Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar dan ga ik echt twijfelen of BB zwitserland is.... team Ty heeft dan behoorlijk veel voordelen gehad. Maar dat zal ik wel verkeerd zien
wie heeft Bas op de bank gezet danquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.
Dom hequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.
wordt ook heel wat afgewandeld. Nu ook maar mogen we blijkbaar niet zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik wou net vragen of ze nog wel eens staan daar ... elke keer als ik kom kijken is het bank/bed hangen ... Batterijwissel dus ff wat beweging
Dat luchten ja op een klein achterplaatsje ... ze kunnen hun kont nog maar net keren daarquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wordt ook heel wat afgewandeld. Nu ook maar mogen we blijkbaar niet zien
.
Het was duo's nomineren. De duo's waren zo samengesteld dat geen enkele optie optimaal was.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft Bas op de bank gezet dan
als ze voordelen hebben en ze maken dan domme keuzes kun je enkel hen kwalijk nemen
Zie kijkcijfers topic, laatste update is tot 10 febquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand enig idee wat de kijkcijfers zijn van dit seizoen? als ik dat hier vragen mag
einzeinz in BB / Kijkcijfersquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand enig idee wat de kijkcijfers zijn van dit seizoen? als ik dat hier vragen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |