Dat weten ze zelf niet eens.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Thorelf het volgende:
ik ben terug aan het lezen,maar ben er niet helemaal uit... is het nu zo dat de mensen met een vrijstelling 2 of 3 mensen van de bank kunnen houden? ...maar dan is team Ro toch weer in het voordeel omdat zij met 4 zijn..Ro Ty en Dil en Sobo.
Zoiets niemand weet het. Het is allemaal speculatie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Thorelf het volgende:
ik ben terug aan het lezen,maar ben er niet helemaal uit... is het nu zo dat de mensen met een vrijstelling 2 of 3 mensen van de bank kunnen houden? ...maar dan is team Ro toch weer in het voordeel omdat zij met 4 zijn..Ro Ty en Dil en Sobo.
die zit een beetje vast in haar haatquote:
Ik denk dat Do het wel weer zal hebben dat ze het vorige week zo moeilijk had omdat ze vorige week de pon had.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:55 schreef Ireth het volgende:
Ran en dori op de plee samen in het voorraadhok
Ach je moet toch wat, als je je op momenten stierlijk verveelt en je op je knieën moet zitten om op het niveau van de groep te communiceren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef ledn81 het volgende:
In alle hoekjes zijn mensen gesprekjes aan het voeren, maar Eslie wil ook aandacht van de camera's[ afbeelding ]
Do en Randy zijn ook aan het verstoppenquote:
aha ok dank je welquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
uit gesprek do en randy
en danny /glenn
tom/jimmy
Ze wilden mensen geen pijn doen vorige week. Spijt komt na de zondequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Do en Randy zijn ook aan het verstoppen![]()
Ik vind dit zo grappig.....maar zitten ze met z'n tweeén op 1 toilet of ieder achter een deurtje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Do en Randy zijn ook aan het verstoppen![]()
Zeker net zoals vandeweek dat ze zo'n lol had met Tom die haar met chocolade insmeerde in haar gezicht.quote:
oxaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Ronahi gesprekje met de psych gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |