We waren er inmiddels over uit dat het 'ik ben me echt aan het opvreten, ge wilt het niet weten' is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
We hebben echt wel een breedte
Ge wilt het echt niet weten
Iets anders kan ik er niet van maken
Klinkt logischquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We waren er inmiddels over uit dat het 'ik ben me echt aan het opvreten, ge wilt het niet weten' is.
Zou hij het weten dan wat er is want ze mochten niets vertellen tegen de anderen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Ty schat de kansen van Do en Randy nu wat hoger in
Dat hele groepje heeft om de beurt al gezegd naar huis te willenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Van vanmiddag : Ronahi : Daarom, als ze me nu vragen wilt u naar huis dan zeg ik gewoon ja.
Maar ze zit daar toch niet opgesloten? Als ze weg wil, kan ze gewoon weg...
Ze zaten wel met elkaar te seinen en ik denk dat je non-verbaal ook wel eea kan duidelijk makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou hij het weten dan wat er is want ze mochten niets vertellen tegen de anderen.
Hoe weet hij dan wat er moet gebeuren. Hij praat alsof hij het weer hoe het zit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
Ty denkt dat Tom op de bank komt en dat vindt hij positief
In nog wel.....onder is het tochquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef humpty het volgende:
Schop in de kont moeten ze hebben alle twee ,,
Die gast kan echt niet gewoon praten manquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : We hebben 1 fissa hier gehad. Moesten we zelf onze drank kopen.
Volgens zeggen heeft doriana hinten gegevenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou hij het weten dan wat er is want ze mochten niets vertellen tegen de anderen.
Ja eens , daarom denk ik dat ze toch wel iets met elkaar hebben lopen seinen, maar verder weet ik het ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan wat er moet gebeuren. Hij praat alsof hij het weer hoe het zit.
Oeps Ik was Huub fanquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch geen oude Huub en Jessie fans......
Echt, oh wat leuk... hier is het moet je een schop onder je kont krijgen..quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef humpty het volgende:
[..]
weet niet anders dan dat ze hier zeggen in de
Heeft niets met de streams te maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las net op FB een bericht/statement van BB over het gedrag en uitspraken van de bewoners dat als die niet correct is hij ze aanspreekt. En dat ook het gedrag en de uitspraken van kijkers te fel is.
Hij wil dat iedereen lief is enzo.
En dan lees je de reacties er onder.
Bijna allemaal huilers en schreeuwers van Ashley en Tom fans dat ze het recht hebben om op te komen voor hun.
Hilarisch.![]()
Ik denk over ronahi want die had gezegd dat ze als het kon ze weg zou gaan als bb het zou vragen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:00 schreef humpty het volgende:
Over wie hebben ze het nu weer ...Ashley volgens mij in ieder geval iemand die er onder door gaat
ja man ja man ja man ja man
Danny is fatoe ? Wat een vreselijk gesprek is dit
Alle twee zeggen ze hier hoor ik netquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, oh wat leuk... hier is het moet je een schop onder je kont krijgen..
Terwijl dit juist net een leuk en open gesprek wasquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:04 schreef Ireth het volgende:
Ah fijn een dubbele sl, ik begon het al te missen...
Whats newquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terwijl dit juist net een leuk en open gesprek was
Groot zooitje mensen gingen weg....Weet niet meer of die allen werden vervangen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Misschien is het tijd voor een nathalietje van BB
Staat het je niet aan ..
Hier staat je koffer
Ty is toch ook wel een soort van papagaaiquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Randy: "Met Jimmy kan je nog lachen"
Tyron: "Ja"
Randy: "Hij is ook gevoelig hoor"
Tyron: "Gevoelig?"
Randy: "Ja man, gevoelig"
Tyron: "Ik zou buiten met Jimmy ook nog wel kunnen chillen"
Randy: "Ik ook man, ik zou met heb ook echt wel kunnen lachen"
Tyron: "Omdat hij gewoon oprecht is, je ziet het gewoon, hij is gewoon fatoe(?)"
Randy: "Ja man, ja man"
Tyron: "Hij wil niet eens grappig zijn, hij is gewoon zichzelf en dan moet je gewoon lachen'
Randy: "Ja man, wanneer hij moet lachen moet ik gewoon lachen.. Ik heb de grap niet eens gehoord"
Tyron: "Nee, je hoort alleen <imiteert de lach van Jimmy>"
Beiden lachen
Ja manquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ty is toch ook wel een soort van papagaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |