We waren er inmiddels over uit dat het 'ik ben me echt aan het opvreten, ge wilt het niet weten' is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
We hebben echt wel een breedte
Ge wilt het echt niet weten
Iets anders kan ik er niet van maken
Klinkt logischquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We waren er inmiddels over uit dat het 'ik ben me echt aan het opvreten, ge wilt het niet weten' is.
Zou hij het weten dan wat er is want ze mochten niets vertellen tegen de anderen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Ty schat de kansen van Do en Randy nu wat hoger in
Dat hele groepje heeft om de beurt al gezegd naar huis te willenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Van vanmiddag : Ronahi : Daarom, als ze me nu vragen wilt u naar huis dan zeg ik gewoon ja.
Maar ze zit daar toch niet opgesloten? Als ze weg wil, kan ze gewoon weg...
Ze zaten wel met elkaar te seinen en ik denk dat je non-verbaal ook wel eea kan duidelijk makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou hij het weten dan wat er is want ze mochten niets vertellen tegen de anderen.
Hoe weet hij dan wat er moet gebeuren. Hij praat alsof hij het weer hoe het zit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
Ty denkt dat Tom op de bank komt en dat vindt hij positief
In nog wel.....onder is het tochquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef humpty het volgende:
Schop in de kont moeten ze hebben alle twee ,,
Die gast kan echt niet gewoon praten manquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : We hebben 1 fissa hier gehad. Moesten we zelf onze drank kopen.
Volgens zeggen heeft doriana hinten gegevenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou hij het weten dan wat er is want ze mochten niets vertellen tegen de anderen.
Ja eens , daarom denk ik dat ze toch wel iets met elkaar hebben lopen seinen, maar verder weet ik het ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan wat er moet gebeuren. Hij praat alsof hij het weer hoe het zit.
Oeps Ik was Huub fanquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch geen oude Huub en Jessie fans......
Echt, oh wat leuk... hier is het moet je een schop onder je kont krijgen..quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef humpty het volgende:
[..]
weet niet anders dan dat ze hier zeggen in de
Heeft niets met de streams te maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las net op FB een bericht/statement van BB over het gedrag en uitspraken van de bewoners dat als die niet correct is hij ze aanspreekt. En dat ook het gedrag en de uitspraken van kijkers te fel is.
Hij wil dat iedereen lief is enzo.
En dan lees je de reacties er onder.
Bijna allemaal huilers en schreeuwers van Ashley en Tom fans dat ze het recht hebben om op te komen voor hun.
Hilarisch.![]()
Ik denk over ronahi want die had gezegd dat ze als het kon ze weg zou gaan als bb het zou vragen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:00 schreef humpty het volgende:
Over wie hebben ze het nu weer ...Ashley volgens mij in ieder geval iemand die er onder door gaat
ja man ja man ja man ja man
Danny is fatoe ? Wat een vreselijk gesprek is dit
Alle twee zeggen ze hier hoor ik netquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, oh wat leuk... hier is het moet je een schop onder je kont krijgen..
Terwijl dit juist net een leuk en open gesprek wasquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:04 schreef Ireth het volgende:
Ah fijn een dubbele sl, ik begon het al te missen...
Whats newquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terwijl dit juist net een leuk en open gesprek was
Groot zooitje mensen gingen weg....Weet niet meer of die allen werden vervangen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Misschien is het tijd voor een nathalietje van BB
Staat het je niet aan ..
Hier staat je koffer
Ty is toch ook wel een soort van papagaaiquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Randy: "Met Jimmy kan je nog lachen"
Tyron: "Ja"
Randy: "Hij is ook gevoelig hoor"
Tyron: "Gevoelig?"
Randy: "Ja man, gevoelig"
Tyron: "Ik zou buiten met Jimmy ook nog wel kunnen chillen"
Randy: "Ik ook man, ik zou met heb ook echt wel kunnen lachen"
Tyron: "Omdat hij gewoon oprecht is, je ziet het gewoon, hij is gewoon fatoe(?)"
Randy: "Ja man, ja man"
Tyron: "Hij wil niet eens grappig zijn, hij is gewoon zichzelf en dan moet je gewoon lachen'
Randy: "Ja man, wanneer hij moet lachen moet ik gewoon lachen.. Ik heb de grap niet eens gehoord"
Tyron: "Nee, je hoort alleen <imiteert de lach van Jimmy>"
Beiden lachen
Ja manquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty is toch ook wel een soort van papagaai
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zie nu pas hoe idioot Dori in haar lelijke jasje stond te dansen op dat feestje... soort van versneld strafschoppen nemen na 2 flessen wijn..
Ah we zijn weer terug bij Tom en Jim
Maar toch nog wel wat positief te roddelen, mag ook gezegdquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty is toch ook wel een soort van papagaai
Ja, maar dat hoort haast niemand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar toch nog wel wat positief te roddelen, mag ook gezegd
Het is iig duidelijk ze enorm met elkaar klikten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af hoe Sonja de adoratie van Tom over haar eigenlijk vind... af en toe lijkt het wel of ze 20 jaar getrouwd zijn geweest..
Ja dat hoorde ik dus net ook. tom zei dat zien ze thuis ook niet want daar loopt het spel gewoon door. Nu kunnen we daar niks aan doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Ireth het volgende:
Er is ook iets gebeurt tijdens een spel, spel is stil gelegd en ander duo mocht iets overnieuw doen. Jimmy vind dat dus niet eerlijk
hoorde het ook jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
he waar hebben ze het nou over
er is een spel stil gelegd? omdat iemand iets had gedaan wat niet mocht?
Zoiezo omdat ze de gehele dag op bed liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef humpty het volgende:
Schop in de kont moeten ze hebben alle twee ,,
Dat weet je niet ,m doet er ook niet toequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom is echt verliefd geworden volgens mijn op sonja zo snel
Viel me mee dat er geen SL of wissel jwam tijdens gesprekje net over dat spel!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Puzzie het volgende:
Oh hij gaat apart zitten met Glenn alles voor morgen doornemen en streamwissel
Sonja is na een week met gierende banden naar huis gegaan. Niet echt goede reclame voor Tom.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af hoe Sonja de adoratie van Tom over haar eigenlijk vind... af en toe lijkt het wel of ze 20 jaar getrouwd zijn geweest..
Ro die ineens de fohn aanzet is ook niet lekker als je met een koptelefoontje op zitquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
Luisterend naar de zoetgevooisde stem van Tom...knalt Danny ineens mijn oor binnen...
Dat had ik ook maar dan zonder koptelefoonquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ro die ineens de fohn aanzet is ook niet lekker als je met een koptelefoontje op zit
Zij had iets , en is daarom weggegaan, beetje flauwquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef marky het volgende:
[..]
Sonja is na een week met gierende banden naar huis gegaan. Niet echt goede reclame voor Tom.
daar heeft hij dus gelijk in dat zien we nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dus net ook. tom zei dat zien ze thuis ook niet want daar loopt het spel gewoon door. Nu kunnen we daar niks aan doen.
kwam erop neer dat iets niet helemaal eerlijk lijkt te zijn gegaan.
Ach groene kamer is altijd bezet, en groepje is nu te klein dus hun gaan lekker op hun eigen bed het leuk maken....quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
Randy en tyron praten liggend op bed. Dat de eerste 2.weken leuk waren en ze nu zo snel mogelijk weer naar bed willen.
nou als je na 6 weken nog zo over iemand praat , dan vind je der echt wel meer als leuk hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet je niet ,m doet er ook niet toe
Maar hij mag haar toch ook , dat was allang duidelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou als je na 6 weken nog zo over iemand praat , dan vind je der echt wel meer als leuk hoor
Ik bedoelde er niets negatief mee, schrijf alleen wat ik hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach groene kamer is altijd bezet, en groepje is nu te klein dus hun gaan lekker op hun eigen bed het leuk maken....
Ja maar unaniem gaat moeilijk worden denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef humpty het volgende:
Hoop dat Glen Danny Tom en Jimmy mogen blijven
Glen heeft het er nu over dat ze een ander altijd veel gunnen
en hopen dat ze het hun nu ook gunnen
Ja maar toch hebben hun meer kans dan Randy en Dorianaquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar unaniem gaat moeilijk worden denk ik
Ik ook niet Koos....bedoel alleen dat het jammer is...en eerlijk vindt ik die nieuwe kamer om te rusten helemaal niks....gewoon een verkapte slaapkamer....Soms gaan ze de slaapkamer uit en in groene kamer weer verder liggen met deken om....quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niets negatief mee, schrijf alleen wat ik hoor.
Maar ik wil Do en/of Randy op de bankquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:34 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja maar toch hebben hun meer kans dan Randy en Doriana
zal gaan tussen Danny en Glen en Tom en Jimmy
Striphelden vind ik hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:35 schreef marky het volgende:
Randy en Ty zijn echt jongens van de straat.
Toevallig viel me dat vanmiddag op dat ik ze kon verstaan...ze praten toen een heel stuk rustiger en niet meer binnensmond....weet alleen niet meer waar dat gebeurde.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny zei net ook iets over dat ze duidelijk moeten praten zodat de Nederlanders hun verstaan of dat ze dat al doen, nou hoe dan ook verstaan doe ik jullie nog niet hoor danny![]()
Zoals ze praten vind ik wel een afknapper met dat straattaal gedoe .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja eens.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:38 schreef ledn81 het volgende:
De fan slaan door![]()
[x]https://twitter.com/MyCinWonderland/status/1760372306059178165[/x]
Ik vind dat dus juist heerlijk om te horen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals ze praten vind ik wel een afknapper met dat straattaal gedoe .
Sneu eigenlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:38 schreef ledn81 het volgende:
De fan slaan door![]()
Vreselijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind dat dus juist heerlijk om te horen.
De bloemetjesjurken zijn weer opgegraven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:38 schreef ledn81 het volgende:
De fan slaan door![]()
Dat weet Karen ook toch...die nam Danny onder handen.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
heel toevallig weet ro nu wat ze moeten doen
heeeeel toevallig
het enige wat ze dus niet weet is dat het unaniem moet zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
En ronahi verteld dus was ze moeten doen. Hoe kan ze dit nu zo weten. En ja hoor ronahi zegt ze hebben niets gezegd. Maar ze heeft het over ronde tafel zoals vorige keer.
Ja, het zaakje stinkt aan alle kanten ....quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
heeeeel toevallig
ze zei : ik weet van niks want ze hebben me niks verteldquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
En ronahi verteld dus was ze moeten doen. Hoe kan ze dit nu zo weten. En ja hoor ronahi zegt ze hebben niets gezegd. Maar ze heeft het over ronde tafel zoals vorige keer.
Daarom het is gissen en niks anders.....iedereen weet het .quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het enige wat ze dus niet weet is dat het unaniem moet zijn
en ze heeft het over 3
dit is geen gissen zodejuquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom het is gissen en niks anders.....iedereen weet het .
ik vind het netjes geformuleerd en goed gedaan eigenlijk ik ben het er wel mee eens hahaquote:
Net zoals gisteren met de stolpquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
maar goed het is dus wel duidelijk dat Roni al meer weet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ow nu echt "game-talk" van Ty en Ran...Ms Pac-ManSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
maken tenminste lolquote:
Nee ik vind dit veel te ver gaan , waar bemoeien ze zich mee. dat zorgt ervoor dat BB ooit nog een keer ophoudtquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het netjes geformuleerd en goed gedaan eigenlijk ik ben het er wel mee eens haha
Ja vindt het toch niet kunnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
heeeeel toevallig
BB gaat sowieso ophouden te bestaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind dit veel te ver gaan , waar bemoeien ze zich mee. dat zorgt ervoor dat BB ooit nog een keer ophoudt
Ronahi is een slimme tantequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
In principe houdt alles een keer op.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB gaat sowieso ophouden te bestaan
een keer
Als ze een RLS willen maken
moeten ze dat doen en niet dit halfbakken iets wat voor RLS moet doorgaan
moet hoe weten wij dat dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze heeft het over 3
Ja dom van haarquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En het antwoord op wat Sabeau heeft verteld : ze heeft iets persoonlijks van Dilano gedeeld, en ze vond eigenlijk dat ze dat niet had mogen delen.
uit gesprek do en randyquote:
Voor de rest probeert ze het rond te krijgen net zoals Karen die ook nieuwsgierig is en het door vertelt..quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronahi is een slimme tanteEnige deel dat ze nog niet door hebben is het 'unanieme' deel van de beslissing.
Komt van Dilano die zegt dat er een soort cycles is in de games. Het is een aanname.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ro krijgt een wegtrekker als ze dit hoort.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronahi is een slimme tanteEnige deel dat ze nog niet door hebben is het 'unanieme' deel van de beslissing.
het zal dit jaar heus niet de eerste keer wezen dat het gebeurdquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind dit veel te ver gaan , waar bemoeien ze zich mee. dat zorgt ervoor dat BB ooit nog een keer ophoudt
God heb ze het daar nog over ,ze had tegen Ty verteld dat dille zijn vader is overleden daar maakte ze heel drama van dat ze er spijt van had en ogen hij niet boos wasquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En het antwoord op wat Sabeau heeft verteld : ze heeft iets persoonlijks van Dilano gedeeld, en ze vond eigenlijk dat ze dat niet had mogen delen.
Er liggen er ook 2 onder een bed. Ze zullen wel verstoppertje aan het doen zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef ledn81 het volgende:
In alle hoekjes zijn mensen gesprekjes aan het voeren, maar Eslie wil ook aandacht van de camera's[ afbeelding ]
Dat het een kleine griezel is?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha doriana zegt zoals jullie weten is gunnen niet ons leukste ding. Nee dat klopt bij julliequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef Ireth het volgende:
Ran en dori op de plee samen in het voorraadpot
heeel toevalligquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Thorelf het volgende:
ik ben terug aan het lezen,maar ben er niet helemaal uit... is het nu zo dat de mensen met een vrijstelling 2 of 3 mensen van de bank kunnen houden? ...maar dan is team Ro toch weer in het voordeel omdat zij met 4 zijn..Ro Ty en Dil en Sobo.
Geen idee , maar ik vind dat hysterische gedoe van fans zeer storend en eigenlijk gewoon triest gedrag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
het zal dit jaar heus niet de eerste keer wezen dat het gebeurd
Het moet unaniem zijn schijnt het .. dus dan maakt aantal niet uit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Thorelf het volgende:
ik ben terug aan het lezen,maar ben er niet helemaal uit... is het nu zo dat de mensen met een vrijstelling 2 of 3 mensen van de bank kunnen houden? ...maar dan is team Ro toch weer in het voordeel omdat zij met 4 zijn..Ro Ty en Dil en Sobo.
Dat weten ze zelf niet eens.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Thorelf het volgende:
Zoiets niemand weet het. Het is allemaal speculatie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat Do het wel weer zal hebben dat ze het vorige week zo moeilijk had omdat ze vorige week de pon had.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef Ireth het volgende:
Ran en dori op de plee samen in het voorraadhok
Ach je moet toch wat, als je je op momenten stierlijk verveelt en je op je knieën moet zitten om op het niveau van de groep te communiceren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef ledn81 het volgende:
In alle hoekjes zijn mensen gesprekjes aan het voeren, maar Eslie wil ook aandacht van de camera's[ afbeelding ]
Do en Randy zijn ook aan het verstoppenquote:
aha ok dank je welquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
uit gesprek do en randy
en danny /glenn
tom/jimmy
Ze wilden mensen geen pijn doen vorige week. Spijt komt na de zondequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Do en Randy zijn ook aan het verstoppen![]()
Ik vind dit zo grappig.....maar zitten ze met z'n tweeén op 1 toilet of ieder achter een deurtje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Do en Randy zijn ook aan het verstoppen![]()
Zeker net zoals vandeweek dat ze zo'n lol had met Tom die haar met chocolade insmeerde in haar gezicht.quote:
oxaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Ronahi gesprekje met de psych gehad?
Koos, dit versta ik niet hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ze willen nu ook ober ee pon gaan beginnen
Ja, en Ty zegt ze komen er zo aan....quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
Glenn en Danny zitten nog lekker buiten
moeten die zoeken? whahhaha hebben ze dat wel besproken ook met hun hahahahquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
Glenn en Danny zitten nog lekker buiten
Unaniem gaat het zeker niet worden, enkel als ze voor Danny en Glenn kiezen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze heeft het over 3
Niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef Ireth het volgende:
Randy en Do zijn samen klaar op de wc....
Dat is leuk voor de (puber)fans en die maken daar filmpjes en gifjes van.quote:
Zeg je nou eigenlijk dat ik een puberfan ben?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de (puber)fans en die maken daar filmpjes en gifjes van.
Ashley weet prima hoe het werkt allemaal.
vind dit leuker als dat geroddel de hele tijd even beetje luchtig gedoequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de (puber)fans en die maken daar filmpjes en gifjes van.
Ashley weet prima hoe het werkt allemaal.
je was er juist klaar mee toch? Het is 1x leuk voor iedereen (die keer vergeef ik jequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zeg je nou eigenlijk dat ik een puberfan ben?
Dat laatste vraag ik me af en wat betreft het twitter gebeuren gaan fans gewoon te verquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
je was er juist klaar mee toch? Het is 1x leuk voor iedereen (die keer vergeef ik je), maar al die twittergrietjes gieren hierom.
En daarom blijft Ashley dit soort dingen doen.
want Ash kan achter op twitterquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
je was er juist klaar mee toch? Het is 1x leuk voor iedereen (die keer vergeef ik je), maar al die twittergrietjes gieren hierom.
alleen met Tom denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Ro knuffelen met Glenn
gisteren vroeg ze zich nog af of haar partner daar geen probleem mee zou hebben
Dat bedoel ik idd, dat slaat nergens op .Dat is invullenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
want Ash kan achter op twitter
Eslie heeft zich voorbereid en weet wat voor dingen vorige jaren leuk gevonden werd. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Ik zeg toch helemaal niet dat ze achter de schermen op twitter kan of tijdens haar paar uur thuis dat heeft bekeken. Ze is gewoon goed voorbereid en dikt soms dingen wat extra aan omdat ze weet hoe het spelletje werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
want Ash kan achter op twitter
ja en dan oook nog Luister eens!! oja ze heeft iets gebroken zegt ze ook nog ( niet een spier verrekt ) nee echt gebrokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
Doriana roept 27x dat ze zich pijn heeft gedaan, niemand reageerde er op
hoe moet ashley nou weten of wij dat leuk vinden en het daarom doet, dit is werkelijk weer een nutteloze aannamequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
degene die echt weet hoe het werkt is Jimmyquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie heeft zich voorbereid en weet wat voor dingen vorige jaren leuk gevonden werd. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Ik zeg toch helemaal niet dat ze achter de schermen op twitter kan of tijdens haar paar uur thuis dat heeft bekeken. Ze is gewoon goed voorbereid en dikt soms dingen wat extra aan omdat ze weet hoe het spelletje werkt.
Haar egoquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dan oook nog Luister eens!! oja ze heeft iets gebroken zegt ze ook nog ( niet een spier verrekt ) nee echt gebroken![]()
Gauw naar huis dan,,,move move movequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dan oook nog Luister eens!! oja ze heeft iets gebroken zegt ze ook nog ( niet een spier verrekt ) nee echt gebroken![]()
Ga er maar vanuit dat meer bewoners dat hebben gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie heeft zich voorbereid en weet wat voor dingen vorige jaren leuk gevonden werd. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Ik zeg toch helemaal niet dat ze achter de schermen op twitter kan of tijdens haar paar uur thuis dat heeft bekeken. Ze is gewoon goed voorbereid en dikt soms dingen wat extra aan omdat ze weet hoe het spelletje werkt.
Omdat je prima kunt zien wat er in vorige jaren leuk gevonden werd. En je zo kunt gedragen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe moet ashley nou weten of wij dat leuk vinden en het daarom doet, dit is werkelijk weer een nutteloze aanname
Moet ze maar niet zoveel uit haar nek lullen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
Doriana roept 27x dat ze zich pijn heeft gedaan, niemand reageerde er op
Dat was Sabo toch ....quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:15 schreef -river- het volgende:
Moet ze maar niet zoveel uit haar nek lullen.
ze hebben gewoon lol ze moeten hun dag ook indelen en de hele dag kletsen en alles is het het ook niet echtquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij kan zich dat serieus niet voorstellenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
Nee Tom dat vliegtuig was van je fans
Nee en daarom doet hij nou aannames die hij beter niet kan doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan zich dat serieus niet voorstellen
dat hij echt fans heeft
in 1 ding zijn ze dit jaar serieus goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en daarom doet hij nou aannames die hij beter niet kan doen
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
in 1 ding zijn ze dit jaar serieus goed
speculazen
Het klopt wel, Randy deed zich voor als betrouwbaar maar heeft zwaar misbruik gemaakt van zijn positie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ash
de buitenwereld heeft geconstateerd dat er 2 kampen zijn
kamp a ty
kamp b ashley
het is ontstaan door Randy
Randy had een missie met een gouden envelop
hij heeft beslissingen gemaakt waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel nederland en belgie het niet eens is
dit alles is wordt verteld als
er was eens heel lang lang geleden
ik ben echt van mening dat hij dat niet deedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ahh, Asley steekjes naar Tom over het hielenlikken, goed gedaan Queen ...![]()
Ik zie hem toch soms inlikken bij het andere kamp, sorry ...quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
ik ben echt van mening dat hij dat niet deed
mijn mening
gevoelige gast
grote mond klein hartje
spreekt zich niet uit
wilde niet dat Karen/ash/bas/alice zou gaan
had het daar moeilijk mee
Liefst Do en Randyquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik gewoon Do of Randy op de bank
agree to disagreequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zie hem toch soms inlikken bij het andere kamp, sorry ...
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef ledn81 het volgende:
Tom zegt dat Glenn Randy in de pan gaat hakken
Ik ga NU met EndeMol mailen
Hij zei tegen Doriana ik sta achter je.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zie hem toch soms inlikken bij het andere kamp, sorry ...
Ja als dat zou kunnen , heel graag maar als het een van die twee is ben ik al blijquote:
Dit vind ik dan ook wat flauwquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef ledn81 het volgende:
Tom zegt dat Glenn Randy in de pan gaat hakken
Ik ga NU met EndeMol mailen
Maar fijn dat je mensen hier daar allemaal van beschuldigt , wat zegt dit over de kortzichtigheid van jouquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde niveau. Laat die stagiaires lekker met rust
Mijn god niet van hier, maar van twitter en alle andere plekken. Het is een grappie. Maar ook dat kan blijkbaar al niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar fijn dat je mensen hier daar allemaal van beschuldigt , wat zegt dit over de kortzichtigheid van jou
Want je draaft nu wat door
Nou maar heb je het dan al , hou het gewoon bij jezelf ipv voor een ander pratenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn god niet van hier, maar van twitter en alle andere plekken. Het is een grappie. Maar ook dat kan blijkbaar al niet meer
De groeten allemaalquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou maar heb je het dan al , hou het gewoon bij jezelf ipv voor een ander praten
Awwquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:33 schreef Harry het volgende:
Ik wil u een ongevraagd verzoek doen:
Geef degene als bijvoorbeeld @:Kissingbird, @:Ebinas @:KinKiJan of @:LiOnHeart die vrijwillig verslagen voor ons maken, of degenen als @:Puzzie @:Hoempah of @:Engine die ons passende beelden laten zien, rijkelijk duimpjes. Ze maken het voor mij als lezer erg prettig om bij te lezen, en de rode lijn te volgen.
Hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
Team roze heeft echt nog geen idee van morgen
Maar hoe kan het dan dat die anderen het dan wel weten? Dat klopt dan toch nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat er niks gezegd mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |