Beetje wel, maar scheidslijnen zijn ook dun tegenwoordig. Zie ze bij technosets ook trance elementen gebruiken en andersom ookquote:
Dat is geen goed advies voor een kinderfeestquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Throw your worst in the air like u just don't care
Ga je Maddix of AVAO nog checken?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje wel, maar scheidslijnen zijn ook dun tegenwoordig. Zie ze bij technosets ook trance elementen gebruiken en andersom ook
Oke nou heel misschien ga ik de streams wel even bekijken dan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje wel, maar scheidslijnen zijn ook dun tegenwoordig. Zie ze bij technosets ook trance elementen gebruiken en andersom ook
precies dat gelul dat ongeveer elk nummer een compleet eigen genre moe hebben slaat ook nergens op. dat is niet bij te houden. Veel belangrijker dat ze gewoon lekker muziek maken hoe dat genre heet boeit mij geen reetquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik gaapte niet door t saaie onderwerp hoorquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat voor een muziek vind jij dan leuk HC?
Mij wel. Zo kan ik Trance ontwijken en alleen voor Techno gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
precies dat gelul dat ongeveer elk nummer een compleet eigen genre moe hebben slaat ook nergens op. dat is niet bij te houden. Veel belangrijker dat ze gewoon lekker muziek maken hoe dat genre heet boeit mij geen reet
Maddix wel, AVAO speelt volgens mij niet vrijdag maar ben ik toch geen fan vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga je Maddix of AVAO nog checken?
Oke maar dan blijft de vraag staan: wat vind jij dan leuke muziek?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ik gaapte niet door t saaie onderwerp hoor
Maddix is wel een baasquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maddix wel, AVAO speelt volgens mij niet vrijdag maar ben ik toch geen fan van
ik zie overeenkomsten met je pastaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mij wel. Zo kan ik Trance ontwijken en alleen voor Techno gaan.
primaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mij wel. Zo kan ik Trance ontwijken en alleen voor Techno gaan.
Hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie overeenkomsten met je pasta
grote angst voor verandering dan blijft er een heel klein hokje overquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie overeenkomsten met je pasta
Jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke maar dan blijft de vraag staan: wat vind jij dan leuke muziek?
Nu je het zegt. Ik heb wel heel erg de neiging in patronen te blijven hangen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
grote angst voor verandering dan blijft er een heel klein hokje over
Heeft het n naam?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb wel heel erg de nijging in patronen te blijven hangen.
hoe jong ben je?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jullie zijn te oud voor mij
Trance en Hardstyle mss een beetje techno elementen iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit bijv, vind je trance of techno?
Hardstylequote:Op donderdag 22 februari 2024 17:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Trance en Hardstyle (zeker geen Techno)
Awwquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee. Ik noem het wouterisme.
Klinkt beetje als oude hardstyle of de voorloper ervan? Maar eigenlijk is Hard Trance voorloper van Hardstyle en dit is een Hard Trance track.quote:
Dus die gast heeft een eigen tram en rijd regelmatig bij jou door de straatquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bekend voertuig en omgeving
naar de buufquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Even wat eten, en dan weer door naar het volgende
Nee is gewoon eenmalig omdat het voor het eerst in Rotterdam wordt gehouden sinds 10 jaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dus die gast heeft een eigen tram en rijd regelmatig bij jou door de straat
Nee commissie vergadering.quote:
Whaha geen idee is dat (W)autistisch gedrag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |