Je moeder ging ook behoorlijk lekkerquote:
deze manquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:15 schreef BoneThugss het volgende:
Beste medeforum leden. Ik zou jullie om - serieus - advies willen vragen. Wellicht lijkt het op een absurd verhaald maar ik zit hier serieus mee.
In het dagelijkse leven heb ik een meid leren kennen via de salsa school. Ik vroeg haar nr van het een kwam het ander en we zijn stapel verliefd op elkaar. Er is alleen 1 uitdaging. Ze zat er zelf mee en zei ook altijd: de kamer ruikt naar seks.. Maar het is zo heftig dat ze zo zeurt! Dat ik alleen daar nog aan kan denken. Zelf besloot ze naar haar huisarts te gaan en kwam ze er achter dat de chlamydia had. Dus ik dacht ah mooi het lek is boven. Alleen het gezeur is niet weggegaan...
HELP want ik ben stapel verliefd op haar.
Ja, vis mag wel maar alleen op vrijdag tijdens het vasten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag je nog wel vis?
Ik ga een beetje vasten, maar vooral omdat ik wat kilo's kwijt moet en ik dit wel een mooi moment vond om daarmee te beginnen
Zo dat was een enthousiaste vereniging! Een balansmaandje kan geen kwaad dan nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, vis mag wel maar alleen op vrijdag tijdens het vasten.
Ik heb ook een paar jaar gevast na carnaval. Maar dat vooral toen ik nog bij een vereniging zat die in 5 dagen 8 optochten liep en we van donderdag tot en met de woensdag erna aan het zuipen en vettig junkfood aan het vreten waren. Toen was ik na die week ook wel een goede maand genezen van die medicijnen
#PARAATZIJNquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat maak je mij nu?
Dacht ik eindelijke die nerdy prins gevonden te hebben
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | a = [ chr(i) for i in range(ord('a'), ord('z')) ] wa = [ 22, 0, 13, 4, 4, 17] ga = [ 6, 0, 0, 13] we = [ 22, 4 ] tr = [ 19, 17, 14, 20, 22, 4, 13] print("%s %s %s %s?" % ("".join(a[i] for i in wa), "".join(a[i] for i in ga), "".join(a[i] for i in we), "".join(a[i] for i in tr))) |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |