Viel me mee dat er geen SL of wissel jwam tijdens gesprekje net over dat spel!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Puzzie het volgende:
Oh hij gaat apart zitten met Glenn alles voor morgen doornemen en streamwissel
Sonja is na een week met gierende banden naar huis gegaan. Niet echt goede reclame voor Tom.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af hoe Sonja de adoratie van Tom over haar eigenlijk vind... af en toe lijkt het wel of ze 20 jaar getrouwd zijn geweest..
Ro die ineens de fohn aanzet is ook niet lekker als je met een koptelefoontje op zitquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
Luisterend naar de zoetgevooisde stem van Tom...knalt Danny ineens mijn oor binnen...
Dat had ik ook maar dan zonder koptelefoonquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ro die ineens de fohn aanzet is ook niet lekker als je met een koptelefoontje op zit
Zij had iets , en is daarom weggegaan, beetje flauwquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef marky het volgende:
[..]
Sonja is na een week met gierende banden naar huis gegaan. Niet echt goede reclame voor Tom.
daar heeft hij dus gelijk in dat zien we nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dus net ook. tom zei dat zien ze thuis ook niet want daar loopt het spel gewoon door. Nu kunnen we daar niks aan doen.
kwam erop neer dat iets niet helemaal eerlijk lijkt te zijn gegaan.
Ach groene kamer is altijd bezet, en groepje is nu te klein dus hun gaan lekker op hun eigen bed het leuk maken....quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
Randy en tyron praten liggend op bed. Dat de eerste 2.weken leuk waren en ze nu zo snel mogelijk weer naar bed willen.
nou als je na 6 weken nog zo over iemand praat , dan vind je der echt wel meer als leuk hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet je niet ,m doet er ook niet toe
Maar hij mag haar toch ook , dat was allang duidelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou als je na 6 weken nog zo over iemand praat , dan vind je der echt wel meer als leuk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |