ohquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al het pizzaspul is losse decoratie. Leeg trekken en opnieuw inrichten en je kan er zo een fietsenwinkel van maken.
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Meid, je haalde hele stapels er aan de zijkant uit. Waarom stop je nu per stuk bovenin
Ze kan alleen vastzetten dat je niet mag kijken, niet dat niemand er aan mag komenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ben bang dat Ronahi dan morgen geld uit de jackpot gaat gebruiken om een keuze vast te zetten met het spel. Ze is nu al zo bang en dan straks helemaal idd.
Ja daar zit ik ook nog wel op te wachtenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:29 schreef Harry het volgende:
Het leukste moet, straks als ze terug het Huis in gaan, nog komen.
Als je niet mag kijkenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kan alleen vastzetten dat je niet mag kijken, niet dat niemand er aan mag komen
Als er een keuze wordt vastgezet dan mag hij ook niet meer verplaatst worden door de anderenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kan alleen vastzetten dat je niet mag kijken, niet dat niemand er aan mag komen
We hebben alles mogen inzien, maar we mogen die gegevens niet delen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je deze informatie willen delen? Ik zou alleen laten weten de stembiljetten gezien te hebben... en de informatie die ik heb gekregen niet delen.
Ja fijn om te horenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:32 schreef Harry het volgende:
Het is overduidelijk dat Ashley Jimmy erg leuk vindt.
ze kan niet zo maar geld eruit trekkenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ben bang dat Ronahi dan morgen geld uit de jackpot gaat gebruiken om een keuze vast te zetten met het spel. Ze is nu al zo bang en dan straks helemaal idd.
Ja ze vertrouwt hem. Ik weet niet of het slim is.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:32 schreef Harry het volgende:
Het is overduidelijk dat Ashley Jimmy erg leuk vindt.
Waarom niet?quote:
Ow ja shit. Nu je het zegt. Poepzooiquote:Op maandag 19 februari 2024 20:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als er een keuze wordt vastgezet dan mag hij ook niet meer verplaatst worden door de anderen
Ja zoiets, we weten nu allesquote:Op maandag 19 februari 2024 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben alles mogen inzien, maar we mogen die gegevens niet delen.
Lijkt me wel😁quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is toch normaal om je rommel op te ruimen?
Heerlijk hè! The Queen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Alice zegt dat Ashley daar wel naar de wc kan.
Ashley: "Nee ik doe dat thuis"
Ik zou dat niet kunnen inhouden hoor. Als ik moet, dan moet ik.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Alice zegt dat Ashley daar wel naar de wc kan.
Ashley: "Nee ik doe dat thuis"
Je kan het ook in een keer opvouwen en terug in de zijkant stoppen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vraag me af of er een stop aanwezig is.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Die fles Dreft is ook al bijna leeg .... Afwaswonders zijn het
Worden ze nog een keer gebruikt dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het gaat er vooral om dat Ashley het woordje thuis gebruiktquote:Op maandag 19 februari 2024 20:34 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen inhouden hoor. Als ik moet, dan moet ik.
Ja de rest gaat al tussen de klamme lappen. En er moet reuring komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB is er klaar mee, bedankt ....
Echt hoe danquote:Op maandag 19 februari 2024 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja de rest gaat al tussen de klamme lappen. En er moet reuring komen.
Ff wachten hoor, eerst de uitzending!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja de rest gaat al tussen de klamme lappen. En er moet reuring komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |