Alles. De dichter van DTS. Hij kan er vast een voor je makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot, wat rijmt er allemaal bij JustinK?
Een kut trekt harder dan tien paardenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Paul het volgende:
Heeft er nog iemand een spreuk van de dag?
Ja sorry maatquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:16 schreef Speklap3000 het volgende:
@:devzero, ik heb niet het idee dat 't nog wat wordt met Mickytjuh
Yessssquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
ohja, 4e is heel misschien nog haalbaar
Ik heb vandaag ook mijn werk gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja sorry maat
Mijn werk is echt wel belangrijk
Waar kan ik me aanmelden @JustinK ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles. De dichter van DTS. Hij kan er vast een voor je maken
Ben je weer helemaal opgeknapt?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja sorry maat
Mijn werk is echt wel belangrijk
Dat zal toch wel, als je er allemaal ingrediënten in doet die je lust kan er weinig fout.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoop het
heb em ietsje anders gemaakt dan normaal
hoop het, staat nu in de ovenquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal toch wel, als je er allemaal ingrediënten in doet die je lust kan er weinig fout.
Echt justink kan rijmen en dichten zonder zijn liefelijke billen te lichten,quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden @:JustinK ?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:56 schreef Paul het volgende:
BREKEND
Spreuk van de dag door: JustinK
BREKEND
Zo mooi weerquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt justink kan rijmen en dichten zonder zijn liefelijke billen te lichten,
Hij schud ze uit zijn mouwen en streelt hier mee de vrouwen
Hij vervult de Cos met liefde en gerijm, maar eigenlijk wil hij dicht bij speklap zijn
Hij wil er geen één voor mij maken blijkbaarquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt justink kan rijmen en dichten zonder zijn liefelijke billen te lichten,
Hij schud ze uit zijn mouwen en streelt hier mee de vrouwen
Hij vervult de Cos met liefde en gerijm, maar eigenlijk wil hij dicht bij speklap zijn
Als je oven maar is blijven verwarmen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
wel vergeten de oventimer aan te zetten
dat zeker,,,quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je oven maar is blijven verwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |