@devzero heeft zaterdag en zondag zijn werkweek en van maandag t/m vrijdag weekendquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel tijdsverschil dat het bij jou nog weekend is?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:devzero heeft zaterdag en zondag zijn werkweek en van maandag t/m vrijdag weekend
Dat zijn de betere banen!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:devzero heeft zaterdag en zondag zijn werkweek en van maandag t/m vrijdag weekend
Keihard je team laten werken is ook hard werkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]: "altijd werkt devzerootje hard
"
: "midden in de week, maar zondag niet tjilp"
Oh ik ben er pas een paar jaar geleden echt mee begonnen en bij een vereniging gegaan, dus heb nog wat in te halenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die jaren liggen tegenwoordig ook alweer bijna een decennia achter me gelukkig.
Sinds corona heb ik zelfs niet eens meer carnaval gevierd, ben er eigenlijk ook wel klaar mee
Nik mis met een goede inhaalslag in je midlife crisisquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ben er pas een paar jaar geleden echt mee begonnen en bij een vereniging gegaan, dus heb nog wat in te halen
Euhhhhh. 🤣🤣🤣🤣quote:
O ga je nu zo doenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:58 schreef Paul het volgende:
[..]
dankuwel ik heb tegenwoordig ook @:speklap3000 als bodyguard btw
Ach, beter dan zielig in mn eentje op de bank thuis op de tv naar L1/omroep Brabant kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nik mis met een goede inhaalslag in je midlife crisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |