quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zie nu pas hoe idioot Dori in haar lelijke jasje stond te dansen op dat feestje... soort van versneld strafschoppen nemen na 2 flessen wijn..
Ah we zijn weer terug bij Tom en Jim
Maar toch nog wel wat positief te roddelen, mag ook gezegdquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty is toch ook wel een soort van papagaai
Ja, maar dat hoort haast niemand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar toch nog wel wat positief te roddelen, mag ook gezegd
Het is iig duidelijk ze enorm met elkaar klikten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af hoe Sonja de adoratie van Tom over haar eigenlijk vind... af en toe lijkt het wel of ze 20 jaar getrouwd zijn geweest..
Ja dat hoorde ik dus net ook. tom zei dat zien ze thuis ook niet want daar loopt het spel gewoon door. Nu kunnen we daar niks aan doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Ireth het volgende:
Er is ook iets gebeurt tijdens een spel, spel is stil gelegd en ander duo mocht iets overnieuw doen. Jimmy vind dat dus niet eerlijk
hoorde het ook jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
he waar hebben ze het nou over
er is een spel stil gelegd? omdat iemand iets had gedaan wat niet mocht?
Zoiezo omdat ze de gehele dag op bed liggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef humpty het volgende:
Schop in de kont moeten ze hebben alle twee ,,
Dat weet je niet ,m doet er ook niet toequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom is echt verliefd geworden volgens mijn op sonja zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |