Als ik dronken zou zijn, zou ik Alice uitspreken als jouw usernamequote:
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als ik dronken zou zijn, zou ik Alice uitspreken als jouw username
Tuurlijk wel. Ze willen een Bart en Sabine. Maar dan hebben ze met deze twee wel misgeschoten, want ik heb allang door dat je als man wel voor het hek mag staan, maar die poort kom je niet door.quote:
Alice heeft een slokkie op, laat d'r lekker joh.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Alice even gas terug met die ratel van je.
Inderdaad, nu laat ze eens iets van haarzelf zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alice heeft een slokkie op, laat d'r lekker joh.
ik had geen lapo ik zat te wachtenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef mario390 het volgende:
puzzie ,was je plassen??
zo lang niet geopened
Gegrilde kreeft?quote:
Er zit helemaal geen volk met een klik, dus "setjes" en de ritmische dekbedden kun je vergetenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze willen een Bart en Sabine. Maar dan hebben ze met deze twee wel misgeschoten, want ik heb allang door dat je als man wel voor het hek mag staan, maar die poort kom je niet door.
Ze gokken op Dil en Sab, zoenwerk op z'n minst. Ze worden niet voor niets hele dagen gevolgd.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen volk met een klik, dus "setjes" en de ritmische dekbedden kun je vergeten
Vrouwen? Je kunt beter kippen houdenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
erst zit zij voll
nu heeft zij toch trek
snap meisjes niet
Wein doet wonderen....quote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
erst zit zij voll
nu heeft zij toch trek
snap meisjes niet
Ja als je begint met een laag kaas én eindigt met een laag kaas proef je veel kaasquote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahahaha ik proef kaas, heel veel kaas
Je moet echt kijken, het was een leuke dag!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, net pas thuis veel gemist, maar stream 1 komt langzaam online ....
Je hebt alleen het bakken van de pizza gemist, ze zitten die nu, na 2 uur gesuddert te hebben , lekker op te etenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, net pas thuis veel gemist, maar stream 1 komt langzaam online ....
Je hóórt hem gewoon lachen!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
dit hebben we bewust gedaan
bb dit hoor ik nu al 4x kun je ook even uitleggen waarom?
2 kilo kaasquote:Op maandag 19 februari 2024 20:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuk hoor idee hoor zo'n calzone, maar die worden altijd heel erg nat omdat alles wat erin zit gestoomd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |