want Ash kan achter op twitterquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
je was er juist klaar mee toch? Het is 1x leuk voor iedereen (die keer vergeef ik je), maar al die twittergrietjes gieren hierom.
En daarom blijft Ashley dit soort dingen doen.
alleen met Tom denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Ro knuffelen met Glenn
gisteren vroeg ze zich nog af of haar partner daar geen probleem mee zou hebben
Dat bedoel ik idd, dat slaat nergens op .Dat is invullenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
want Ash kan achter op twitter
Eslie heeft zich voorbereid en weet wat voor dingen vorige jaren leuk gevonden werd. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Ik zeg toch helemaal niet dat ze achter de schermen op twitter kan of tijdens haar paar uur thuis dat heeft bekeken. Ze is gewoon goed voorbereid en dikt soms dingen wat extra aan omdat ze weet hoe het spelletje werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
want Ash kan achter op twitter
ja en dan oook nog Luister eens!! oja ze heeft iets gebroken zegt ze ook nog ( niet een spier verrekt ) nee echt gebrokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
Doriana roept 27x dat ze zich pijn heeft gedaan, niemand reageerde er op
hoe moet ashley nou weten of wij dat leuk vinden en het daarom doet, dit is werkelijk weer een nutteloze aannamequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
je was er juist klaar mee toch? Het is 1x leuk voor iedereen (die keer vergeef ik je), maar al die twittergrietjes gieren hierom.
En daarom blijft Ashley dit soort dingen doen.
degene die echt weet hoe het werkt is Jimmyquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie heeft zich voorbereid en weet wat voor dingen vorige jaren leuk gevonden werd. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Ik zeg toch helemaal niet dat ze achter de schermen op twitter kan of tijdens haar paar uur thuis dat heeft bekeken. Ze is gewoon goed voorbereid en dikt soms dingen wat extra aan omdat ze weet hoe het spelletje werkt.
Haar egoquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dan oook nog Luister eens!! oja ze heeft iets gebroken zegt ze ook nog ( niet een spier verrekt ) nee echt gebroken![]()
Gauw naar huis dan,,,move move movequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dan oook nog Luister eens!! oja ze heeft iets gebroken zegt ze ook nog ( niet een spier verrekt ) nee echt gebroken![]()
Ga er maar vanuit dat meer bewoners dat hebben gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie heeft zich voorbereid en weet wat voor dingen vorige jaren leuk gevonden werd. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Ik zeg toch helemaal niet dat ze achter de schermen op twitter kan of tijdens haar paar uur thuis dat heeft bekeken. Ze is gewoon goed voorbereid en dikt soms dingen wat extra aan omdat ze weet hoe het spelletje werkt.
Omdat je prima kunt zien wat er in vorige jaren leuk gevonden werd. En je zo kunt gedragen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe moet ashley nou weten of wij dat leuk vinden en het daarom doet, dit is werkelijk weer een nutteloze aanname
Moet ze maar niet zoveel uit haar nek lullen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
Doriana roept 27x dat ze zich pijn heeft gedaan, niemand reageerde er op
Dat was Sabo toch ....quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:15 schreef -river- het volgende:
Moet ze maar niet zoveel uit haar nek lullen.
ze hebben gewoon lol ze moeten hun dag ook indelen en de hele dag kletsen en alles is het het ook niet echtquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |