Door de kijkers uitgekozen, is gezegd toen ze binnen kwamen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
Weten ze waarom ze dit hebben gekregen?
Ze weten dat de kijkers hen gekozen hebben, maar niet datze de meeste stemmen hadden. Zij denken dat het is omdat ze een duo zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het mooiste zou zijn, als BB nog even aan de bewoners vertelt hoe ze dit verdiend hebben ...![]()
![]()
Dat wilde ik wetenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Door de kijkers uitgekozen, is gezegd toen ze binnen kwamen.
mijn excuusquote:Op maandag 19 februari 2024 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is me toch gelukt![]()
Maar dat bedoelde ik niet
Weten zij waarom zij dit kregen?
Echt he, voor het eerst dat ik Alice zo zie, geef haar maar meer wijntjesquote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al eens benoemd dat Alice net zo dominant is als Ashley. Dat kunnen we nu zien. Dominanter zelfs.
Echt wel, en dan geen 5 minuutjes!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Warm water, ik zou nog even lekker gaan douchen, BB kan de typhus krijgen ....
Ze is beter één op één zei ze. In groepen werkt niet zo voor haar.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt he, voor het eerst dat ik Alice zo zie, geef haar maar meer wijntjes![]()
En ik maar denken dat het zo,n bescheiden meisje was
Leuk om deze kant van haar te zienquote:Op maandag 19 februari 2024 20:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Echt he, voor het eerst dat ik Alice zo zie, geef haar maar meer wijntjes![]()
En ik maar denken dat het zo,n bescheiden meisje was
Pannetje water in de pizza oven zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |