nu al jaloers voor het verkeerdequote:Op maandag 19 februari 2024 20:04 schreef Snoozey het volgende:
randi, dat ash het zogenaamd niet wist waarom ze geroepen werd
extensions er niet voor niets uit gehaald
tyron denkt, mss nieuw haar. dat wil ik ook man
fakka
Zure types..quote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu al jaloers voor het verkeerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze zijn wel leuk samen he?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:11 schreef engine het volgende:
![]()
Nee jullie gaan gewoon een 3e pizza verneuken ja.
Fixedquote:Op maandag 19 februari 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Vreselijk hun dillemma.. het is rotzooi wat ze gebakken hebben, maar ze moeten wel dapper dooreten om de Regie niet te beledigen tv te maken...
Assertief is niet hetzelfde als dominant heh?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al eens benoemd dat Alice net zo dominant is als Ashley. Dat kunnen we nu zien. Dominanter zelfs.
Kan hetzelfde resultaat gevenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:14 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Assertief is niet hetzelfde als dominant heh?
Jij mag assertief nog ff opzoekenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:14 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Assertief is niet hetzelfde als dominant heh?
Ik heb niks met Ashley maar ik kan nog wel gewoon normaal kijken naar twee dames die plezier hebben en wat met eten klooienquote:
En dan te bedenken dat het leukste nog moet komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Een van de leukste streamavonden sinds tijden.
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Een van de leukste streamavondendag sinds tijden.
door die instagram poll die je niet voor elkaar kreegquote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
Weten ze waarom ze dit hebben gekregen?
Ja dat is me toch geluktquote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
door die instagram pol die je niet voor elkaar kreeg
En de sponsor staat nu te springen op tafel, bedankt meiden voor de geweldige reklamequote:Op maandag 19 februari 2024 20:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het is een rotding dat pizzabak ding.
Dat staat vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |