Ja meer hard trance iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt beetje als oude hardstyle of de voorloper ervan? Maar eigenlijk is Hard Trance voorloper van Hardstyle en dit is een Hard Trance track.
Ja maar ik ga er echt maar kort bij zijn. Heb echt hoofdpijnquote:
ging t weer goed op werk?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er echt maar kort bij zijn. Heb echt hoofdpijn
Hoest met je temperatuur?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er echt maar kort bij zijn. Heb echt hoofdpijn
Op zich prima! Leerlingen hielden over het algemeen goed rekening met mijn staat van zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe was je eerste werkdag
fijn!quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op zich prima! Leerlingen hielden over het algemeen goed rekening met mijn staat van zijn.
Over drie kwartier temperatuur updatequote:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Over drie kwartier temperatuur update
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen binnen een bepaalde stroming muziek hele kleine niches gaan creëren, of dat nou binnen metal of EDM gebeurt. Het word triest wanneer mensen niet naar artiesten gaan luisteren omdat ze niet meer in een vakje passen. "ik luisterde vroeger graag naar zus en zo, maar toen draaide hij nog Hard Psy Trance, maar tegenwoordig is het alleen nog retro euphoric & uplifting Hardstyle.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt beetje als oude hardstyle of de voorloper ervan? Maar eigenlijk is Hard Trance voorloper van Hardstyle en dit is een Hard Trance track.
Amenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen binnen een bepaalde stroming muziek hele kleine niches gaan creëren, of dat nou binnen metal of EDM gebeurt. Het word triest wanneer mensen niet naar artiesten gaan luisteren omdat ze niet meer in een vakje passen. "ik luisterde vroeger graag naar zus en zo, maar toen draaide hij nog Hard Psy Trance, maar tegenwoordig is het alleen nog retro euphoric & uplifting Hardstyle.
En dat klinkt grappig, maar Beyonce's nieuwe nummers werden (tijdelijk) geband op sommige radiozenders, want ze maakte geen "echte" country muziek.
Dit ja. Ik waardeer muziek, niet in wat voor hokje het dan wel of niet past.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen binnen een bepaalde stroming muziek hele kleine niches gaan creëren, of dat nou binnen metal of EDM gebeurt. Het word triest wanneer mensen niet naar artiesten gaan luisteren omdat ze niet meer in een vakje passen. "ik luisterde vroeger graag naar zus en zo, maar toen draaide hij nog Hard Psy Trance, maar tegenwoordig is het alleen nog retro euphoric & uplifting Hardstyle.
En dat klinkt grappig, maar Beyonce's nieuwe nummers werden (tijdelijk) geband op sommige radiozenders, want ze maakte geen "echte" country muziek.
ditquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom geef ik alles wel een kans alleen van echte jankerige bluess word ik echt aggresief en jazz vind ik echt kut maar niet omdat het zo heet maar omdat ik het gewoon verschrikkelijk vind om mijn oren mee pijn te doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |