Als ik dronken zou zijn, zou ik Alice uitspreken als jouw usernamequote:
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als ik dronken zou zijn, zou ik Alice uitspreken als jouw username
Tuurlijk wel. Ze willen een Bart en Sabine. Maar dan hebben ze met deze twee wel misgeschoten, want ik heb allang door dat je als man wel voor het hek mag staan, maar die poort kom je niet door.quote:
Alice heeft een slokkie op, laat d'r lekker joh.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Alice even gas terug met die ratel van je.
Inderdaad, nu laat ze eens iets van haarzelf zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alice heeft een slokkie op, laat d'r lekker joh.
ik had geen lapo ik zat te wachtenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef mario390 het volgende:
puzzie ,was je plassen??
zo lang niet geopened
Gegrilde kreeft?quote:
Er zit helemaal geen volk met een klik, dus "setjes" en de ritmische dekbedden kun je vergetenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze willen een Bart en Sabine. Maar dan hebben ze met deze twee wel misgeschoten, want ik heb allang door dat je als man wel voor het hek mag staan, maar die poort kom je niet door.
Ze gokken op Dil en Sab, zoenwerk op z'n minst. Ze worden niet voor niets hele dagen gevolgd.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen volk met een klik, dus "setjes" en de ritmische dekbedden kun je vergeten
Vrouwen? Je kunt beter kippen houdenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
erst zit zij voll
nu heeft zij toch trek
snap meisjes niet
Wein doet wonderen....quote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
erst zit zij voll
nu heeft zij toch trek
snap meisjes niet
Ja als je begint met een laag kaas én eindigt met een laag kaas proef je veel kaasquote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahahaha ik proef kaas, heel veel kaas
Je moet echt kijken, het was een leuke dag!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, net pas thuis veel gemist, maar stream 1 komt langzaam online ....
Je hebt alleen het bakken van de pizza gemist, ze zitten die nu, na 2 uur gesuddert te hebben , lekker op te etenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, net pas thuis veel gemist, maar stream 1 komt langzaam online ....
Je hóórt hem gewoon lachen!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
dit hebben we bewust gedaan
bb dit hoor ik nu al 4x kun je ook even uitleggen waarom?
2 kilo kaasquote:Op maandag 19 februari 2024 20:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuk hoor idee hoor zo'n calzone, maar die worden altijd heel erg nat omdat alles wat erin zit gestoomd wordt
nu al jaloers voor het verkeerdequote:Op maandag 19 februari 2024 20:04 schreef Snoozey het volgende:
randi, dat ash het zogenaamd niet wist waarom ze geroepen werd
extensions er niet voor niets uit gehaald
tyron denkt, mss nieuw haar. dat wil ik ook man
fakka
Zure types..quote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu al jaloers voor het verkeerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze zijn wel leuk samen he?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:11 schreef engine het volgende:
![]()
Nee jullie gaan gewoon een 3e pizza verneuken ja.
Fixedquote:Op maandag 19 februari 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Vreselijk hun dillemma.. het is rotzooi wat ze gebakken hebben, maar ze moeten wel dapper dooreten om de Regie niet te beledigen tv te maken...
Assertief is niet hetzelfde als dominant heh?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al eens benoemd dat Alice net zo dominant is als Ashley. Dat kunnen we nu zien. Dominanter zelfs.
Kan hetzelfde resultaat gevenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:14 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Assertief is niet hetzelfde als dominant heh?
Jij mag assertief nog ff opzoekenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:14 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Assertief is niet hetzelfde als dominant heh?
Ik heb niks met Ashley maar ik kan nog wel gewoon normaal kijken naar twee dames die plezier hebben en wat met eten klooienquote:
En dan te bedenken dat het leukste nog moet komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Een van de leukste streamavonden sinds tijden.
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Een van de leukste streamavondendag sinds tijden.
door die instagram poll die je niet voor elkaar kreegquote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
Weten ze waarom ze dit hebben gekregen?
Ja dat is me toch geluktquote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
door die instagram pol die je niet voor elkaar kreeg
En de sponsor staat nu te springen op tafel, bedankt meiden voor de geweldige reklamequote:Op maandag 19 februari 2024 20:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het is een rotding dat pizzabak ding.
Dat staat vast.
Door de kijkers uitgekozen, is gezegd toen ze binnen kwamen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
Weten ze waarom ze dit hebben gekregen?
Ze weten dat de kijkers hen gekozen hebben, maar niet datze de meeste stemmen hadden. Zij denken dat het is omdat ze een duo zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het mooiste zou zijn, als BB nog even aan de bewoners vertelt hoe ze dit verdiend hebben ...![]()
![]()
Dat wilde ik wetenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Door de kijkers uitgekozen, is gezegd toen ze binnen kwamen.
mijn excuusquote:Op maandag 19 februari 2024 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is me toch gelukt![]()
Maar dat bedoelde ik niet
Weten zij waarom zij dit kregen?
Echt he, voor het eerst dat ik Alice zo zie, geef haar maar meer wijntjesquote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al eens benoemd dat Alice net zo dominant is als Ashley. Dat kunnen we nu zien. Dominanter zelfs.
Echt wel, en dan geen 5 minuutjes!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Warm water, ik zou nog even lekker gaan douchen, BB kan de typhus krijgen ....
Ze is beter één op één zei ze. In groepen werkt niet zo voor haar.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt he, voor het eerst dat ik Alice zo zie, geef haar maar meer wijntjes![]()
En ik maar denken dat het zo,n bescheiden meisje was
Leuk om deze kant van haar te zienquote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt he, voor het eerst dat ik Alice zo zie, geef haar maar meer wijntjes![]()
En ik maar denken dat het zo,n bescheiden meisje was
Pannetje water in de pizza oven zettenquote:
Dan had jij altijd je portemonnee bij jequote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Wel netjes zelf opruimen. Heb ik nog nooit gedaan in een restaurant
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:24 schreef humpty het volgende:
Ze hebben een opgezette buik en klappen bijna uit elkaar
maar ze hebben genoten
Wat een werk elke keer om die hut om te bouwen... waarschijnlijk krijgen ze inmiddels wel bulkkorting bij de praxisquote:Op maandag 19 februari 2024 20:25 schreef Puzzie het volgende:
BB heeft er wel weer wat leuks van gemaakt met die pizza hut
Denk dat die het niet weten.....Ty dacht dat ze naar de kapper waren omdat ze ook haar nephaar eruit hadden gehaald....quote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef Rhosyn het volgende:
Dit was meer een challenge dan een fijn diner.
En hij is nog niet afgelopen want nu moeten ze de teringzooi nog opruimen.
De thuisblijvers denken dat ze in een fijn diner zitten
Oh dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
we konden 6 keer stemmen, en die pizza hut gaan ze vast niet voor 1 keer ombouwen. zullen we nog 2 duo's te zien krijgen in een pizza avontuur?
Ben bang dat Ronahi dan morgen geld uit de jackpot gaat gebruiken om een keuze vast te zetten met het spel. Ze is nu al zo bang en dan straks helemaal idd.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Rohani is nu al bang er op te komen haha wacht maar met het nieuws wat zo binnen komt Ro haha
Al het pizzaspul is losse decoratie. Leeg trekken en opnieuw inrichten en je kan er zo een fietsenwinkel van maken.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
we konden 6 keer stemmen, en die pizza hut gaan ze vast niet voor 1 keer ombouwen. zullen we nog 2 duo's te zien krijgen in een pizza avontuur?
Lekker laten liggenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze mogen ze toch niet mee naar binnen nemen.
ohquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al het pizzaspul is losse decoratie. Leeg trekken en opnieuw inrichten en je kan er zo een fietsenwinkel van maken.
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Meid, je haalde hele stapels er aan de zijkant uit. Waarom stop je nu per stuk bovenin
Ze kan alleen vastzetten dat je niet mag kijken, niet dat niemand er aan mag komenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ben bang dat Ronahi dan morgen geld uit de jackpot gaat gebruiken om een keuze vast te zetten met het spel. Ze is nu al zo bang en dan straks helemaal idd.
Ja daar zit ik ook nog wel op te wachtenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:29 schreef Harry het volgende:
Het leukste moet, straks als ze terug het Huis in gaan, nog komen.
Als je niet mag kijkenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kan alleen vastzetten dat je niet mag kijken, niet dat niemand er aan mag komen
Als er een keuze wordt vastgezet dan mag hij ook niet meer verplaatst worden door de anderenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kan alleen vastzetten dat je niet mag kijken, niet dat niemand er aan mag komen
We hebben alles mogen inzien, maar we mogen die gegevens niet delen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je deze informatie willen delen? Ik zou alleen laten weten de stembiljetten gezien te hebben... en de informatie die ik heb gekregen niet delen.
Ja fijn om te horenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:32 schreef Harry het volgende:
Het is overduidelijk dat Ashley Jimmy erg leuk vindt.
ze kan niet zo maar geld eruit trekkenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ben bang dat Ronahi dan morgen geld uit de jackpot gaat gebruiken om een keuze vast te zetten met het spel. Ze is nu al zo bang en dan straks helemaal idd.
Ja ze vertrouwt hem. Ik weet niet of het slim is.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:32 schreef Harry het volgende:
Het is overduidelijk dat Ashley Jimmy erg leuk vindt.
Waarom niet?quote:
Ow ja shit. Nu je het zegt. Poepzooiquote:Op maandag 19 februari 2024 20:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als er een keuze wordt vastgezet dan mag hij ook niet meer verplaatst worden door de anderen
Ja zoiets, we weten nu allesquote:Op maandag 19 februari 2024 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben alles mogen inzien, maar we mogen die gegevens niet delen.
Lijkt me wel😁quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is toch normaal om je rommel op te ruimen?
Heerlijk hè! The Queen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Alice zegt dat Ashley daar wel naar de wc kan.
Ashley: "Nee ik doe dat thuis"
Ik zou dat niet kunnen inhouden hoor. Als ik moet, dan moet ik.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Alice zegt dat Ashley daar wel naar de wc kan.
Ashley: "Nee ik doe dat thuis"
Je kan het ook in een keer opvouwen en terug in de zijkant stoppen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vraag me af of er een stop aanwezig is.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Die fles Dreft is ook al bijna leeg .... Afwaswonders zijn het
Worden ze nog een keer gebruikt dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het gaat er vooral om dat Ashley het woordje thuis gebruiktquote:Op maandag 19 februari 2024 20:34 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen inhouden hoor. Als ik moet, dan moet ik.
Ja de rest gaat al tussen de klamme lappen. En er moet reuring komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB is er klaar mee, bedankt ....
Echt hoe danquote:Op maandag 19 februari 2024 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja de rest gaat al tussen de klamme lappen. En er moet reuring komen.
Ff wachten hoor, eerst de uitzending!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja de rest gaat al tussen de klamme lappen. En er moet reuring komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |