Stress is daar debet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:15 schreef greysbones het volgende: ik heb nog nooit iemand zo snel grijs zijn worden eals tom in de afgelopen weken
dat blauwe licht doet dyllie ook geen goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijken zo wel 2 etalagepoppen.
Welk licht wel?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat blauwe licht doet dyllie ook geen goed
Jammer dat Dilano niet genomineerd kan worden als die op de bank komt is die weg denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ofdat ze aan 't waken zijn, brrquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Je schrikt je toch een ongeluk als je in ene je ogen open doet en dit zit naast je bed........quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Schotje omhoog Zode.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je schrikt je toch een ongeluk als je in ene je ogen open doet en dit zit naast je bed........
Daar gaat hij zelf ook van uit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer dat Dilano niet genomineerd kan worden als die op de bank komt is die weg denk ik
Onlangs dacht Dilano nog ongegeneerd dat hij in de Top 3 van populaire bewoners zat.quote:
En winnaar zelfs.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Onlangs dacht Dilano nog ongeneerd dat hij in de Top 3 van populaire bewoners zat.
Ergens heb ik het vermoeden dat hij dat nog steeds wel denktquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Onlangs dacht Dilano nog ongeneerd dat hij in de Top 3 van populaire bewoners zat.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jij niet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
dilano is nerd pokemon, aldus dilano
Dat kan ik me best voorstellen, zou ik ook vinden in die situatiequote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Doriana vindt het nu al spannend voor morgen
Gezien zijn arrogantie wel inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat hij dat nog steeds wel denkt
En ook niet een Pokemon.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ashley is een keer een heel stuk gaan rijden naar Den helder voor een pokemon
herkenbaar![]()
(niet den helder)
Leugenaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: zijn we er al een beetje achter wat er in de dbk gebeurd is
dilano: nee, maar denk niet dat er 6 nieuwe bewoners gaan komen.
Kijkduin zeker 😂quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ashley is een keer een heel stuk gaan rijden naar Den helder voor een pokemon
herkenbaar![]()
(niet den helder)
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
Maakt z'n naam als meester tacticus wel waarquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
en ashley hangt gewoon een lul verhaal opquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano en sabo doen alsof ze van niks weten
Klopt alleen weet je ondertussen dat Dilano dus wel al dingen heeft gehoord... En doet hij (en sabo) alsof ze van niks wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:30 schreef kater1 het volgende:
Ik vind dit wel een leuk gesprek. Gewoon ook het eerste normale gesprek tussen Ashley Dilano en dingest.
goede bb spelersquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en ashley hangt gewoon een lul verhaal op
as ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt alleen weet je ondertussen dat Dilano dus wel al dingen heeft gehoord... En doet hij (en sabo) alsof ze van niks weten![]()
Maar hij weet niet alles, en ik mag toch hopen dat het niet gaat zoals dat clubje denkt dat het gaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt alleen weet je ondertussen dat Dilano dus wel al dingen heeft gehoord... En doet hij (en sabo) alsof ze van niks weten![]()
Niemand daar weet 'alles' ze denken van alles.. maar hij heeft zeker wel dingen gehoord.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij weet niet alles, en ik mag toch hopen dat het niet gaat zoals dat clubje denkt dat het gaat
Maar ze weten niet alles, ze denken dat ze het wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
eigenlijk best grappig
dat ze het allemaal weten
en wat om elkaar heen kletsen
Dat denkt hij ook niet zo zeer. Hij hoopt dat Jimmy wint.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe denkt hij dan te kunnen winnen?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee ik ga het niet posten
Leuke mededeling ook van moeder "je bent een ongelukje"quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
Sorbo vertelt dat ze een ongelukje was en haar broertje? zusje? ook
Ja was ook verbaasd net eigenlijk dat ze dit vertelt. Dat een moeder dit gezegd heeft tegen haar kind en dat ze dit op stream zegtquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leuke mededeling ook van moeder "je bent een ongelukje"
hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Maar nu de hamvraag
Gaat het handje van Dilano weer grabbelen naar het handje van Sabo![]()
![]()
En vindt hij dan haar handje of weer een stuk dekbed
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
man wat was dat een top moment gister
Ik zet m'n geld op dat hij gaat vissen, en hij vangt een dekbedpuntquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Maar nu de hamvraag
![]()
In de avondshow is dit ook dè vraag. Met steeds een romantisch muziekje eronder. Doodmoe word ik ervan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Maar nu de hamvraag
![]()
Oh ik kijk de tv uitzendingen nooitquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
In de avondshow is dit ook dè vraag. Met steeds een romantisch muziekje eronder. Doodmoe word ik ervan.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef kater1 het volgende:
Ik versta Sabeau niet. Maar ze is weer bezig met iets diepgaands.
'T kwam ff voorbij, de eerste keer dat t gebeurde geloof ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik kijk de tv uitzendingen nooit![]()
wordt het daar uitgemolken?
heeft ze haar vinger in haar neus??quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef kater1 het volgende:
Ik versta Sabeau niet. Maar ze is weer bezig met iets diepgaands.
Ja al een aflevering of 3quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik kijk de tv uitzendingen nooit![]()
wordt het daar uitgemolken?
Ze is goed want tot gisterennacht wist ik niet of ze nu echt geïnteresseerd was in Dilano of niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Maar nu de hamvraag
![]()
tis spannend in A'dam savondsquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:51 schreef kater1 het volgende:
Even wandelen. Ze doen of ze een nachtelijke boswandeling gaan maken in onbekend gebied.
In de Bijlmer helemaal.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis spannend in A'dam savonds
Moeder had haar beter kunne doorslikken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
Sorbo vertelt dat ze een ongelukje was en haar broertje? zusje? ook
das ook een aagje hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen gaat de afwas doen, beetje teleurgesteld dat ze niet mee mag denk ik ...
Dappere soldaat.quote:
ik denk niet dat ze gaat winnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar ook heel lekker down-to-earth, van mij mag ze winnen hoor ...
ik ben bang voor een deceptiequote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
weet nog niet helemaal wat ik moet verwachten morgen. ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal
Waar komt Aagje vandaan?quote:
Sabo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:01 schreef schizolientje het volgende:
je je medicijnen wel genomen vandaag??
Wel de grootste van de BE vrouwen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze gaat winnen
ze heeft niet een heel grote fanbase
Soddy zou mijn kleindochter zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Zoveel trs ook Moet ook allemaal afgevinkt worden 🤣🤣🤣
Please nee hoe vaak gaat Tom zich daar nog verkleden in andermans kledij ? Hij weet natuurlijk dat dit altijd momenten zijn die de afleveringen halen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:02 schreef Harry het volgende:
Jimmy en Tom willen als elkaar verkleed een showtje opvoeren morgen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Beter geen tr meer zetten nu? want je bent er toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
ik ook,maar dan ga ik echt twijfelen of BB zwitserland is.... team Ty heeft dan behoorlijk veel voordelen gehad. Maar dat zal ik wel verkeerd zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang voor een deceptie
Kan je zo'n gast niet gewoon blocken met IP of zo ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Lastig , ik zet zelden een TR maar in dit geval blijf ik ze toch zettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beter geen tr meer zetten nu? want je bent er toch?
ben ik volledig met je eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar dan ga ik echt twijfelen of BB zwitserland is.... team Ty heeft dan behoorlijk veel voordelen gehad. Maar dat zal ik wel verkeerd zien
Geen idee de fa’s zullen dat wel wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan je zo'n gast niet gewoon blocken met IP of zo ?
en die geeft hem de middelvingerquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
Tom is hartjes aan het blazen naar ??
Karen???
Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar dan ga ik echt twijfelen of BB zwitserland is.... team Ty heeft dan behoorlijk veel voordelen gehad. Maar dat zal ik wel verkeerd zien
wie heeft Bas op de bank gezet danquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.
Dom hequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.
wordt ook heel wat afgewandeld. Nu ook maar mogen we blijkbaar niet zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik wou net vragen of ze nog wel eens staan daar ... elke keer als ik kom kijken is het bank/bed hangen ... Batterijwissel dus ff wat beweging
Dat luchten ja op een klein achterplaatsje ... ze kunnen hun kont nog maar net keren daarquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wordt ook heel wat afgewandeld. Nu ook maar mogen we blijkbaar niet zien
.
Het was duo's nomineren. De duo's waren zo samengesteld dat geen enkele optie optimaal was.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft Bas op de bank gezet dan
als ze voordelen hebben en ze maken dan domme keuzes kun je enkel hen kwalijk nemen
Zie kijkcijfers topic, laatste update is tot 10 febquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand enig idee wat de kijkcijfers zijn van dit seizoen? als ik dat hier vragen mag
einzeinz in BB / Kijkcijfersquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand enig idee wat de kijkcijfers zijn van dit seizoen? als ik dat hier vragen mag
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die priemende oogjes van Karen ....
met danny en glenn was er niemand van hun weggegaan....maar gelukkig deden ze dat nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het was duo's nomineren. De duo's waren zo samengesteld dat geen enkele optie optimaal was.
BB wist natuurlijk ook wel hoe de hazen gingen lopen en daar goed op gereageerd. Ze hebben onwetend met Bas wel laaghangend fruit eruit gespeeld die kon zich niet tegen hun keren. Het is nog maar twee rondes geleden dat Ty en Randy er beide op zaten door toedoen van Ashley. Ik zou wel eens willen zien als het groepje van Ashley in eigen vlees moet snijden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft Bas op de bank gezet dan
als ze voordelen hebben en ze maken dan domme keuzes kun je enkel hen kwalijk nemen
rond de 200 duizendquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:18 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zie kijkcijfers topic, laatste update is tot 10 feb
nee hoor 21 febquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:18 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zie kijkcijfers topic, laatste update is tot 10 feb
Volgens mij kozen ze zo omdat ze dachten dat Basiri populairder was dan Ashley, bij Tom wisten ze dat niet zeker geloofkquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het was duo's nomineren. De duo's waren zo samengesteld dat geen enkele optie optimaal was.
Het gaat over games van deze week(tot nu toe)quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:22 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Is het de moeite om nog aan te zwengelen? Of slap gezever
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
rond de 200 duizend
Heel stuk minder dan wat Danny heeft gezegd met 1.4 miljoen
streamwissel
buitenstream nu op 1
edit iets hoger zie ik nu ik verder terug kijk in de cijfers. ik keek naar de post van vandaag
ja ik dus ook.........quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zie het nu ook, keek alleen naar het laatste bericht.
jimmy er uitquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy: Ashley, ster van de show ...![]()
Dat is het hele probleem van die kliek rond Ashley. Zij hebben totaal niet in de gaten dat Ashley met haar dominante, manipulatieve en neerbuigende gedrag voor veel medebewoners een stempel drukt. Als dat voor mensen reden is om op haar te stemmen worden het door haar slangen, achterbaks etc genoemd. De grap is dat ze totaal geen zelfreflectie hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen ziet nog geen ruzies of conflicten in het huis, jammer daar is ze niet echt scherp ...
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:37 schreef chufi het volgende:
Staat er wat lauwe bubbels in de wall?
1-0 voor Ash dan maarquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van die kliek rond Ashley. Zij hebben totaal niet in de gaten dat Ashley met haar dominante, manipulatieve en neerbuigende gedrag voor veel medebewoners een stempel drukt. Als dat voor mensen reden is om op haar te stemmen worden het door haar slangen, achterbaks etc genoemd. De grap is dat ze totaal geen zelfreflectie hebben
1 flesje?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ze hebben gewoon al een paar dagen bubbels in de koelkast staan maar bewaren het
meer dan 1quote:
In chrome kun je gewoon terug spoelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:39 schreef JDB94 het volgende:
Is er nog een manier om terug te spoelen op die livestream via grijze gebieden?? haha
Ik niet en ik heb ook Chromequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In chrome kun je gewoon terug spoelen.
kijk je via chrome?
Nee hoor want ik zie Ash nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen heeft het door, ze liggen maar, ze uitbeelden maar, ze liggen op bed ....![]()
De echte spelers en favorieten zijn nu op stream ....![]()
Nou als ik nu genomineerd zou zijn zou ik gewoon een fleske pakken ... straks zitt je thuisquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meer dan 1
weet niet of het er 2 of 3 zijn maar ze hebben het daar staan , dacht sinds zaterdag al
Ik vind haar ook top, maar BB laat haar nooit winnen vrees ik, ze is al thuis geweest, dat telt mee ...quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou als ik nu genomineerd zou zijn zou ik gewoon een fleske pakken ... straks zitt je thuis
Dat speelt totaal geen rol, ze is amper thuis geweestquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind haar ook top, maar BB laat haar nooit winnen vrees ik, ze is al thuis geweest, dat telt mee ...
Geloof het wel ... 1 leuk moment gezien en dat was dat pizza bakken ... de rest gaat achter de SLquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ze zijn braaf daar
te braaf
Welneequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ashley gaat gewoon over lijken om te winnen, een )voor ons aantoonbare) leugen hier, een kutopmerking daar, een steekje zo en een sneer zus etc.
Dat andere kliekje is in feite ontstaan omdat zij dat gedrag van Ashley niet pruimen. Zij willen Ashley ruimen puur om haar gedrag. Maar dat ziet mevrouw de Generaal dan als achterbaks omdat ze hen niet in haar macht heeft.
Topquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan werk maar opname loopt wel ...
Haha nee 1.4 miljoen is iets te optimistischquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik dus ook.........
beetje verwarrend![]()
keek daarna nog eens en zag rond de 400 / 500
maar goed, nog geen 1.4 miljoen
ik gok in de morgenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Top![]()
Hoop dat ik het live kan kijken, maar lastig als je geen idee hebt hoelaat
Jij vindt het opzettelijk iemand nog verder de grond intrappen door nog even te liegen met dat "maximale" stemmen waren normaal? Dat doe je echt alleen maar om iemand pijn te doen, en dan daarna nog schijnheilig komen checken "wat zie je rood". Walgelijk wijf zonder incasseringsvermogen is het.quote:
ik zie dat anders...Ronahi is ermee begonnen met liegen en stoken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ashley gaat gewoon over lijken om te winnen, een )voor ons aantoonbare) leugen hier, een kutopmerking daar, een steekje zo en een sneer zus etc.
Dat andere kliekje is in feite ontstaan omdat zij dat gedrag van Ashley niet pruimen. Zij willen Ashley ruimen puur om haar gedrag. Maar dat ziet mevrouw de Generaal dan als achterbaks omdat ze hen niet in haar macht heeft.
Nee ik vind dat je zwaar overdrijft met dat verhaal en dat je de helft maar hebt gehoordquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt het opzettelijk iemand nog verder de grond intrappen door nog even te liegen met dat "maximale" stemmen waren normaal? Dat doe je echt alleen maar om iemand pijn te doen, en dan daarna nog schijnheilig komen checken "wat zie je rood". Walgelijk wijf zonder incasseringsvermogen is het.
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:53 schreef engine het volgende:
Lekker met zijn alle de finale week in
Lekker blijven dromen Jimmy.
het zat vanavond gewoon in de uitzending met letterlijk die tekstenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je zwaar overdrijft met dat verhaal en dat je de helft maar hebt gehoord
Hear hearquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van die kliek rond Ashley. Zij hebben totaal niet in de gaten dat Ashley met haar dominante, manipulatieve en neerbuigende gedrag voor veel medebewoners een stempel drukt. Als dat voor mensen reden is om op haar te stemmen worden het door haar slangen, achterbaks etc genoemd. De grap is dat ze totaal geen zelfreflectie hebben
Ja knip en plakwerk neem je dus wel serieus , weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het zat vanavond gewoon in de uitzending met die teksten
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja knip en plakwerk neem je dus wel serieus , weet ik dat ook weer
Joh je hebt overduidelijk meer dan de heft van die gesprekken niet eens meegekregenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ik wist niet dat er AI wordt toegepast tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het iets genuanceerder geformuleerd hebben maar ik ben het in grote lijnen met je eens.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt het opzettelijk iemand nog verder de grond intrappen door nog even te liegen met dat "maximale" stemmen waren normaal? Dat doe je echt alleen maar om iemand pijn te doen, en dan daarna nog schijnheilig komen checken "wat zie je rood". Walgelijk wijf zonder incasseringsvermogen is het.
Ik heb inderdaad niet de tijd om de streams 24/7 te volgen, maar vertel mij dan maar hoe het wel zit en hoe het wel is gegaan volgens jouquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh je hebt overduidelijk meer dan de heft van die gesprekken niet eens meegekregen
Ja doei , je loopt hier te oordelen en dan moet een ander jou vertellen hoe het wel zit ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet de tijd om de streams 24/7 te volgen, maar vertel mij dan maar hoe het wel zit en hoe het wel is gegaan volgens jou
Oh dat is die blonde van die Dimi?quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy weer over zijn nichtje Vera ...
Ook goed johquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja doei , je loopt hier te oordelen en dan moet een ander jou vertellen hoe het wel zit ?
Vera uit 2021 of 2022.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:02 schreef Krambo het volgende:
Wie is het nichtje van Jimmy die 2 jaar geleden heeft meegedaan met BB?
heee Vera is zijn nichtje?quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy weer over zijn nichtje en oud-deelnemer Vera ...
Ja dat is ook nieuw voor mijquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heee Vera is zijn nichtje?
![]()
veertje
ja dat was niet zo'n fijn persoon, vond ik . shirtloze dimiquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Beetje een lompe boer vond ik hem wel, eng weet ik niet
Vreselijk figuur idd . Lomp, bot, en een ego van hier tot Tokioquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Beetje een lompe boer vond ik hem wel, eng weet ik niet
Hear hearquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Hear hearquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk figuur idd . Lomp, bot, en een ego van hier tot Tokio
Zal ik...?quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou alle gewenste posts hear hearen
Ik zie dat anders Ronahi zat met iemand in het team die nogal slecht in de communicatie is. Ronahi komt uit een koerdische macho cultuur. Geen mitsen en maren doen en de vrouw is feitelijk de sturende factor en de man doet. Tom was totaal geen match met haar. Jimmy moet ook uren met Tom rondjes lopen en lullen om hem een beetje te begrijpen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zie dat anders...Ronahi is ermee begonnen met liegen en stoken.
Lijkt wel zo jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Is Tom nou zoveel grijzer geworden in die paar weken?
Vond hem altijd al grijzig. Denk dat je het nu goed ziet door het lichtquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:08 schreef Krambo het volgende:
Is Tom nou zoveel grijzer geworden in die paar weken?
Dat weten ze zelf ook nog niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:09 schreef Xilia het volgende:
Weten jullie of het vrijstellen morgen per duo gaat?
Veertjequote:Op donderdag 22 februari 2024 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vera Dijkstra uit Vlissingen, 2022.
[ afbeelding ]
Hmm spannendquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf ook nog niet.
Het is een fakking spel en de bedoeling is dat er geroddeld wordt , BB heeft daar zelf een heel groot aandeel in ,want anders loopt dit programma voor geen meterquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie dat anders Ronahi zat met iemand in het team die nogal slecht in de communicatie is. Ronahi komt uit een koerdische macho cultuur. Geen mitsen en maren doen en de vrouw is feitelijk de sturende factor en de man doet. Tom was totaal geen match met haar. Jimmy moet ook uren met Tom rondjes lopen en lullen om hem een beetje te begrijpen.
Nee daardoor kan hij juist alle gebakken lucht eruit filteren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh je hebt overduidelijk meer dan de heft van die gesprekken niet eens meegekregen
mijn indruk is dat jij ook alleen maar ziet wat je wil zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:12 schreef marky het volgende:
[..]
Nee daardoor kan hij juist alle gebakken lucht eruit filteren.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:12 schreef Snoozey het volgende:
wat lult sjim nou. hoezo moet karen met tom gaan praten
die zitten toch gewoon op 1 lijn?
Karen begon erover volgens mij, beetje onzeker over hoe hij haar vindquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:12 schreef Snoozey het volgende:
wat lult sjim nou. hoezo moet karen met tom gaan praten
die zitten toch gewoon op 1 lijn?
Ik ben niet de geen die moeite heeft met roddelen. Voor mij mogen de limburgse dames nog blijven hoor. Ik hecht daar verder ook geen waarde aan. Het zou een schoon ding zijn als men dat beide partijen niet kwalijk zou nemen maar helaas is dat dan weer niet zo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een fakking spel en de bedoeling is dat er geroddeld wordt , BB heeft daar zelf een heel groot aandeel in ,want anders loopt dit programma voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |