Stress is daar debet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:15 schreef greysbones het volgende: ik heb nog nooit iemand zo snel grijs zijn worden eals tom in de afgelopen weken
dat blauwe licht doet dyllie ook geen goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijken zo wel 2 etalagepoppen.
Welk licht wel?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat blauwe licht doet dyllie ook geen goed
Jammer dat Dilano niet genomineerd kan worden als die op de bank komt is die weg denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ofdat ze aan 't waken zijn, brrquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Je schrikt je toch een ongeluk als je in ene je ogen open doet en dit zit naast je bed........quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Schotje omhoog Zode.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je schrikt je toch een ongeluk als je in ene je ogen open doet en dit zit naast je bed........
Daar gaat hij zelf ook van uit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer dat Dilano niet genomineerd kan worden als die op de bank komt is die weg denk ik
Onlangs dacht Dilano nog ongegeneerd dat hij in de Top 3 van populaire bewoners zat.quote:
En winnaar zelfs.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Onlangs dacht Dilano nog ongeneerd dat hij in de Top 3 van populaire bewoners zat.
Ergens heb ik het vermoeden dat hij dat nog steeds wel denktquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Onlangs dacht Dilano nog ongeneerd dat hij in de Top 3 van populaire bewoners zat.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jij niet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
dilano is nerd pokemon, aldus dilano
Dat kan ik me best voorstellen, zou ik ook vinden in die situatiequote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Doriana vindt het nu al spannend voor morgen
Gezien zijn arrogantie wel inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat hij dat nog steeds wel denkt
En ook niet een Pokemon.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ashley is een keer een heel stuk gaan rijden naar Den helder voor een pokemon
herkenbaar![]()
(niet den helder)
Leugenaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: zijn we er al een beetje achter wat er in de dbk gebeurd is
dilano: nee, maar denk niet dat er 6 nieuwe bewoners gaan komen.
Kijkduin zeker 😂quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ashley is een keer een heel stuk gaan rijden naar Den helder voor een pokemon
herkenbaar![]()
(niet den helder)
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
Maakt z'n naam als meester tacticus wel waarquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
en ashley hangt gewoon een lul verhaal opquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano en sabo doen alsof ze van niks weten
Klopt alleen weet je ondertussen dat Dilano dus wel al dingen heeft gehoord... En doet hij (en sabo) alsof ze van niks wetenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:30 schreef kater1 het volgende:
Ik vind dit wel een leuk gesprek. Gewoon ook het eerste normale gesprek tussen Ashley Dilano en dingest.
goede bb spelersquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en ashley hangt gewoon een lul verhaal op
as ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt alleen weet je ondertussen dat Dilano dus wel al dingen heeft gehoord... En doet hij (en sabo) alsof ze van niks weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |