Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar dan ga ik echt twijfelen of BB zwitserland is.... team Ty heeft dan behoorlijk veel voordelen gehad. Maar dat zal ik wel verkeerd zien
wie heeft Bas op de bank gezet danquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.
Dom hequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn vertrek was dat een voordeel voor team Ty? Uiteindelijk heeft vorige week geen moer opgeleverd voor ze.
wordt ook heel wat afgewandeld. Nu ook maar mogen we blijkbaar niet zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik wou net vragen of ze nog wel eens staan daar ... elke keer als ik kom kijken is het bank/bed hangen ... Batterijwissel dus ff wat beweging
Dat luchten ja op een klein achterplaatsje ... ze kunnen hun kont nog maar net keren daarquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wordt ook heel wat afgewandeld. Nu ook maar mogen we blijkbaar niet zien
.
Het was duo's nomineren. De duo's waren zo samengesteld dat geen enkele optie optimaal was.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft Bas op de bank gezet dan
als ze voordelen hebben en ze maken dan domme keuzes kun je enkel hen kwalijk nemen
Zie kijkcijfers topic, laatste update is tot 10 febquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand enig idee wat de kijkcijfers zijn van dit seizoen? als ik dat hier vragen mag
einzeinz in BB / Kijkcijfersquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand enig idee wat de kijkcijfers zijn van dit seizoen? als ik dat hier vragen mag
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die priemende oogjes van Karen ....
met danny en glenn was er niemand van hun weggegaan....maar gelukkig deden ze dat nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het was duo's nomineren. De duo's waren zo samengesteld dat geen enkele optie optimaal was.
BB wist natuurlijk ook wel hoe de hazen gingen lopen en daar goed op gereageerd. Ze hebben onwetend met Bas wel laaghangend fruit eruit gespeeld die kon zich niet tegen hun keren. Het is nog maar twee rondes geleden dat Ty en Randy er beide op zaten door toedoen van Ashley. Ik zou wel eens willen zien als het groepje van Ashley in eigen vlees moet snijden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie heeft Bas op de bank gezet dan
als ze voordelen hebben en ze maken dan domme keuzes kun je enkel hen kwalijk nemen
rond de 200 duizendquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:18 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zie kijkcijfers topic, laatste update is tot 10 feb
nee hoor 21 febquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:18 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zie kijkcijfers topic, laatste update is tot 10 feb
Volgens mij kozen ze zo omdat ze dachten dat Basiri populairder was dan Ashley, bij Tom wisten ze dat niet zeker geloofkquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het was duo's nomineren. De duo's waren zo samengesteld dat geen enkele optie optimaal was.
Het gaat over games van deze week(tot nu toe)quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:22 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Is het de moeite om nog aan te zwengelen? Of slap gezever
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
rond de 200 duizend
Heel stuk minder dan wat Danny heeft gezegd met 1.4 miljoen
streamwissel
buitenstream nu op 1
edit iets hoger zie ik nu ik verder terug kijk in de cijfers. ik keek naar de post van vandaag
ja ik dus ook.........quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Zie het nu ook, keek alleen naar het laatste bericht.
jimmy er uitquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy: Ashley, ster van de show ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |