hij kan zich dat serieus niet voorstellenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
Nee Tom dat vliegtuig was van je fans
Nee en daarom doet hij nou aannames die hij beter niet kan doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan zich dat serieus niet voorstellen
dat hij echt fans heeft
in 1 ding zijn ze dit jaar serieus goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en daarom doet hij nou aannames die hij beter niet kan doen
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
in 1 ding zijn ze dit jaar serieus goed
speculazen
Het klopt wel, Randy deed zich voor als betrouwbaar maar heeft zwaar misbruik gemaakt van zijn positie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ash
de buitenwereld heeft geconstateerd dat er 2 kampen zijn
kamp a ty
kamp b ashley
het is ontstaan door Randy
Randy had een missie met een gouden envelop
hij heeft beslissingen gemaakt waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel nederland en belgie het niet eens is
dit alles is wordt verteld als
er was eens heel lang lang geleden
ik ben echt van mening dat hij dat niet deedquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ahh, Asley steekjes naar Tom over het hielenlikken, goed gedaan Queen ...![]()
Ik zie hem toch soms inlikken bij het andere kamp, sorry ...quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
ik ben echt van mening dat hij dat niet deed
mijn mening
gevoelige gast
grote mond klein hartje
spreekt zich niet uit
wilde niet dat Karen/ash/bas/alice zou gaan
had het daar moeilijk mee
Liefst Do en Randyquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik gewoon Do of Randy op de bank
agree to disagreequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zie hem toch soms inlikken bij het andere kamp, sorry ...
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef ledn81 het volgende:
Tom zegt dat Glenn Randy in de pan gaat hakken
Ik ga NU met EndeMol mailen
Hij zei tegen Doriana ik sta achter je.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zie hem toch soms inlikken bij het andere kamp, sorry ...
Ja als dat zou kunnen , heel graag maar als het een van die twee is ben ik al blijquote:
Dit vind ik dan ook wat flauwquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef ledn81 het volgende:
Tom zegt dat Glenn Randy in de pan gaat hakken
Ik ga NU met EndeMol mailen
Maar fijn dat je mensen hier daar allemaal van beschuldigt , wat zegt dit over de kortzichtigheid van jouquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde niveau. Laat die stagiaires lekker met rust
Mijn god niet van hier, maar van twitter en alle andere plekken. Het is een grappie. Maar ook dat kan blijkbaar al niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar fijn dat je mensen hier daar allemaal van beschuldigt , wat zegt dit over de kortzichtigheid van jou
Want je draaft nu wat door
Nou maar heb je het dan al , hou het gewoon bij jezelf ipv voor een ander pratenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn god niet van hier, maar van twitter en alle andere plekken. Het is een grappie. Maar ook dat kan blijkbaar al niet meer
De groeten allemaalquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou maar heb je het dan al , hou het gewoon bij jezelf ipv voor een ander praten
Awwquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:33 schreef Harry het volgende:
Ik wil u een ongevraagd verzoek doen:
Geef degene als bijvoorbeeld @:Kissingbird, @:Ebinas @:KinKiJan of @:LiOnHeart die vrijwillig verslagen voor ons maken, of degenen als @:Puzzie @:Hoempah of @:Engine die ons passende beelden laten zien, rijkelijk duimpjes. Ze maken het voor mij als lezer erg prettig om bij te lezen, en de rode lijn te volgen.
Hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
Team roze heeft echt nog geen idee van morgen
omdat er niks gezegd mag wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |