Maar hij weet niet alles, en ik mag toch hopen dat het niet gaat zoals dat clubje denkt dat het gaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt alleen weet je ondertussen dat Dilano dus wel al dingen heeft gehoord... En doet hij (en sabo) alsof ze van niks weten![]()
Niemand daar weet 'alles' ze denken van alles.. maar hij heeft zeker wel dingen gehoord.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij weet niet alles, en ik mag toch hopen dat het niet gaat zoals dat clubje denkt dat het gaat
Maar ze weten niet alles, ze denken dat ze het wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
eigenlijk best grappig
dat ze het allemaal weten
en wat om elkaar heen kletsen
nee nee ik ga het niet postenquote:
Dat denkt hij ook niet zo zeer. Hij hoopt dat Jimmy wint.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe denkt hij dan te kunnen winnen?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee ik ga het niet posten
Leuke mededeling ook van moeder "je bent een ongelukje"quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
Sorbo vertelt dat ze een ongelukje was en haar broertje? zusje? ook
Ja was ook verbaasd net eigenlijk dat ze dit vertelt. Dat een moeder dit gezegd heeft tegen haar kind en dat ze dit op stream zegtquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leuke mededeling ook van moeder "je bent een ongelukje"
hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Maar nu de hamvraag
Gaat het handje van Dilano weer grabbelen naar het handje van Sabo![]()
![]()
En vindt hij dan haar handje of weer een stuk dekbed
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
man wat was dat een top moment gister
Ik zet m'n geld op dat hij gaat vissen, en hij vangt een dekbedpuntquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Maar nu de hamvraag
Gaat het handje van Dilano weer grabbelen naar het handje van Sabo![]()
![]()
En vindt hij dan haar handje of weer een stuk dekbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |