Die heeft een dagje vrij genomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker man![]()
* Harrie vraagt zich af waar die speknek isheeft Ziggo hem helemaal afgesloten
doe ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven dan maar.
Ben jij nou een FOK!kerquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
doe ik
maar vind het binnen eng
Woon je in een wigwam?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
doe ik
maar vind het binnen eng
Niks mis met wat Psy op z'n tijdquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik luister iets omdat ik het lekker vind klinken. Niet omdat het zogenaamd Soft Psy Trance is terwijl ik oorspronkelijk Hard Psy Trance zocht.
Ik zou me pas zorgen gaan maken indien je in een tentje woont. Code oranje gaat niets uitrichten tegen een muur.quote:
Die durven niet naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken
hoop hetquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken indien je in een tentje woont. Code oranje gaat niets uitrichten tegen een muur.
ik durf ook niet naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die durven niet naar buiten
maar ook niet naar binnen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik durf ook niet naar buiten
Bij metal kreeg je op een gegeven moment ook 5000 kleine sub-stromingen. Nordic Folk Death Symphonic Metalcore, wat vroeger gewoon thrashmetal uit Finland werd genoemd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
Zelfde verhaal met b.v. Metallica. Toen ze wat populairder werden bij het grote publiek haakten heel veel fans af.
Terwijl de muziek gewoon top was, alleen een tandje minder hard.
ben al binnenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
maar ook niet naar binnen.
Nicequote:Op donderdag 22 februari 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik durf ook niet naar buiten
Iedereen wil paters klappen met de buuf dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
Ik begin met een post te typen, een student komt wat vragen in mijn kantoor, ik keer weer terug naar mijn post en er zijn in die 5 minuten iets van 30 gemaakt
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
Ik begin met een post te typen, een student komt wat vragen in mijn kantoor, ik keer weer terug naar mijn post en er zijn in die 5 minuten iets van 30 gemaakt
Druk vandaagquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
Klopt ja. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik draaide dan ook de muziek van Iron Maiden tot aan Slayer en nog wel harderquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij metal kreeg je op een gegeven moment ook 5000 kleine sub-stromingen. Nordic Folk Death Symphonic Metalcore, wat vroeger gewoon thrashmetal uit Finland werd genoemd.
De buren zijn een tegenwoordig heel terug getrokken, dus ik zie ze amper nog. Laat staan dat ik met de buuf (en buum?) nog een pater kan drinkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Iedereen wil paters klappen met de buuf dat is wel duidelijk
Gewoon kutschurft klappenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik draaide dan ook de muziek van Iron Maiden tot aan Slayer en nog wel harder
Toch wel de oude maiden? Want de nieuwe is me te retroquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik draaide dan ook de muziek van Iron Maiden tot aan Slayer en nog wel harder
Ik hoop dat je mijn inzet nu meer kunt waarderenquote:
Alle respect niffo!quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn inzet nu meer kunt waarderen
Hard werken hoor
Denk het ook niet. @Mickytjuh moet ook gewoon werken en mario kan de hele nacht opblijven om BB brazil te glurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef Speklap3000 het volgende:
@:devzero, ik heb niet het idee dat 't nog wat wordt met Mickytjuh
HappyCharly heeft d'r nu ook ingehaaldquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk het ook niet. @:mickytjuh moet ook gewoon werken en mario kan de hele nacht opblijven om BB brazil te gluren
The number of the beast tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel de oude maiden? Want de nieuwe is me te retro
Op naar plek 4?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
HappyCharly heeft d'r nu ook ingehaald
Op naar plek 4?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op naar plek 4?
@:HappyCharly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |