En het onkruid dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
Ik had helemaal niet door dat we al in een nieuw topic zaten, ik was een beetje mijn keuken aan het schoonmaken
Ik dacht dat Paul AI wasquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Paul ook al met nova of chatGP aan het spelen
Dit is een voorzichtig begin. Eerst de keuken, dan de badkamers, en daarna de andere kamers. Maar nooit te veel tegelijkertijd, want dan gaat het tegenstaan. Dus ik spreid het over een paar weekenden. Ook weer niet te veel, want dan ga je alleen maar uitstellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En de voorjaarsschoonmaak dan?
Zoveel tijdsverschil dat het bij jou nog weekend is?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een voorzichtig begin. Eerst de keuken, dan de badkamers, en daarna de andere kamers. Maar nooit te veel tegelijkertijd, want dan gaat het tegenstaan. Dus ik spreid het over een paar weekenden. Ook weer niet te veel, want dan ga je alleen maar uitstellen.
Ik bedoelde je onkruidquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een voorzichtig begin. Eerst de keuken, dan de badkamers, en daarna de andere kamers. Maar nooit te veel tegelijkertijd, want dan gaat het tegenstaan. Dus ik spreid het over een paar weekenden. Ook weer niet te veel, want dan ga je alleen maar uitstellen.
Ik heb vandaag vrij genomenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel tijdsverschil dat het bij jou nog weekend is?
Dat doe ik zaterdagochtend wel. Veel langer kan ik dat niet uitstellen, want de lente is begonnen en onkruid groeit hier echt heel erg snelquote:
hihi nee was verhaal van @BoneThugssquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
#ALTIJDREADYZIJNquote:
Die jongen is #REGELMATIGREADYquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:53 schreef Paul het volgende:
[..]
hihi nee was verhaal van @:bonethugss
Een piraat zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter ben je gewoon #ALTIJDPIRAAT
Onregelmatig ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die jongen is #REGELMATIGREADY
Laat Paul met rust!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
dankuwel ik heb tegenwoordig ook @Speklap3000 als bodyguard btwquote:
Die jaren liggen tegenwoordig ook alweer bijna een decennia achter me gelukkig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo dat was een enthousiaste vereniging! Een balansmaandje kan geen kwaad dan nee.
Ik heb het nu 3 dagen gevierd, helaas niet lang genoeg om genezen te zijn van het junkfood en bier, dus vasten wordt nog een beetje een uitdaging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |