SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2024 17:15:02 ]![]()
Proostquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
met wat paters onderweg moet het goed te doen zijn toch?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:16 schreef Harrie het volgende:
moet eigenlijk nog naar de slagereigenlijk geen zin in
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
OEn dan onderweg nog een keer kut roepenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met wat paters onderweg moet het goed te doen zijn toch?![]()
Lekkef thuisblijven danquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:16 schreef Harrie het volgende:
Trust nobody![]()
Even naar de buuf roepen dat die kut naar de slager moet rennen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:16 schreef Harrie het volgende:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een flink grote speklap met zelfgeklopte saus zekerquote:
Goed ideequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Brrrrrrrrr
Lekker dekentje erbij?
Even pakkenTrust nobody![]()
Oh als dat het us dan laat maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een flink grote speklap met zelfgeklopte saus zeker
Trust nobody![]()
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met wat paters onderweg moet het goed te doen zijn toch?en onderweg ff stoppen bij de Doner King om een pater te tikken kan natuurlijk ook
Dat lucht zo lekker opquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
O
[..]
En dan onderweg nog een keer kut roepenDeze manquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even naar de buuf roepen dat die kut naar de slager moet rennen?![]()
![]()
Ik ga zo ook weekend inluiden ook al heb ik nog halve werkdag. Al het werk van deze week al afgerond en morgen naar de grote beukhal![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:
Teleurstellend weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh als dat het us dan laat maar
Gaan jullie ook ASOT stream kijken, misschien zien jullie mij wel losgaan
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Linkquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan jullie ook ASOT stream kijken, misschien zien jullie mij wel losgaan![]()
![]()
Heerlijk hakken, rammen, tanken en vlammenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga zo ook weekend inluiden ook al heb ik nog halve werkdag. Al het werk van deze week al afgerond en morgen naar de grote beukhal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Trance is kutmuziekquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Techno![]()
![]()
![]()
Beterquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga zo ook weekend inluiden ook al heb ik nog halve werkdag. Al het werk van deze week al afgerond en morgen naar de grote beukhal
Trust nobody![]()
Hee heequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee Trance is kutmuziek
Techno![]()
![]()
![]()
Ik kijk liever op maandag ochtend naar de omzet die mijn dealers hebben gedraaidquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso Housequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jullie zijn te oud voor mij![]()
![]()
![]()
te oudquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jullie zijn te oud voor mijwat is dat weer voor een gelul
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan jullie ook ASOT stream kijken, misschien zien jullie mij wel losgaanHave fun
Gewoon asot intikken op youtube vanaf 22u morgen, of twitch.tv/asotquote:Er is de laatste tijd wel een flinke portie techno bijgekomen op ASOTquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee Trance is kutmuziek
Techno
Uw ADH vitamine Worst
Trance is oude lullen muziek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
te oudwat is dat weer voor een gelul
Techno![]()
![]()
A State of Techno?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon asot intikken op youtube vanaf 22u morgen, of twitch.tv/asot
[..]
Er is de laatste tijd wel een flinke portie techno bijgekomen op ASOT![]()
Throw your worst in the air like u just don't carequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan jullie ook ASOT stream kijken, misschien zien jullie mij wel losgaan![]()
Nicequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon asot intikken op youtube vanaf 22u morgen, of twitch.tv/asot
[..]
Er is de laatste tijd wel een flinke portie techno bijgekomen op ASOT![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Throw your worst in the air like u just don't care![]()
Beetje wel, maar scheidslijnen zijn ook dun tegenwoordig. Zie ze bij technosets ook trance elementen gebruiken en andersom ookquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat is geen goed advies voor een kinderfeestquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Throw your worst in the air like u just don't care
Ga je Maddix of AVAO nog checken?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje wel, maar scheidslijnen zijn ook dun tegenwoordig. Zie ze bij technosets ook trance elementen gebruiken en andersom ook![]()
Oke nou heel misschien ga ik de streams wel even bekijken dan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje wel, maar scheidslijnen zijn ook dun tegenwoordig. Zie ze bij technosets ook trance elementen gebruiken en andersom ook![]()
![]()
precies dat gelul dat ongeveer elk nummer een compleet eigen genre moe hebben slaat ook nergens op. dat is niet bij te houden. Veel belangrijker dat ze gewoon lekker muziek maken hoe dat genre heet boeit mij geen reetquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
Oh ik gaapte niet door t saaie onderwerp hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat voor een muziek vind jij dan leuk HC?Trust nobody![]()
Mij wel. Zo kan ik Trance ontwijken en alleen voor Techno gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
precies dat gelul dat ongeveer elk nummer een compleet eigen genre moe hebben slaat ook nergens op. dat is niet bij te houden. Veel belangrijker dat ze gewoon lekker muziek maken hoe dat genre heet boeit mij geen reet![]()
![]()
Maddix wel, AVAO speelt volgens mij niet vrijdag maar ben ik toch geen fan vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga je Maddix of AVAO nog checken?Uw ADH vitamine Worst
Oke maar dan blijft de vraag staan: wat vind jij dan leuke muziek?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ik gaapte niet door t saaie onderwerp hoor![]()
Maddix is wel een baasquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maddix wel, AVAO speelt volgens mij niet vrijdag maar ben ik toch geen fan van![]()
ik zie overeenkomsten met je pastaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mij wel. Zo kan ik Trance ontwijken en alleen voor Techno gaan.Uw ADH vitamine Worst
primaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mij wel. Zo kan ik Trance ontwijken en alleen voor Techno gaan.![]()
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie overeenkomsten met je pasta![]()
![]()
grote angst voor verandering dan blijft er een heel klein hokje overquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie overeenkomsten met je pasta![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke maar dan blijft de vraag staan: wat vind jij dan leuke muziek?
Trust nobody![]()
Nu je het zegt. Ik heb wel heel erg de neiging in patronen te blijven hangen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
grote angst voor verandering dan blijft er een heel klein hokje over![]()
![]()
Heeft het n naam?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb wel heel erg de nijging in patronen te blijven hangen.Trust nobody![]()
hoe jong ben je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jullie zijn te oud voor mijUw ADH vitamine Worst
Trance en Hardstyle mss een beetje techno elementen iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit bijv, vind je trance of techno?![]()
Hardstylequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Trance en Hardstyle (zeker geen Techno)![]()
![]()
Awwquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee. Ik noem het wouterisme.
Wautisme?
Trust nobody![]()
Klinkt beetje als oude hardstyle of de voorloper ervan? Maar eigenlijk is Hard Trance voorloper van Hardstyle en dit is een Hard Trance track.quote:Uw ADH vitamine Worst
Dus die gast heeft een eigen tram en rijd regelmatig bij jou door de straatquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bekend voertuig en omgeving![]()
![]()
Even wat eten, en dan weer door naar het volgendeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
naar de buufquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Even wat eten, en dan weer door naar het volgende![]()
![]()
Nee is gewoon eenmalig omdat het voor het eerst in Rotterdam wordt gehouden sinds 10 jaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dus die gast heeft een eigen tram en rijd regelmatig bij jou door de straatUw ADH vitamine Worst
Nee commissie vergadering.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Whaha geen idee is dat (W)autistisch gedrag?quote:
Want dat heb ik wel al heel lang. Altijd in dezelfde patronen blijven zitten.![]()
Ja meer hard trance iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt beetje als oude hardstyle of de voorloper ervan? Maar eigenlijk is Hard Trance voorloper van Hardstyle en dit is een Hard Trance track.![]()
Ja maar ik ga er echt maar kort bij zijn. Heb echt hoofdpijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ging t weer goed op werk?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er echt maar kort bij zijn. Heb echt hoofdpijnTrust nobody![]()
Hoest met je temperatuur?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er echt maar kort bij zijn. Heb echt hoofdpijn![]()
Op zich prima! Leerlingen hielden over het algemeen goed rekening met mijn staat van zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe was je eerste werkdagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
fijn!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op zich prima! Leerlingen hielden over het algemeen goed rekening met mijn staat van zijn.Trust nobody![]()
Over drie kwartier temperatuur updatequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Over drie kwartier temperatuur update![]()
![]()
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen binnen een bepaalde stroming muziek hele kleine niches gaan creëren, of dat nou binnen metal of EDM gebeurt. Het word triest wanneer mensen niet naar artiesten gaan luisteren omdat ze niet meer in een vakje passen. "ik luisterde vroeger graag naar zus en zo, maar toen draaide hij nog Hard Psy Trance, maar tegenwoordig is het alleen nog retro euphoric & uplifting Hardstyle.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt beetje als oude hardstyle of de voorloper ervan? Maar eigenlijk is Hard Trance voorloper van Hardstyle en dit is een Hard Trance track.
En dat klinkt grappig, maar Beyonce's nieuwe nummers werden (tijdelijk) geband op sommige radiozenders, want ze maakte geen "echte" country muziek.![]()
Amenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen binnen een bepaalde stroming muziek hele kleine niches gaan creëren, of dat nou binnen metal of EDM gebeurt. Het word triest wanneer mensen niet naar artiesten gaan luisteren omdat ze niet meer in een vakje passen. "ik luisterde vroeger graag naar zus en zo, maar toen draaide hij nog Hard Psy Trance, maar tegenwoordig is het alleen nog retro euphoric & uplifting Hardstyle.
En dat klinkt grappig, maar Beyonce's nieuwe nummers werden (tijdelijk) geband op sommige radiozenders, want ze maakte geen "echte" country muziek.![]()
Dit ja. Ik waardeer muziek, niet in wat voor hokje het dan wel of niet past.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen binnen een bepaalde stroming muziek hele kleine niches gaan creëren, of dat nou binnen metal of EDM gebeurt. Het word triest wanneer mensen niet naar artiesten gaan luisteren omdat ze niet meer in een vakje passen. "ik luisterde vroeger graag naar zus en zo, maar toen draaide hij nog Hard Psy Trance, maar tegenwoordig is het alleen nog retro euphoric & uplifting Hardstyle.
En dat klinkt grappig, maar Beyonce's nieuwe nummers werden (tijdelijk) geband op sommige radiozenders, want ze maakte geen "echte" country muziek.
De muziek wordt er niet anders door.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ditquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat klinkt grappig, maar Beyonce's nieuwe nummers werden (tijdelijk) geband op sommige radiozenders, want ze maakte geen "echte" country muziek.
we love retro euphoric and uplifting music though
Trust nobody![]()
Daarom geef ik alles wel een kans alleen van echte jankerige bluess word ik echt aggresief en jazz vind ik echt kut maar niet omdat het zo heet maar omdat ik het gewoon verschrikkelijk vind om mijn oren mee pijn te doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
Ik had dat "euphoric and uplifting hardstyle" geleend van een youtube clip van Re-Style (goede DJ!). Die retro vond ik er wel grappig bij klinkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit
we love retro euphoric and uplifting music though![]()
![]()
Maar als je nou op zoek bent naar Hard Psy Trance dan schiet het toch niet op om te blijven luisteren. Of zie ik dat nou verkeerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat "euphoric and uplifting hardstyle" geleend van een youtube clip van Re-Style (goede DJ!). Die retro vond ik er wel grappig bij klinken
Trust nobody![]()
Goed plan, trek er zo ook een open.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Re-Stylequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat "euphoric and uplifting hardstyle" geleend van een youtube clip van Re-Style (goede DJ!). Die retro vond ik er wel grappig bij klinken![]()
![]()
Ik luister iets omdat ik het lekker vind klinken. Niet omdat het zogenaamd Soft Psy Trance is terwijl ik oorspronkelijk Hard Psy Trance zocht.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar als je nou op zoek bent naar Hard Psy Trance dan schiet het toch niet op om te blijven luisteren. Of zie ik dat nou verkeerd.![]()
ditquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik luister iets omdat ik het lekker vind klinken. Niet omdat het zogenaamd Soft Psy Trance is terwijl ik oorspronkelijk Hard Psy Trance zocht.![]()
Zelfde verhaal met b.v. Metallica. Toen ze wat populairder werden bij het grote publiek haakten heel veel fans af.
Terwijl de muziek gewoon top was, alleen een tandje minder hard.![]()
Ja maar als je weet dat je niet van die bv uplifting muziek houdt dan kun je het al vermijden voordat je je oren er aan hoeft bloot te stellen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik luister iets omdat ik het lekker vind klinken. Niet omdat het zogenaamd Soft Psy Trance is terwijl ik oorspronkelijk Hard Psy Trance zocht.
Ik houd niet van trance en hardstyle. Dat komt omdat het bepaalde elementen heeft die ik niet kan uitstaan. Techno kan ik dan wel goed hebben.![]()
Dat heb ik met pornoquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar als je weet dat je niet van die bv uplifting muziek houdt dan kun je het al vermijden voordat je je oren er aan hoeft bloot te stellen.
Ik houd niet van trance en hardstyle. Dat komt omdat het bepaalde elementen heeft die ik niet kan uitstaan. Techno kan ik dan wel goed hebben.![]()
![]()
Lekker binnen blijven dan maar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
ohjee
code oranje
dat vind ik eng![]()
Die heeft een dagje vrij genomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker man![]()
* Harrie vraagt zich af waar die speknek isheeft Ziggo hem helemaal afgesloten
![]()
![]()
doe ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven dan maar.
maar vind het binnen engTrust nobody![]()
Ben jij nou een FOK!kerquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
doe ik
maar vind het binnen eng
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Woon je in een wigwam?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
doe ik
maar vind het binnen eng![]()
Niks mis met wat Psy op z'n tijdquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik luister iets omdat ik het lekker vind klinken. Niet omdat het zogenaamd Soft Psy Trance is terwijl ik oorspronkelijk Hard Psy Trance zocht.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zou me pas zorgen gaan maken indien je in een tentje woont. Code oranje gaat niets uitrichten tegen een muur.quote:![]()
![]()
Die durven niet naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te makenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hoop hetquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken indien je in een tentje woont. Code oranje gaat niets uitrichten tegen een muur.Trust nobody![]()
ik durf ook niet naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die durven niet naar buitenTrust nobody![]()
maar ook niet naar binnen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik durf ook niet naar buiten![]()
![]()
Bij metal kreeg je op een gegeven moment ook 5000 kleine sub-stromingen. Nordic Folk Death Symphonic Metalcore, wat vroeger gewoon thrashmetal uit Finland werd genoemd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
Zelfde verhaal met b.v. Metallica. Toen ze wat populairder werden bij het grote publiek haakten heel veel fans af.
Terwijl de muziek gewoon top was, alleen een tandje minder hard.![]()
ben al binnenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
maar ook niet naar binnen.Trust nobody![]()
Nicequote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik durf ook niet naar buitenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik begin met een post te typen, een student komt wat vragen in mijn kantoor, ik keer weer terug naar mijn post en er zijn in die 5 minuten iets van 30 gemaakt![]()
![]()
Iedereen wil paters klappen met de buuf dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
Ik begin met een post te typen, een student komt wat vragen in mijn kantoor, ik keer weer terug naar mijn post en er zijn in die 5 minuten iets van 30 gemaakt![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
Ik begin met een post te typen, een student komt wat vragen in mijn kantoor, ik keer weer terug naar mijn post en er zijn in die 5 minuten iets van 30 gemaakt
Druk vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
![]()
Klopt ja. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik draaide dan ook de muziek van Iron Maiden tot aan Slayer en nog wel harderquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij metal kreeg je op een gegeven moment ook 5000 kleine sub-stromingen. Nordic Folk Death Symphonic Metalcore, wat vroeger gewoon thrashmetal uit Finland werd genoemd.![]()
![]()
De buren zijn een tegenwoordig heel terug getrokken, dus ik zie ze amper nog. Laat staan dat ik met de buuf (en buum?) nog een pater kan drinkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Iedereen wil paters klappen met de buuf dat is wel duidelijk![]()
![]()
Gewoon kutschurft klappenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik draaide dan ook de muziek van Iron Maiden tot aan Slayer en nog wel hardermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Toch wel de oude maiden? Want de nieuwe is me te retroquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik draaide dan ook de muziek van Iron Maiden tot aan Slayer en nog wel harder![]()
@devzero, ik heb niet het idee dat 't nog wat wordt met Mickytjuh
Ik hoop dat je mijn inzet nu meer kunt waarderenquote:
Hard werken hoormet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alle respect niffo!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn inzet nu meer kunt waarderen
Hard werken hoor![]()
Denk het ook niet. @Mickytjuh moet ook gewoon werken en mario kan de hele nacht opblijven om BB brazil te glurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef Speklap3000 het volgende:
@:devzero, ik heb niet het idee dat 't nog wat wordt met Mickytjuh![]()
HappyCharly heeft d'r nu ook ingehaaldquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk het ook niet. @:mickytjuh moet ook gewoon werken en mario kan de hele nacht opblijven om BB brazil te glurenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
The number of the beast tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel de oude maiden? Want de nieuwe is me te retro![]()
Op naar plek 4?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
HappyCharly heeft d'r nu ook ingehaald![]()
@HappyCharly![]()
Op naar plek 4?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
HappyCharly heeft d'r nu ook ingehaald
@HappyCharly![]()
[..]
HappyCharly heeft d'r nu ook ingehaald
@HappyCharlymet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op naar plek 4?
@:HappyCharly![]()
Ik heb halverwege een pizza, I'm pasta point of no return.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb halverwege een pizza, I'm pasta point of no return.![]()
![]()
Ik heb de liefde vandaag gemistquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb halverwege een pizza, I'm pasta point of no return.
De liefde is altijd en overal, lieve Dotquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de liefde vandaag gemist
![]()
@Rob en ik hebben hier wel eens gegeten een paar jaar terug, maar bij het nader bestuderen van de geveltekst vraag ik me af waar mijn gehaktbal van was gemaakt
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Van hondenvleesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zijn wel Chinezen die erin zittenquote:
Gehaktbal gemaakt van Chinezenvleesquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zijn wel Chinezen die erin zitten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hey Deisyyquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gehaktbal gemaakt van Chinezenvlees
Het waren tenminste eckte frieten en geen smerige patattenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:29 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:rob en ik hebben hier wel eens gegeten een paar jaar terug, maar bij het nader bestuderen van de geveltekst vraag ik me af waar mijn gehaktbal van was gemaakt
Dan kan het van alles zijn. Ik vind trouwen cafetaria’s die waar een chinees de boel runt niet te pruimen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zijn wel Chinezen die erin zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Patat is gepateerde aardappelsquote:![]()
Waarom denk je dat we er niet meer komen? Wij eten alleen patatquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het waren tenminste eckte frieten en geen smerige patatten
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we er niet meer komen? Wij eten alleen patat
Sorry ik versta je niet met die zachte Gquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat is gepateerde aardappels![]()
hoe zachter de G hoe beter het levenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sorry ik versta je niet met die zachte G
Heb je een harde L?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
hoe zachter de G hoe beter het levenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een zachtuh g en een harde lquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sorry ik versta je niet met die zachte GWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hier in de buurt groeit een paddenstoel met rare tanden. We noemen die de hazenpaddoMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
.
[ Bericht 60% gewijzigd door gebrokenglas op 22-02-2024 18:55:04 ]How can I make this topic about me?![]()
Wat heb je gekookt?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
ben ik ff koken, 3 mentions..
sta puur toevallig boven @:MickytjuhIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gaan we voor plek 4?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
ben ik ff koken, 3 mentions..
sta puur toevallig boven @:Mickytjuh
Dot, wat rijmt er allemaal bij JustinK?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles bij mij rijmt
Vraag maar aan @:DottekeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
klinkt goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bloemkoolovenschotel
staat nu in de oven
You go girl!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
ohja, 4e is heel misschien nog haalbaar![]()
Ik kan dit alleen maar bevestigenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles bij mij rijmt
Vraag maar aan @:Dotteke
Alles. De dichter van DTS. Hij kan er vast een voor je makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot, wat rijmt er allemaal bij JustinK?
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Heeft er nog iemand een spreuk van de dag?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een kut trekt harder dan tien paardenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Paul het volgende:
Heeft er nog iemand een spreuk van de dag?![]()
Ja sorry maatquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef Speklap3000 het volgende:
@:devzero, ik heb niet het idee dat 't nog wat wordt met Mickytjuh
Mijn werk is echt wel belangrijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yessssquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
ohja, 4e is heel misschien nog haalbaar
Ik heb vandaag ook mijn werk gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja sorry maat
Mijn werk is echt wel belangrijk
Ja happy gun ik dat wel ja!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waar kan ik me aanmelden @JustinK ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles. De dichter van DTS. Hij kan er vast een voor je makenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ben je weer helemaal opgeknapt?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja sorry maat
Mijn werk is echt wel belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Dat zal toch wel, als je er allemaal ingrediënten in doet die je lust kan er weinig fout.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoop het
heb em ietsje anders gemaakt dan normaalIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
hoop het, staat nu in de ovenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal toch wel, als je er allemaal ingrediënten in doet die je lust kan er weinig fout.
zo hopelijk lekker smullen
Trust nobody![]()
Echt justink kan rijmen en dichten zonder zijn liefelijke billen te lichten,quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden @:JustinK ?
Hij schud ze uit zijn mouwen en streelt hier mee de vrouwen
Hij vervult de Cos met liefde en gerijm, maar eigenlijk wil hij dicht bij speklap zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:56 schreef Paul het volgende:
BREKEND
Spreuk van de dag door: JustinK
BREKEND![]()
![]()
Zo mooi weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt justink kan rijmen en dichten zonder zijn liefelijke billen te lichten,
Hij vervult de Cos met liefde en gerijm, maar eigenlijk wil hij dicht bij speklap zijn![]()
![]()
Hij wil er geen één voor mij maken blijkbaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt justink kan rijmen en dichten zonder zijn liefelijke billen te lichten,
Hij vervult de Cos met liefde en gerijm, maar eigenlijk wil hij dicht bij speklap zijn
Als je oven maar is blijven verwarmen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
wel vergeten de oventimer aan te zettenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
dat zeker,,,quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je oven maar is blijven verwarmen.Trust nobody![]()
Dan gewoon af en toe even loeren, en eruit halen voordat het zwart isquote:
Loop nou niet te stokenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil er geen één voor mij maken blijkbaar
Ik ben even aan het koken
Jij krijgt echt nog wel een gedicht
dat voel ik gewoon als mijn plicht
Dus heb nog even geduld
En dan is dit topic straks weer met liefde gevuld
![]()
![]()
Met liefde gemaaktquote:
Jij bent goehoed!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Loop nou niet te stoken
Ik ben even aan het koken
Jij krijgt echt nog wel een gedicht
dat voel ik gewoon als mijn plicht
Dus heb nog even geduld
En dan is dit topic straks weer met liefde gevuld
Dus ik hoop dat je straks lekker eten doet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hij kijkt denk even de kat (deisyy) uit de boomquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil er geen één voor mij maken blijkbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent goehoed!
Dus ik hoop dat je straks lekker eten doet.![]()
En dat het hem mogen smaken, zodat hij ons straks weer met zijn dichterskunsten kan vermakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Miauw!quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kijkt denk even de kat (deisyy) uit de boomIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Aai poes 😺quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: