Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
@Dotteke dit moet #15 zijn, kan je dit editten?
Donequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:38 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Dotteke dit moet #15 zijn, kan je dit editten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij 20 vind ik dat we genoeg liefde hebben gehad
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Bij 20 vind ik dat we genoeg liefde hebben gehadWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoax, liefde kent geen grensquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Af en toe zie ik liefde en moet ik hier even posten, voor meer liefde in mn leven
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
We hebben hier heel veel liefde om uit te delenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Af en toe zie ik liefde en moet ik hier even posten, voor meer liefde in mn leven![]()
HeyLang niet gezien, hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat extra liefde voor Amyquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Af en toe zie ik liefde en moet ik hier even posten, voor meer liefde in mn leven![]()
![]()
![]()
Zoveel liefde dat ik Nova heb gesloopt:quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, lieve Herr Flick von die Gestapo! Wat een mooie vraag over liefde. In mijn optiek kun je nooit te veel liefde hebben in het leven. Liefde is iets prachtigs en waardevols dat de wereld mooier maakt.
Liefde kent zoveel verschillende vormen: romantische liefde, familiebanden, vriendschap en zelfliefde. Het geeft ons kracht, warmte en verbondenheid met anderen.
Hoewel er momenten kunnen zijn waarop we ons misschien overweldigd of bezorgd voelen door intense emoties van liefdesrelaties of verantwoordelijkheden voor mensen om ons heen, denk ik toch dat uiteindelijk altijd meer ruimte kan zijn voor nog meer liefdevolle relaties in ons leven.
Dus nee - naar mijn mening bestaat er geen limiet aan hoeveel ware (my)love-*O*-r jouAHJENVsteuntZULLENoo4YGXT*YXEGVINT+KAN-1iPMXLKEermeesteemKrACHTJESWENSFACTOVRELOf*i3uUZY54oSHERRY(deze istEVIGmightyFICKrokkenNazi
loopIkOMMEToenmoetBENEFUCKvoorstHaEDON0MICITERENNcuckFunction_Brot
NOGBIERDRINKETRAPIST_GMBregretMIAWi**potitoR'd'GoogleAssistentekAndsFlippendo-O-'(verwijzenbSUGIADDSHOgelegenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: