tis spannend in A'dam savondsquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:51 schreef kater1 het volgende:
Even wandelen. Ze doen of ze een nachtelijke boswandeling gaan maken in onbekend gebied.
In de Bijlmer helemaal.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis spannend in A'dam savonds
Moeder had haar beter kunne doorslikken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
Sorbo vertelt dat ze een ongelukje was en haar broertje? zusje? ook
das ook een aagje hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen gaat de afwas doen, beetje teleurgesteld dat ze niet mee mag denk ik ...
Dappere soldaat.quote:
ik denk niet dat ze gaat winnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar ook heel lekker down-to-earth, van mij mag ze winnen hoor ...
ik ben bang voor een deceptiequote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
weet nog niet helemaal wat ik moet verwachten morgen. ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal
Waar komt Aagje vandaan?quote:
Sabo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:01 schreef schizolientje het volgende:
je je medicijnen wel genomen vandaag??
Wel de grootste van de BE vrouwen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze gaat winnen
ze heeft niet een heel grote fanbase
Soddy zou mijn kleindochter zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Zoveel trs ook Moet ook allemaal afgevinkt worden 🤣🤣🤣
Please nee hoe vaak gaat Tom zich daar nog verkleden in andermans kledij ? Hij weet natuurlijk dat dit altijd momenten zijn die de afleveringen halen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:02 schreef Harry het volgende:
Jimmy en Tom willen als elkaar verkleed een showtje opvoeren morgen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Beter geen tr meer zetten nu? want je bent er toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
ik ook,maar dan ga ik echt twijfelen of BB zwitserland is.... team Ty heeft dan behoorlijk veel voordelen gehad. Maar dat zal ik wel verkeerd zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang voor een deceptie
Kan je zo'n gast niet gewoon blocken met IP of zo ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Lastig , ik zet zelden een TR maar in dit geval blijf ik ze toch zettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beter geen tr meer zetten nu? want je bent er toch?
ben ik volledig met je eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar dan ga ik echt twijfelen of BB zwitserland is.... team Ty heeft dan behoorlijk veel voordelen gehad. Maar dat zal ik wel verkeerd zien
Geen idee de fa’s zullen dat wel wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan je zo'n gast niet gewoon blocken met IP of zo ?
en die geeft hem de middelvingerquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
Tom is hartjes aan het blazen naar ??
Karen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |