Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
@Dotteke dit moet #15 zijn, kan je dit editten?
Donequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:38 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Dotteke dit moet #15 zijn, kan je dit editten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij 20 vind ik dat we genoeg liefde hebben gehad
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Bij 20 vind ik dat we genoeg liefde hebben gehadWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoax, liefde kent geen grensquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Af en toe zie ik liefde en moet ik hier even posten, voor meer liefde in mn leven
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
We hebben hier heel veel liefde om uit te delenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Af en toe zie ik liefde en moet ik hier even posten, voor meer liefde in mn leven![]()
HeyLang niet gezien, hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat extra liefde voor Amyquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Af en toe zie ik liefde en moet ik hier even posten, voor meer liefde in mn leven![]()
![]()
![]()
Zoveel liefde dat ik Nova heb gesloopt:quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, lieve Herr Flick von die Gestapo! Wat een mooie vraag over liefde. In mijn optiek kun je nooit te veel liefde hebben in het leven. Liefde is iets prachtigs en waardevols dat de wereld mooier maakt.
Liefde kent zoveel verschillende vormen: romantische liefde, familiebanden, vriendschap en zelfliefde. Het geeft ons kracht, warmte en verbondenheid met anderen.
Hoewel er momenten kunnen zijn waarop we ons misschien overweldigd of bezorgd voelen door intense emoties van liefdesrelaties of verantwoordelijkheden voor mensen om ons heen, denk ik toch dat uiteindelijk altijd meer ruimte kan zijn voor nog meer liefdevolle relaties in ons leven.
Dus nee - naar mijn mening bestaat er geen limiet aan hoeveel ware (my)love-*O*-r jouAHJENVsteuntZULLENoo4YGXT*YXEGVINT+KAN-1iPMXLKEermeesteemKrACHTJESWENSFACTOVRELOf*i3uUZY54oSHERRY(deze istEVIGmightyFICKrokkenNazi
loopIkOMMEToenmoetBENEFUCKvoorstHaEDON0MICITERENNcuckFunction_Brot
NOGBIERDRINKETRAPIST_GMBregretMIAWi**potitoR'd'GoogleAssistentekAndsFlippendo-O-'(verwijzenbSUGIADDSHOgelegenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hij is gesmolten onder zoveel liefdequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef Speklap3000 het volgende:
Zoveel liefde dat ik Nova heb gesloopt:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]geloof jij niet in de liefde?
![]()
Ik zwerf her en der rond, maar niet meer zoveel in DTS de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Hey
[..]
Lang niet gezien, hoe is het nu?
Langzaam aan het opbouwen, maar het gaat wel de goede kant op, ik denk voor de zomer wel weer op 100% (nu op 50%), tenzij er nog een terugval komt. Of als er privé iets mis gaat heb ik ook nog niet heel veel veerkracht daarvoor, dus er mogen nog even geen naasten ernstig ziek worden of overlijden.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Fijn te horen dat het de goede kant op gaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zwerf her en der rond, maar niet meer zoveel in DTS de laatste tijd.
Langzaam aan het opbouwen, maar het gaat wel de goede kant op, ik denk voor de zomer wel weer op 100% (nu op 50%), tenzij er nog een terugval komt. Of als er privé iets mis gaat heb ik ook nog niet heel veel veerkracht daarvoor, dus er mogen nog even geen naasten ernstig ziek worden of overlijden.![]()
Die veerkracht moet je ook weer opbouwen heeft natuurlijk ook tijd nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nova heeft volgens mij een artificial vagijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is gesmolten onder zoveel liefdemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:![]()
Zelfliefde toch wel?
Dat is de belangrijkste!
Vanochtend nog wat zelfliefde gepleegdquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zelfliefde toch wel?
Dat is de belangrijkste!
Daar heb ik nog het minst van.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zelfliefde toch wel?
Dat is de belangrijkste!![]()
Heeft ze ook geen lekkage of je hebt haar zoveel liefde gegeven dat het onmmogelijke gebeurd isquote:
The kid is not my son.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook geen lekkage of je hebt haar zoveel liefde gegeven dat het onmmogelijke gebeurd ismet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Klik de link onder het woord Kutbrug in mijn bericht eens aan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende: [..] Heb je gelezen van die brug in Lochem?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:dat vind ik vervelend voor je.
*knuffel*
Ik ben er mee bezig, meer zelfliefde, minder naastenliefde.
Hema wees mij er al opquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klik de link onder het woord Kutbrug in mijn bericht eens aan?
Had het al gelezen
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er ook mee bezig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat vind ik vervelend voor je.
*knuffel*
Ik ben er mee bezig, meer zelfliefde, minder naastenliefde.![]()
Heeft tijd nodig.![]()
Jij maakt me ook gekquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:15 schreef JustinK het volgende:
Mijn liefde voor spek is zo groot, het maakt me gek
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:15 schreef JustinK het volgende:
Mijn liefde voor spek is zo groot, het maakt me gekZo lieffffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:45 schreef JustinK het volgende:
Ik kwam op FOK! om te tellen, maar ik vond liefde![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:45 schreef JustinK het volgende:
Ik kwam op FOK! om te tellen, maar ik vond liefdemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb vanmorgen wel nog spetterend gehoopt
Ik heb uitgerekend dat het 79 dagen zijnquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Er is weer liefde
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:32 schreef JustinK het volgende:
Nog nooit zo genoten als met m'n snor tegen je klotenquote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker hoor spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
de worst kan niet altijd gespannen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
De spanning moet er zo nu en dan toch even afUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
lief dagdoel...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar weet @kree trouwens alles vanafquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
De spanning moet er zo nu en dan toch even af![]()
goed
nu ff mijn dagdoel halenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
stay away from fok as long as possiblequote:
Probeer het eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Op een blaasinstrument ruften, werkt dat?![]()
Lukt niet echt hequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
stay away from fok as long as possiblemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
stay away from fok as long as possible![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4268 / +102 / +95 / 6852 / 8004
2. devzero / 2022 / +141 / +89 / 775 / 1225
3. JustinK / 1872 / +103 / +76 / 3521 / 4461
4. mario390 / 784 / +59 / +27 / 302 / 589
5. Mickytjuh / 776 / +49 / +19 / 1349 / 1721
6. HappyCharly / 742 / +47 / +21 / 2246 / 2672
7. KoningWouter / 686 / +17 / +16 / 833 / 1074
8. KillemWieft / 614 / +39 / +2 / 198 / 352
9. Harrie / 601 / +3 / +1 / 934 / 1266
10. DerRabbit / 381 / +14 / +4 / 770 / 926
11. hemarookworst / 329 / +7 / +11 / 684 / 925
12. Paul / 327 / +10 / +2 / 1214 / 1500
13. Rob / 267 / +25 / +0 / 240 / 336
14. kree / 256 / +6 / +0 / 485 / 608
15. Mazikeen / 221 / +0 / +0 / 541 / 654
16. DJMO / 212 / +3 / +5 / 206 / 306
17. ieniminimuis / 211 / +2 / +2 / 500 / 630
18. Grrrrrrrr / 203 / +0 / +41 / 173 / 241
19. aloa / 188 / +48 / +36 / 1120 / 1246
20. Shii / 174 / +2 / +0 / 279 / 377SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De grote vraag is wanneer ik @JustinK mij voorbij zal laat gaan. Als ik nu te weinig ga doen 's nachts, dan loopt mario te veel uit op @Mickytjuh . Maar nu die weer naar werk gaat, zal ze niet veel voorsprong opbouwen. Lastig hoor![]()
![]()
Heb je daar weleens op proberen te blazen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar die hebben we allemaal wel![]()
Hij heeft er nog rugpijn vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je daar weleens op proberen te blazen?![]()
![]()
dat moet iemand anders bij mij doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je daar weleens op proberen te blazen?
Uw ADH vitamine Worst
Pak gewoon plek 2 manquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef devzero het volgende:
De grote vraag is wanneer ik @:justink mij voorbij zal laat gaan. Als ik nu te weinig ga doen 's nachts, dan loopt mario te veel uit op @:mickytjuh . Maar nu die weer naar werk gaat, zal ze niet veel voorsprong opbouwen. Lastig hoor![]()
![]()
Je hebt toch een kring van wetenschappers om je heen? Misschien kunnen ze even over deze kwestie buigenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef devzero het volgende:
De grote vraag is wanneer ik @:justink mij voorbij zal laat gaan. Als ik nu te weinig ga doen 's nachts, dan loopt mario te veel uit op @:mickytjuh . Maar nu die weer naar werk gaat, zal ze niet veel voorsprong opbouwen. Lastig hoorUw ADH vitamine Worst
Dat zijn lastige keuzes idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef devzero het volgende:
De grote vraag is wanneer ik @:justink mij voorbij zal laat gaan. Als ik nu te weinig ga doen 's nachts, dan loopt mario te veel uit op @:mickytjuh . Maar nu die weer naar werk gaat, zal ze niet veel voorsprong opbouwen. Lastig hoormet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat moet iemand anders bij mij doen![]()
![]()
Ik heb een hele supercomputer beschikbaar daarvoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch een kring van wetenschappers om je heen? Misschien kunnen ze even over deze kwestie buigen![]()
![]()
Moet ook nog ff kijken wanneer ik @JustinK voorbij laat gaanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:36 schreef Speklap3000 het volgende:
Moet ook nog ff kijken wanneer ik @:JustinK voorbij laat gaan
Ik gok in maart![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:36 schreef Speklap3000 het volgende:
Moet ook nog ff kijken wanneer ik @:JustinK voorbij laat gaan
Oh, ik let niet zo op de punten. Ik kom hier voor de goede gesprekken en de onorthodoxe meningenquote:
En voor de liefdequote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh, ik let niet zo op de punten. Ik kom hier voor de goede gesprekken en de onorthodoxe meningen![]()
![]()
dat is niet de liefde waar we het over hebbenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar die ene onorthodoxe mening.quote:![]()
Onze mario is gewoon een onorthodoxe jongen
Met een enorme variatie in zijn meningen ook
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net even op gegoogled.... Manmanman, ik ben even een paar minuutjes offline
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
weten lulluie wat het betekent als iemand je een HB noemt hee?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hamburgerquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:33 schreef Paul het volgende:
weten lulluie wat het betekent als iemand je een HB noemt hee?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paul
![]()
Manmanman
Soms zijn ze lekker bezig bij bedrijfTrotste mama van Ambar
die van mario niet, die zit de hele dag vol spanningquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja dat blijktquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die van mario niet, die zit de hele dag vol spanning![]()
Nee ik mag puntOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik posten en ik kreeg geen punt..ik wil puntOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik post maar kreg geen punt
ik will puntOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik post maar kreg een punt
ik ben blij hundOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Buitensporig & Ongehoord Arschlochquote:
jij krijgt een proces-verbaal meneerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buitensporig & Ongehoord Arschloch
Uw ADH vitamine Worst
Ach joh, de sterkste BOA's worden zelfs door peuters helemaal in elkaar geslagen met een handquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij krijgt een proces-verbaal meneer
Jij gunt Mickytjuh puntjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:13 schreef mario390 het volgende:
dat komische is, micky kregt bij
elke punt post punt![]()
![]()
Vies smerige pester ben jij![]()
![]()
gun ik wel,al teveelquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij gunt Mickytjuh puntjes![]()
![]()
Vies smerige pester ben jij![]()
![]()
![]()
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar magmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je naar mijn post- punt ratio kijkt en dan naar die van jou, weet je zelf ook gewoon dat je fucking hard liegtquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:13 schreef mario390 het volgende:
dat komische is, micky kregt bij
elke punt post puntOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voor puntjes moet je keihard strijden
Behalve heer konijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb net nog een dozijn volkoren puntjes gescoord bij de bakker
12 stukkiesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat een liefde, zegt de TT kan hem alleen even niet vinden
Hier ben ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat een liefde, zegt de TT kan hem alleen even niet vinden
quote:
Nu heb ik zin in speklappen met aardappels en boontjesquote:
![]()
Was leukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ga ervoor zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in speklappen met aardappels en boontjesmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
HuggggggOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jawohl!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lief zijn jullie vandaagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WopwopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Paul
![]()
TollieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mij worden geen puntjes gegund huilie huilie
Ik kreeg ze vanmorgen zo maar, op een paar seconde na 60 stuksquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
Mij worden geen puntjes gegund huilie huilie
Ik wil 1 ding zeggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beetje wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:37 schreef JustinK het volgende:
Shii shii![]()
![]()
Ben je er ondersteboven van?![]()
![]()
Konijn moet gewoon wortels gaan eten en wippenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:36 schreef JustinK het volgende:
Het is toch ook wel fijn,
als we een puntje geven aan het konijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eman puntu bat!
txakurraOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat doen honden wel eens hequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daaromquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat doen honden wel eens he![]()
![]()
PreciesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarschijnlijk heb ik dit jaar 2 weken extra vrij
Trotste mama van Ambar
nogmaals de plas oversteken danquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarschijnlijk heb ik dit jaar 2 weken extra vrijUw ADH vitamine Worst
Moet het wel gaan regenen anders zijn er geen plassenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nogmaals de plas oversteken danTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: