stay away from fok as long as possiblequote:
Probeer het eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Op een blaasinstrument ruften, werkt dat?
Lukt niet echt hequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
stay away from fok as long as possible
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
stay away from fok as long as possible
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Heb je daar weleens op proberen te blazen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar die hebben we allemaal wel
Hij heeft er nog rugpijn vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je daar weleens op proberen te blazen?
dat moet iemand anders bij mij doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je daar weleens op proberen te blazen?
Pak gewoon plek 2 manquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef devzero het volgende:
De grote vraag is wanneer ik @:justink mij voorbij zal laat gaan. Als ik nu te weinig ga doen 's nachts, dan loopt mario te veel uit op @:mickytjuh . Maar nu die weer naar werk gaat, zal ze niet veel voorsprong opbouwen. Lastig hoor
Je hebt toch een kring van wetenschappers om je heen? Misschien kunnen ze even over deze kwestie buigenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef devzero het volgende:
De grote vraag is wanneer ik @:justink mij voorbij zal laat gaan. Als ik nu te weinig ga doen 's nachts, dan loopt mario te veel uit op @:mickytjuh . Maar nu die weer naar werk gaat, zal ze niet veel voorsprong opbouwen. Lastig hoor
Dat zijn lastige keuzes idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:31 schreef devzero het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat moet iemand anders bij mij doen
Ik heb een hele supercomputer beschikbaar daarvoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch een kring van wetenschappers om je heen? Misschien kunnen ze even over deze kwestie buigen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:36 schreef Speklap3000 het volgende:
Moet ook nog ff kijken wanneer ik @:JustinK voorbij laat gaan
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:36 schreef Speklap3000 het volgende:
Moet ook nog ff kijken wanneer ik @:JustinK voorbij laat gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |