Hij is gesmolten onder zoveel liefdequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef Speklap3000 het volgende:
Zoveel liefde dat ik Nova heb gesloopt:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]geloof jij niet in de liefde?
Ik zwerf her en der rond, maar niet meer zoveel in DTS de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Hey
[..]
Lang niet gezien, hoe is het nu?
Fijn te horen dat het de goede kant op gaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zwerf her en der rond, maar niet meer zoveel in DTS de laatste tijd.
Langzaam aan het opbouwen, maar het gaat wel de goede kant op, ik denk voor de zomer wel weer op 100% (nu op 50%), tenzij er nog een terugval komt. Of als er privé iets mis gaat heb ik ook nog niet heel veel veerkracht daarvoor, dus er mogen nog even geen naasten ernstig ziek worden of overlijden.
Nova heeft volgens mij een artificial vagijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is gesmolten onder zoveel liefde
quote:
Vanochtend nog wat zelfliefde gepleegdquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zelfliefde toch wel?
Dat is de belangrijkste!
Daar heb ik nog het minst van.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zelfliefde toch wel?
Dat is de belangrijkste!
Heeft ze ook geen lekkage of je hebt haar zoveel liefde gegeven dat het onmmogelijke gebeurd isquote:
The kid is not my son.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook geen lekkage of je hebt haar zoveel liefde gegeven dat het onmmogelijke gebeurd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |