Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wat maak je mij nu?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar ben ik niet slim genoeg voor
Dacht ik eindelijke die nerdy prins gevonden te hebben
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Haha deze man #ALTIJDREADYquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:10 schreef Paul het volgende:
net gepost in goeden topic van @:BoneThugss
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Ik hoorde van iemand dat jij redelijk vaak ready bent. Klopt dat?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ok tong80!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat jij redelijk vaak ready bent. Klopt dat?
Goed gehoord weer!maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Je moeder ging ook behoorlijk lekkerquote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Deze man
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
deze manquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:15 schreef BoneThugss het volgende:
Beste medeforum leden. Ik zou jullie om - serieus - advies willen vragen. Wellicht lijkt het op een absurd verhaald maar ik zit hier serieus mee.
In het dagelijkse leven heb ik een meid leren kennen via de salsa school. Ik vroeg haar nr van het een kwam het ander en we zijn stapel verliefd op elkaar. Er is alleen 1 uitdaging. Ze zat er zelf mee en zei ook altijd: de kamer ruikt naar seks.. Maar het is zo heftig dat ze zo zeurt! Dat ik alleen daar nog aan kan denken. Zelf besloot ze naar haar huisarts te gaan en kwam ze er achter dat de chlamydia had. Dus ik dacht ah mooi het lek is boven. Alleen het gezeur is niet weggegaan...
HELP want ik ben stapel verliefd op haar.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, vis mag wel maar alleen op vrijdag tijdens het vasten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag je nog wel vis?
Ik ga een beetje vasten, maar vooral omdat ik wat kilo's kwijt moet en ik dit wel een mooi moment vond om daarmee te beginnen
Ik heb ook een paar jaar gevast na carnaval. Maar dat vooral toen ik nog bij een vereniging zat die in 5 dagen 8 optochten liep en we van donderdag tot en met de woensdag erna aan het zuipen en vettig junkfood aan het vreten waren. Toen was ik na die week ook wel een goede maand genezen van die medicijnen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo dat was een enthousiaste vereniging! Een balansmaandje kan geen kwaad dan nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, vis mag wel maar alleen op vrijdag tijdens het vasten.
Ik heb ook een paar jaar gevast na carnaval. Maar dat vooral toen ik nog bij een vereniging zat die in 5 dagen 8 optochten liep en we van donderdag tot en met de woensdag erna aan het zuipen en vettig junkfood aan het vreten waren. Toen was ik na die week ook wel een goede maand genezen van die medicijnen
Ik heb het nu 3 dagen gevierd, helaas niet lang genoeg om genezen te zijn van het junkfood en bier, dus vasten wordt nog een beetje een uitdaging
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
#PARAATZIJNquote:
Dag allemaal,
Ik zat vorige week in de stoptrein tussen #ALTIJD en #READY
En ik heb daar eigenlijk al een hekel aan, omdat ik door dat ik #ALTIJDREADY ben vaak iemand gewoon een pomp geef als het mij uitkomt
Maar mijn tante woont in de binnenstad, en ik vind het zonde om voor een simpel familie bezoek per uur te betalen, dan is het OV simpelweg goedkoper, en ook in de auto's heb je prikkels, van bijvoorbeeld bumperklevers of fietsers die door het rood rijden, of bezorgbussen die geparkeerd staan midden op straat.
Naast mij kwam een Spaans sprekende meid te zitten, met een piercing door haar neus, (kan ook Zuid Amerikaans zijn omdat ze behoorlijk donker was voor een Spaanse vrouw) en haar vriend, die vriend leek mij een beetje op een kraker achtig type met dreadlocks en een gescheurde spijkerbroek, en dat in de winter..
Ze spraken echt behoorlijk hard Spaans, terwijl het in Nederland normaal is om een beetje met een gedempte stem te praten in het openbaar vervoer, juist om de overige medepassagiers niet te storen.
En ineens gingen ze recht voor mijn neus zoenen, echt met hun tong en alles... En dan niet 1 keer, maar continu.
Ik wou eigenlijk op een anderen plek gaan zitten omdat het mij te veel werd, maar ik vond het eigenlijk zo ontzettend onbeschoft om dat recht tegenover iemand te doen, dat ik ontzettend woedend werd van binnen.
Ik vind het enorm ongegeneerd en respectloos, ik vind persoonlijk dat gelegenheid tonen niet toegestaan mag worden in het openbaar, maar ik zie ook niet iets in een wet zoals ze in de Emiraten hebben, tenslotte ben ik ook niet gelovig dus ik begrijp dat hierin wat vrijheid hoort te zijn.
De boosheid liep steeds meer op, en ben ze in pure emotie van boosheid ze aan gaan spreken, normaal zonder boosheid ben ik eigenlijk extreem introvert ik kan het eigenlijk alleen als ik al woedend ben.
'Not respect no respect' riep ik naar ze, en ipv. dat ze excuses aanboden gingen ze lachen.
En verder met elkaar bezig, ik ben toen gaan schreeuwen dat de hele trein het hoorde, en een slaande beweging gemaakt naar het hoofd van die vent.
En toen hard naar de anderen kant van de trein gelopen. en gelukkig kwam hij niet achter mij aan.
Later kwam ik ze weer tegen op het perron, en ben weer naast ze gaan lopen, en weer no respect gaan roepen, die meid deed net alsof ze mij niet hoorde en die man zei: 'I think you are confused, sorry about that'
Later kwam ik huilend aan bij m'n tante, het verhaal verteld en weer direct terug naar huis gegaan, omdat ik totaal niet meer in de gelegenheid was om 'gezellig te doen', terwijl ik toch best wel wat heftigs had meegemaakt.
En toen zat ik weer thuis... Weer met de bevestiging dat ik beter niet met het OV mee kan gaan, en ik gewoon te veel verschil met de anderen mensen op deze wereld.
Maar nu is mijn vraag buiten alles om, want ik weet van mezelf dat dit waarschijnlijk door mijn autisme stoornis komt.
Wat vinden jullie van zoenende mensen in het openbaar?
Als je in de trein zit, en naast je staan ze bijvoorbeeld 10 minuten uitgebreid te zoenen, vlak voor je neus.
Spreken jullie dan iemand aan? Of is dit gewoon beschaafd gedrag anno 2024?
Ik ben benieuwd naar jullie perspectief van het gedrag van deze mensen, en hoe jullie zouden reageren.
Groet!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat maak je mij nu?
Dacht ik eindelijke die nerdy prins gevonden te hebben
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10a = [ chr(i) for i in range(ord('a'), ord('z')) ]
wa = [ 22, 0, 13, 4, 4, 17]
ga = [ 6, 0, 0, 13]
we = [ 22, 4 ]
tr = [ 19, 17, 14, 20, 22, 4, 13]
print("%s %s %s %s?" %
("".join(a[i] for i in wa),
"".join(a[i] for i in ga),
"".join(a[i] for i in we),
"".join(a[i] for i in tr)))![]()
Ik had helemaal niet door dat we al in een nieuw topic zaten, ik was een beetje mijn keuken aan het schoonmaken![]()
![]()
Paul ook al met nova of chatGP aan het spelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En het onkruid dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
Ik had helemaal niet door dat we al in een nieuw topic zaten, ik was een beetje mijn keuken aan het schoonmaken
Ik dacht dat Paul AI wasquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Paul ook al met nova of chatGP aan het spelen![]()
![]()
Dit is een voorzichtig begin. Eerst de keuken, dan de badkamers, en daarna de andere kamers. Maar nooit te veel tegelijkertijd, want dan gaat het tegenstaan. Dus ik spreid het over een paar weekenden. Ook weer niet te veel, want dan ga je alleen maar uitstellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En de voorjaarsschoonmaak dan?![]()
Zoveel tijdsverschil dat het bij jou nog weekend is?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een voorzichtig begin. Eerst de keuken, dan de badkamers, en daarna de andere kamers. Maar nooit te veel tegelijkertijd, want dan gaat het tegenstaan. Dus ik spreid het over een paar weekenden. Ook weer niet te veel, want dan ga je alleen maar uitstellen.
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
Ik bedoelde je onkruidquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een voorzichtig begin. Eerst de keuken, dan de badkamers, en daarna de andere kamers. Maar nooit te veel tegelijkertijd, want dan gaat het tegenstaan. Dus ik spreid het over een paar weekenden. Ook weer niet te veel, want dan ga je alleen maar uitstellen.
Ik heb vandaag vrij genomenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel tijdsverschil dat het bij jou nog weekend is?
Dat doe ik zaterdagochtend wel. Veel langer kan ik dat niet uitstellen, want de lente is begonnen en onkruid groeit hier echt heel erg snelquote:![]()
hihi nee was verhaal van @BoneThugssquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Paul ook al met nova of chatGP aan het spelenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
#ALTIJDREADYZIJNquote:
Paraat is voor 'mannen' met happy socksmaandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Die jongen is #REGELMATIGREADYquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
hihi nee was verhaal van @:bonethugssmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een piraat zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter ben je gewoon #ALTIJDPIRAAT
Onregelmatig ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die jongen is #REGELMATIGREADYmaandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Laat Paul met rust!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Paul ook al met nova of chatGP aan het spelenmaandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
dankuwel ik heb tegenwoordig ook @Speklap3000 als bodyguard btwquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die jaren liggen tegenwoordig ook alweer bijna een decennia achter me gelukkig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo dat was een enthousiaste vereniging! Een balansmaandje kan geen kwaad dan nee.
Ik heb het nu 3 dagen gevierd, helaas niet lang genoeg om genezen te zijn van het junkfood en bier, dus vasten wordt nog een beetje een uitdaging
Sinds corona heb ik zelfs niet eens meer carnaval gevierd, ben er eigenlijk ook wel klaar mee
@devzero heeft zaterdag en zondag zijn werkweek en van maandag t/m vrijdag weekendquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel tijdsverschil dat het bij jou nog weekend is?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:devzero heeft zaterdag en zondag zijn werkweek en van maandag t/m vrijdag weekend: "altijd werkt devzerootje hard
"
: "midden in de week, maar zondag niet tjilp"
![]()
Dat zijn de betere banen!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:devzero heeft zaterdag en zondag zijn werkweek en van maandag t/m vrijdag weekendIf I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Keihard je team laten werken is ook hard werkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]: "altijd werkt devzerootje hard
"
: "midden in de week, maar zondag niet tjilp"
Oh ik ben er pas een paar jaar geleden echt mee begonnen en bij een vereniging gegaan, dus heb nog wat in te halenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die jaren liggen tegenwoordig ook alweer bijna een decennia achter me gelukkig.
Sinds corona heb ik zelfs niet eens meer carnaval gevierd, ben er eigenlijk ook wel klaar mee
Nik mis met een goede inhaalslag in je midlife crisisquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ben er pas een paar jaar geleden echt mee begonnen en bij een vereniging gegaan, dus heb nog wat in te halen
Euhhhhh. 🤣🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ga je nu zo doenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:58 schreef Paul het volgende:
[..]
dankuwel ik heb tegenwoordig ook @:speklap3000 als bodyguard btw
Ach, beter dan zielig in mn eentje op de bank thuis op de tv naar L1/omroep Brabant kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nik mis met een goede inhaalslag in je midlife crisis
TurbomegaultrahyperbolkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
TurbomegaultrahyperbolkdeluxeI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
SuperturbomegaultrahyperbolkdeluxeI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
SupersaiyanturbomegaultrahyperbolkdeluxeI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
SupernaziturbomegaultrahyperbolkdeluxeI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Neonazibolk3.0I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ParamaribolkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Bolk3000I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik vind dit niet zo:n leuk spelletje eigenlijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wat vind je wel een leuk spelletje?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dit niet zo:n leuk spelletje eigenlijk![]()
eldeng ringquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat vind je wel een leuk spelletje?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
wtfquote:
Wieso?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:00 schreef Paul het volgende:
ik moe zegge dit is wel een apart dts maandmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dommie. Wel uitkijken hequote:
Net als in de nachten. Dan kunnen jullie er ook wat vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2x de woordwaardequote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
SupernaziturbomegaultrahyperbolkdeluxeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je voelt je helemaal thuisquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:00 schreef Paul het volgende:
ik moe zegge dit is wel een apart dts maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu in Den Dolder @PaulSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Pak hem Speedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee want ik ben wel domquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
maar ik weet niet of @:ieniminimuis mijn stukje python code kan ontcijferenTrotste mama van Ambar
Volgens mij ben jij echt hooggeleid hoorquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
sws is zij een hooggegeleide Gquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt hooggeleid hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Dus jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgens mij zelfs altijd hooggeleid geweest Gquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sws is zij een hooggegeleide Gmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ze is zichzelf aan het neggenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof daar helemaal niets van
Hier is de poster van de post die mij vandaag het hardst heeft laten lachenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat gebeurde bij
overhoofd slagen
Dat is ook zo. En zolang je er plezier in hebt en gaat vasten voor redenen die voor jezelf goed zijn is er absoluut niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, beter dan zielig in mn eentje op de bank thuis op de tv naar L1/omroep Brabant kijken
Zijn ook genoeg mensen van in de 50 die maar 1 of 2 avonden carnaval gaan vieren in de kroeg en de optochten aan andere over laten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb er alvast 450 dozijn voor je besteld bij je lokale bakker. Morgenvroeg kun je ze om 08:00 uur stipt gaan afhalenquote:![]()
Een heel hooggeleide Inie Mquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sws is zij een hooggegeleide G
Je bent een goede vriendquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er alvast 450 dozijn voor je besteld bij je lokale bakker. Morgenvroeg kun je ze om 08:00 uur stipt gaan afhalen![]()
Ik heb ze ook gezegd ze in zowel wit, bruin alswel volkoren te bakken zodat je genoeg afwisseling hebtquote:
Slim, moet natuurlijk wel mijn vezels binnen krijgenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezegd ze in zowel wit, bruin alswel volkoren te bakken zodat je genoeg afwisseling hebt
Over het hoofd geslagen? Hoe danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat gebeurde bij
overhoofd slagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spek heeft een nieuwe hobby zie je dat 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spek heeft een nieuwe hobby zie je dat 🤣![]()
![]()
Niks geen liefde meer. Alleen jankende paulsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb heel veel liefde in mijn hartquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niks geen liefde meer. Alleen jankende pauls
Ja de sequel moet altijd meer zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds meer lugubermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mja, die drie tellen werk mag gejat worden van mijquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
oh, vergeten devzero er in te zetten. Naja, steel maar
Meer dan drie tellen heeft @Paul vaak ook niet nodigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mja, die drie tellen werk mag gejat worden van mij
Arme WIlma![]()
als fan van deze serie moet ik dit natuurlijk even posten hier
goeie avond btw allemaal
Do what you love, love what you do!![]()
En tranen in je ogen 😝quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel liefde in mijn hartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd als ik aan de fantastische mensen in dit topic denkquote:
Wat een geluk dan dat er niet zoveel zijn. Anders overstromingsgevaarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Altijd als ik aan de fantastische mensen in dit topic denk
En uitdrogingsgevaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geluk dan dat er niet zoveel zijn. Anders overstromingsgevaarmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ook dat nog. Dat kan je natuurlijk niet hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom krijg ik gelukkig twee kisten met paters van @Harriequote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat nog. Dat kan je natuurlijk niet hebben.
Ik ben eigenlijk te slim voor de mensheidTrotste mama van Ambar
That's the spiritquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben eigenlijk te slim voor de mensheid
Daardoor ook lui dus ik zal nooit mijn potentieel halenTrotste mama van Ambar
herkenbaarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Daardoor ook lui dus ik zal nooit mijn potentieel halenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Toch beter dan die plaatjes. Scheelt veel scrollen 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe dit voor julliequote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch beter dan die plaatjes. Scheelt veel scrollen 🤣
Je hebt een liefdevol hart 💓quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Voel jij je ook zo geliefd en vereerd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg je lekker nietquote:
Een oase aan liefde hierquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo geliefd en vereerd?![]()
![]()
Ik ben blij dat mijn hart gezien wordt hierquote:
Mijn Hart wordt warm. Ik word emotioneel van.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gooi het eruitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn Hart wordt warm. Ik word emotioneel van.![]()
![]()
![]()
Heb ik alquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zeker het wordt gevoeld . De pijlen schieten alle kanten op een soort van kleine schokjes doen mijn lichaam sidderen zoveel liefdequote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn hart gezien wordt hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij? Altijdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik je morgen dan maar geen gelukkige valentijnsdag wensen![]()
Ik dacht dat je ondertussen wist dat jij mijn uitzondering bentTrotste mama van Ambar
Jou liefde voor muis spettert al maanden hier in DTS en andersom ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik je morgen dan maar geen gelukkige valentijnsdag wensen
Mild erotisch dit hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker het wordt gevoeld . De pijlen schieten alle kanten op een soort van kleine schokjes doen mijn lichaam sidderen zoveel liefde
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou liefde voor muis spettert al maanden hier in DTS en andersom ookIk weet niet zo goed waar je het over hebt
Trotste mama van Ambar
Kan je gaan wat een beetje liefde met een mens doetquote:
Dan is een valentijnskaart morgen op zijn plaats 🙃quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Ik weet niet zo goed waar je het over hebt
De gemiddelde mens heeft meer liefde nodigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je gaan wat een beetje liefde met een mens doet
Godverdomme nu denkt iemand dat ik Braddie ben
Ik wist het !!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:43 schreef Speklap3000 het volgende:
Godverdomme nu denkt iemand dat ik Braddie ben![]()
Dat wij dat hier nog mag ervaren.quote:
Al weken lang zoveel liefde. Dat doet zelfs een ijskonijn smeltenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De gemiddelde mens heeft meer liefde nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een airco gekocht omdat het hier zo heet is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al weken lang zoveel liefde. Dat doet zelfs een ijskonijn smeltenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je hebt het nooit over etenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:43 schreef Speklap3000 het volgende:
Godverdomme nu denkt iemand dat ik Braddie ben
Wat zeg je dat mooi. Ben je nu dan uitgeteld 🤔quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:45 schreef JustinK het volgende:
Ik kwam op FOK! om te tellen, maar ik vond liefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is ie pas over 9 maandenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi. Ben je nu dan uitgeteld 🤔
Ik ga alle liefdevolle berichten tellenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi. Ben je nu dan uitgeteld 🤔Dan raak ik nooit uitgeteld
![]()
![]()
Heb je dat uitgerekend?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee dat is ie pas over 9 maanden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij? Altijd![]()
Ik dacht dat je ondertussen wist dat jij mijn uitzondering bent![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt liefde niet kwantificerenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga alle liefdevolle berichten tellenDan raak ik nooit uitgeteld
Liefde is een complex en subjectief menselijk gevoel dat moeilijk te kwantificeren is. Het omvat emotionele, psychologische en fysiologische aspecten die niet eenvoudig in meetbare eenheden kunnen worden uitgedrukt. Hoewel sommige aspecten van liefde, zoals genegenheid en toewijding, in gedragswetenschappelijk onderzoek kunnen worden gemeten en geanalyseerd, blijft de algehele ervaring van liefde grotendeels kwalitatief en persoonlijk. Het is belangrijk op te merken dat de zoekresultaten geen specifieke methoden of benaderingen bieden om liefde te kwantificeren.![]()
Hoewel liefde een complex en subjectief menselijk gevoel is dat moeilijk te kwantificeren is, zijn er enkele pogingen gedaan om liefde te kwantificeren. Zo heeft de psycholoog John Gottman geprobeerd om liefde te kwantificeren door middel van gedragswetenschappelijk onderzoek. Ook zijn er enkele theorieën die liefde proberen te kwantificeren door middel van wiskundige modellen.
.![]()
Echte liefde is iemand die de afwas voor je doetTrotste mama van Ambar
🤣quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee dat is ie pas over 9 maandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte liefde is iemand die je luier vervangtmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga alle liefdevolle berichten tellenDan raak ik nooit uitgeteld
Als ik zo tussen de regeltjes lees, ben ik wel een van de beste dingen die dit spel ooit is overkomen
Terwijl jij de was voor hem opvouwtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte liefde is iemand die de afwas voor je doet![]()
![]()
En dan toch zo bescheiden geblevenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Als ik zo tussen de regeltjes lees, ben ik wel een van de beste dingen die dit spel ooit is overkomen![]()
![]()
Niet verder vertellen hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Als ik zo tussen de regeltjes lees, ben ik wel een van de beste dingen die dit spel ooit is overkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit vergeten waar je bent begonnenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan toch zo bescheiden geblevenBlijft tussen ons hoorquote:
Anders gaat het hier kei druk worden en dat gaat ten kosten van je puntjus 🙃quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nooit vergeten waar je bent begonnen
[..]
Blijft tussen ons hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles voor de puntenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders gaat het hier kei druk worden en dat gaat ten kosten van je puntjus 🙃
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: