Dat is het hele probleem van die kliek rond Ashley. Zij hebben totaal niet in de gaten dat Ashley met haar dominante, manipulatieve en neerbuigende gedrag voor veel medebewoners een stempel drukt. Als dat voor mensen reden is om op haar te stemmen worden het door haar slangen, achterbaks etc genoemd. De grap is dat ze totaal geen zelfreflectie hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen ziet nog geen ruzies of conflicten in het huis, jammer daar is ze niet echt scherp ...
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:37 schreef chufi het volgende:
Staat er wat lauwe bubbels in de wall?
1-0 voor Ash dan maarquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van die kliek rond Ashley. Zij hebben totaal niet in de gaten dat Ashley met haar dominante, manipulatieve en neerbuigende gedrag voor veel medebewoners een stempel drukt. Als dat voor mensen reden is om op haar te stemmen worden het door haar slangen, achterbaks etc genoemd. De grap is dat ze totaal geen zelfreflectie hebben
1 flesje?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ze hebben gewoon al een paar dagen bubbels in de koelkast staan maar bewaren het
meer dan 1quote:
In chrome kun je gewoon terug spoelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:39 schreef JDB94 het volgende:
Is er nog een manier om terug te spoelen op die livestream via grijze gebieden?? haha
Ik niet en ik heb ook Chromequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In chrome kun je gewoon terug spoelen.
kijk je via chrome?
Nee hoor want ik zie Ash nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen heeft het door, ze liggen maar, ze uitbeelden maar, ze liggen op bed ....![]()
De echte spelers en favorieten zijn nu op stream ....![]()
Nou als ik nu genomineerd zou zijn zou ik gewoon een fleske pakken ... straks zitt je thuisquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meer dan 1
weet niet of het er 2 of 3 zijn maar ze hebben het daar staan , dacht sinds zaterdag al
Ik vind haar ook top, maar BB laat haar nooit winnen vrees ik, ze is al thuis geweest, dat telt mee ...quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou als ik nu genomineerd zou zijn zou ik gewoon een fleske pakken ... straks zitt je thuis
Dat speelt totaal geen rol, ze is amper thuis geweestquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind haar ook top, maar BB laat haar nooit winnen vrees ik, ze is al thuis geweest, dat telt mee ...
Geloof het wel ... 1 leuk moment gezien en dat was dat pizza bakken ... de rest gaat achter de SLquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ze zijn braaf daar
te braaf
Welneequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ashley gaat gewoon over lijken om te winnen, een )voor ons aantoonbare) leugen hier, een kutopmerking daar, een steekje zo en een sneer zus etc.
Dat andere kliekje is in feite ontstaan omdat zij dat gedrag van Ashley niet pruimen. Zij willen Ashley ruimen puur om haar gedrag. Maar dat ziet mevrouw de Generaal dan als achterbaks omdat ze hen niet in haar macht heeft.
Topquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan werk maar opname loopt wel ...
Haha nee 1.4 miljoen is iets te optimistischquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik dus ook.........
beetje verwarrend![]()
keek daarna nog eens en zag rond de 400 / 500
maar goed, nog geen 1.4 miljoen
ik gok in de morgenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Top![]()
Hoop dat ik het live kan kijken, maar lastig als je geen idee hebt hoelaat
Jij vindt het opzettelijk iemand nog verder de grond intrappen door nog even te liegen met dat "maximale" stemmen waren normaal? Dat doe je echt alleen maar om iemand pijn te doen, en dan daarna nog schijnheilig komen checken "wat zie je rood". Walgelijk wijf zonder incasseringsvermogen is het.quote:
ik zie dat anders...Ronahi is ermee begonnen met liegen en stoken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ashley gaat gewoon over lijken om te winnen, een )voor ons aantoonbare) leugen hier, een kutopmerking daar, een steekje zo en een sneer zus etc.
Dat andere kliekje is in feite ontstaan omdat zij dat gedrag van Ashley niet pruimen. Zij willen Ashley ruimen puur om haar gedrag. Maar dat ziet mevrouw de Generaal dan als achterbaks omdat ze hen niet in haar macht heeft.
Nee ik vind dat je zwaar overdrijft met dat verhaal en dat je de helft maar hebt gehoordquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt het opzettelijk iemand nog verder de grond intrappen door nog even te liegen met dat "maximale" stemmen waren normaal? Dat doe je echt alleen maar om iemand pijn te doen, en dan daarna nog schijnheilig komen checken "wat zie je rood". Walgelijk wijf zonder incasseringsvermogen is het.
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:53 schreef engine het volgende:
Lekker met zijn alle de finale week in
Lekker blijven dromen Jimmy.
het zat vanavond gewoon in de uitzending met letterlijk die tekstenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je zwaar overdrijft met dat verhaal en dat je de helft maar hebt gehoord
Hear hearquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van die kliek rond Ashley. Zij hebben totaal niet in de gaten dat Ashley met haar dominante, manipulatieve en neerbuigende gedrag voor veel medebewoners een stempel drukt. Als dat voor mensen reden is om op haar te stemmen worden het door haar slangen, achterbaks etc genoemd. De grap is dat ze totaal geen zelfreflectie hebben
Ja knip en plakwerk neem je dus wel serieus , weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het zat vanavond gewoon in de uitzending met die teksten
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja knip en plakwerk neem je dus wel serieus , weet ik dat ook weer
Joh je hebt overduidelijk meer dan de heft van die gesprekken niet eens meegekregenquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ik wist niet dat er AI wordt toegepast tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |