaat op de bank, dan met me zelf"
Doriana: "Maar allez, je moet ook naar je zelf kijken, maar ja, jij staat er anders in, jij hebt er vrede mee moest het...."
Randy: "Ja daarom, ik weet dat jij nog helemaal niet klaar bent, kijk ik ook niet, maar voor jou zou het zwaarder zijn als je weg zou gaan, toch?"
Doriana: "Misschien wel ja, maar dat maakt niet uit, jij moet ook blijven, we moeten allebei blijven, het is onze tijd niet, het is echt onze tijd nog niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |